nedeľa 24. marca 2013

HAUL: Londýnske nákupy

Ako som už spomínala minule, súčasťou tripu do Londýna boli aj nákupy kozmetiky. Pred odchodom som si spísala zoznam, obsahujúci najmä výrobky značiek, ktoré sa u nás nedajú kúpiť. Musím sama seba pochváliť, bola som rozumná, zoznamu som sa držala a "nad rámec" som kúpila len jednu či dve položky.

Prvou zastávkou bol Boots (nie je podstatné ktorý, v Londýne je ich asi milión), kde som sa hľadala (a našla) korektor Lasting Perfection značky Collection 2000 (v odtieni Fair, kúpila som si pre istotu rovno dva kusy) a pleťové mlieko Aveeno Skin Relief. Zaujal ma balzam na pery v tégliku Nivea Lip Butter Original, preto som si ho tiež prihodila do košíka. 

Po ceste od British Museum ku Covent Garden sme sa zastavili na sympatickej ulici Neal Street, kde takmer v tesnej blízkosti sídlia obchody značiek Shu Uemura a MAC Cosmetics. V prvom bol mojím cieľom nákup legendárneho odličovacieho oleja Skin Purifier - High Performance Balancing Cleansing Oil, ktorý mi milá predavačka odetá do kimona predviedla "v akcii" a k zakúpenému 450 ml flakónu verzie classic v limitovaj edícii Unmask mi dala aj 4 x 1 ml vzorky séra Tsuya Skin Youthful Radiance Generator. Aj v obchode MAC som mala štastie na príjemnú obsluhu. Štetec 266 som si vybrala hneď a ako druhú vec som chcela krémový očný tieň a bázu v jednom - Paint Pot. Keď som predavačke/ make-up artistke povedala svoje farebne preferencie (neutrál, niečo na zjednotenie farby viečka), ostali dvaja kandidáti - Let`s Skate a Painterly. Odlíčila mi viečka a na každé naniesla jeden z odtieňov, aby som si to mohla porovnať. Vyhral u mňa Painterly, lebo príliš perleťový Let`s Skate nebol tým, čo som hľadala. Tretiu položku - ceruzku na oči v odtieni Prunella v tejto konkretnej predajni práve nemali, odišla som preto len so štetcom a Paint pot-om.


Do tretice sme nákupnou návštevou poctili obchod Superdrug. Tiež je ich v Londýne dosť veľa. Tu som sa zamerala na značku Maybelline, ktorá, hoci je dostať aj u nás, ponúka v Anglicku oveľa širšie portfólio. Navyše, mali akciu kúp tri produkty a najlacnejši je zadarmo ... čo si viac želať. Krémovo-gélový očný tieň Color Tattoo 24hr v odtieni Permanent Taupe aj penová lícenka Dream Touch Blush v odtieni 07 Plum boli jasnou voľbou. Okrem toho som si chcela kúpiť klasický červený rúž, najlepšie z radu Superstay 14h Lipstick. Najviac sa mi páčil odtieň 540 Ravishing Rouge, ktorý ako jediný z červených nemal oranžový podtón. Ostávala posledná položka, pretože kto hovorí rúž, ten hovorí aj ceruzka na pery. Mojim tajným tipom bol Revlon, ale v ich stojane žiadne ceruzky na pery neboli. U Rimmel London síce áno, ale nie odtieň, ktorý by sa hodil k vybranému rúžu. Preto som skončila opäť pri stojane Maybelline, kde som si vybrala ceruzku Color Sensational v odtieni 547 Pleasure Me Red.

Ďalši bod programu sme síce neplánovali, ale tak nejako vyplynul zo situácie, keďže som stále chcela už spomínanú ceruzku na oči Prunella. V posledný deň našich potuliek sme sa vrátili do blízkosti Oxford Street, na ktorej sa nechádza luxusný obchodný dom Selfridges, v ktorom predávajú okrem iných aj značku MAC. Slovami klasika "úkol zněl jasně". Tento MAC však na mňa (nás) vôbec dobre nezapôsobil. Make-up artistov tam bolo kam oko dovidí, ale väčšinou si buď čistili štetce alebo vykecávali a s obsluhou si hlavu nelámali. Hubbs akčne oslovil jednu z nich, ktorá nám z regálu za pokladňou (lebo takmer celé to bola v podstate "samoobsluha", akurát ceruzky mali za barikádou) podala objekt mojej túžby. Potom už sme si len vystáli rad pred pokladňou a mohli sme fičať ďalej. Pri odchode som si všimla malý stánok japonskej značky Suqqu, ktorú poznám z videí Lisy Eldridge a bol z toho neplánovaný nákup pera na obočie Eyebrow Liquid Pen v odtieni Moss Green.


Toľko moje nákupy v Londýne samotnom. Na spiatočnej ceste sme sa zastavili v Duty free na letisku Heathrow. Pôvodne som zamýšľala kúpiť v stánku Clinique nejaký value set obsahujúci denný krém + očný krém, ale nič vyhovujúce som nenašla, preto som si nakoniec zobrala iba očný krém All About Eyes Rich

A ešte bonus alebo moja slabosť pre glossy magazines alias časopisy na kriedovom papieri. Marcové vydania dvoch z tých, ktoré som si plánovala kúpiť, mali na obálke ako bonus kozmetický produkt (dokonca viac typov od jednej značky, len si vybrať). GLAMOUR stavil na vlasovú kozmetiku značky Percy & Reed. Z ponúkaných štyroch produktov som si vybrala šampón na farbené vlasy Really Rather Radiant Colour and Shine Shampoo (objem 100 ml). COSMOPOLITAN sa spojil s britskou značkou Elemis, o ktorej som už veľa počula, ale ešte som nemal príležitosť ju vyskúšať. To sa zmení so zmatňujúcou emulziou Skin Clear Matifying Moisturizer (celkom štedrý objem 25 ml, takže bude čo testovať). MARIE CLAIRE normálne nekupujem, ale keď som videla na obálke darček krém na ruky Bee Lovely od Neal´s Yard Remedies s obsahom 50 ml, neodolala som.

Na záver ešte swatche zakúpenej dekoratívnej kozmetiky v poradí Collection 2000 - Lasting Perfection; MAC - Paint Pot; Maybelline - Color Tattoo 24 hr; Maybelline - Dream Touch Blush; MaybellineColor Sensational; Maybelline - Superstay 14h Lipstick, MAC - Prunella Eye Kohl a Suqqu Eyebrow Liquid Pen.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.