streda 10. apríla 2013

Na pevných základoch (podkladové bázy)



Na úvod nepríjemné priznanie - mám mastiace sa očné viečka. Z toho vyplýva, že podkladové bázy pod očné tiene sú pre mňa nutnosťou, ak sa nechcem ocitnúť uprostred dňa s neplánovaným "no-makeup" make-upom.

Vlastním dve bázy alias primers; tretí produkt, ktorý som do tohoto výberu zaradila nie je pôvodne báza, ale ja ho na tento účel používam (a asi nie som jediná). Ale pekne poporiadku.

Úplne prvá podkladová báza, ktorú som si kúpila, bola Too Faced Shadow Insurance Eye Shadow Primer. Už som ju vychválila v spotrebovaných produktoch, nebudem sa opakovať. Snáď len zmienim, že má aj ďalších "súrodencov" - Lemon Drop (so žltým podtónom), Candlelight (so zlatým trblietaním), Glitter Glue (na fixáciu očných tieňov obsahujúcich glitre) a Champagne (trblietavá vo farbe šampaň). 

Potom pribudla Urban Decay Primer Potion v odtieni Sin, trblietavá báza vo farbe champagne, ktorá krásne rozžiari pohľad. Veľmi často ju nosím len s očnou linkou, namiesto tieňa a vystači si aj sama. Čo sa týka výdrže, nemám jej čo vytknúť a kvalitou je tento produkt porovnateľný s bázou od Too Faced. Ak by som si mala vybrať len jednu z nich, tak naozaj neviem... musela by som sa ozaj veľmi dlho zamýšľať. Aj Primer Potion je na trhu vo viacerých druhoch, okrem Sin existuje aj Original (neutrálny), Eden (neutrálny matný) a Greed (zlaté trblietanie). 


  
A do tretice produkt, ktorý bázou pôvodne nie je, ale má všetky vlastnosti, ktoré má báza mať. Ide o MAC Paintpot. Ja som si z Londýna priviezla odtieň Painterly, ale existuje minimálne 15 ďalších. Na rozdiel od predchádzajúcich dvoch báz sa neprezentuje v tubičke, ale v tégliku. V podstate zodpovedá farbe mojich viečok, čiźe po nanesení ich pekne zjednotí. Na viečkach vydrží celý deň, či už ho použijem samostatne alebo ako podklad. 

Na záver ešte swatche v poradí MAC Painterly, Shadow Insurance a Sin.





     

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.