štvrtok 21. marca 2013

Voyage, voyage...



Včera sme sa s Hubbsom vrátili zo štvordňového pobytu v Londýne. Bol to super výlet a nakúpila som aj nejakú kozmetiku – o nej ale až nabudúce. Dnes chcem písať o kozmetike, ktorú som si zobrala so sebou na cesty. Inšpiroval ma k tomu článok na blogu Monica in Essence.

Najprv starostlivosť – pleťovka, vlasovka, telovka: 





Čo sa týka starostlivosti o pleť, držala som sa až na malé odchýlky svojej rannej a večernej rutiny – z pleťovej vody aj odličovača očí som mala k dispozícii cestovné balenie, z nočného krému dve vzorky po 1,5 ml a denný krém má obsah 30 ml, takže je pomerne dobre prenosný. Namiesto odličovacieho mlieka som si zobrala cestovné balenie Clinique Liquid Facial Soap Mild a namiesto terajšieho očného krému dve vzorky Clinique All About Eyes. Keďže mám pleť veľmi citlivú na slnečné žiarenie, pre istotu som si pribalila aj mini balenie Bioderma Fluide Solaire Matifiant s ochranným faktorom 30 – a dobre som urobila. Po skúsenostiach z prvého dňa, keď slnko vyšlo na 15 minút a večer som mala opálené „okuliare“, som si ho zvyšné dni poctivo aplikovala pred odchodom do ulíc.

Vlasy sú najmenej komplikovaná záležitosť – zabalila som si malé balenie L´Occitane Soothing Shampoo a do malej nádobky som odpumpovala trochu Schwarzkopf Professional OSiS+ Thrill Fibre Upload. A na česanie malú kefu Sephora.

Ostáva telovka – sprchový gél Balea Dusche&Creme Grapefruit, telový krém Garnier Body Softening Care, antiperspirant Vichy Stress Resist a krém na ruky Biotherm Biomains.

Odličovacie tampóny som zbalila do obalu Bvlgari a pre istotu som si zobrala aj sklenený pilník a klieštiky na nechty. Celé toto som zmestila do priehľadného plastového necessairu Vichy, ktorý mám asi tak 150 rokov a ktorý aj patrične k tomu vyzerá... ale zatiaľ nemám lepšiu alternatívu.  

A teraz pár slov k dekoratívke.


Jej balenie som prispôsobila skutočnosti, že nerada prenášam štetce, a keď už, tak len striktné minimum. Preto som si zbalila:
  • Clinique Age Defense BB Cream (odtieň 01) ktorý sa mne osobne aplikuje lepšie rukami ako štetcom;
  • Kompaktný púder Catrice Skin Finish (010 transparent, na fotke chýba);
  • Štetec na púder The Brush (naozaj sa tak volá) od Clarins. Je prispôsobený na cestovanie, pretože má plastový ochranný valec, do ktorého sa zasunie a následne sa vloží do červeného zamatového obalu.
  • Trio štetcov Too FacedCrease/Blender, Lid/Smoker a Liner/Smudger (aj s ich pevným obalom);
  • Korektor Clinique Airbrush Concealer v odtieni 04 Neutral Fair;
  • Štetec Real Techniques Deluxe Crease Brush na jeho aplikáciu;
  • Bázu Urban Decay Eyeshadow Primer Potion v odtieni Sin, ktorá je aj sama osebe veľmi pekná a niekedy ju používam len tak samú bez očného tieňa;
  • Ceruzky na oči Bourjois Khôl and Contour (75 Prune Moderne), Clinique Cream Shaper for Eyes (Mink), Max Factor Kohl Pencil (090 Natural Glaze);
  • Štetec Sephora 19 Smudge;  
  • Tekutú lícenku Clarins Eclat Minute (01 Vitamin Pink);
  • Mini kvarteto očných tieňov Lancôme Color Design Sensational Effects (odtiene Positive, Floralesque, Mochaccino, Lézard);
  • Balzam Clinique Chubby stick (06 Woppin´ Watermalon);
  • Set na obočie Catrice Eyebrow Set;
  • Gél na obočie Essence Lash & Brow Gel Mascara;
  • Riasenky MAC Zoom LashClinique Bottom Lash Mascara (obe v odtieni Black);
  • Kliešte na riasy Shiseido;
  • Pinzetu;
  • Vatové tyčinky.

Toto všetko zabalené v mojej krásnej hot pink taštičke Clinique, ktorú som dostala od Hubbsa na Vianoce (teda nie len tak, ale naplnenú kozmetikou...). Obe aj s taštičkou Vichy putovali do kufra, ktorý som odovzdala na check-ine.

V kabelke na palube som mala len svoje zvyčajné balzamy na pery a parfum Yves Saint Laurent In Love Again v cestovnom naplniteľnom flakóne Travalo.  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.