nedeľa 14. apríla 2013

TAG: I Heart Spring



Tento TAG pôvodne od Miss Glamorazzi som videla na viacerých blogoch a vlogoch (aj v rôznych modifikáciách); a keďže jar mám naozaj rada, rozhodla som sa aj ja odpovedať na otázky v ňom obsiahnuté. Ponechala som anglickú verziu otázky a za ňou nasleduje môj preklad.

1. Favorite spring nail polish? / Obľúbený jarný lak?
Essie Cute as a Button (mimochodom môj prvý Essie lak v živote) a O.P.I. Red Lights Ahead... Where?

2. What is your must-have lip color this spring? / Produkt na pery, ktorý budem určite túto jar používať?
Našťastie pery už nedostávajú zabrať tak, ako v mínusových teplotách, takže popri "povinných" balzamoch bude priestor aj na "farbičky". Po pauze sa vrátim k obľúbenému lesku Clinique Superbalm Moisturizing Gloss v odtieni 02 Raspberry. Jarnou novinkou (i keď na trhu je už dlhšie) v mojom kozmetickom arzenále je Rimmel London Lasting Finish 1000 Kisses Transferproof Lip Tint + Balm v odtieni 500 Unstoppable Red. A nesmiem zabudnúť na úlovok z Londýna - rúž Maybelline Super Stay 14 hr Lipstick v odtieni 540 Ravishing Rouge.

3. Show us your favorite spring dress! / Obľúbené jarné šaty?
V podstate tie isté ako na jeseň či v zime, rozdiel je len v tom, ako ich navrstvím a skombinujem. Viac sa teším na to, ako budem nosiť svoj nový trench od GAP kúpený v Londýne.

4. What´s your favorite flower? / Obľúbený kvet?
Fialka.

5. Favorite spring scarf/accesory? / Obľúbený jarný šál/ módny doplnok?
Ružovo-červený šál z GAPu.



6. What spring trend(s) are you most excited about this year? (Make-up, fashion or both!) / Na ktorý trend sa tešíš túto jar? (make-up, móda alebo oboje).
Neviem, či je to práve trend, ale na jar sa mi vyslovene žiadajý výrazné farby na nechtoch a doplnkoch. A ako som už spomínala vyššie, novinkou pre mňa osobne bude red lips trend.

7. Favorite spring candle? / Obľúbená jarná sviečka?
Sviečky sú pre mňa viac spojené s jesenným alebo zimným obdobím. Okrem toho súčasný hype okolo sviečok typu Yankee Candles, Kringel a spol. ide mimo mňa, uprednostňujem soľnú lampu. Ale ak by som si predsa len mala vybrať, páči sa mi svieža vôňa sviečky Green Tea & Lemon od The Body Shop, podľa mňa skvelo korešponduje s jarným obdobím.



8. Favorite body spray/perfume for this spring? Obľúbený telový sprej/parfum?
Nedelím vône podľa ročného obdobia, keď sa mi nejaká páči používam ju celoročne. Môj súčasný parfum mám už takmer rok, je to Yves Saint Laurent - In Love Again. Čo sa týka zloženia, obsahuje čierne ríbezle, mandarínku a hrozno odrody Muscat (hlava); ružu a pivóniu (srdce) a černicu a pižmo (základ). 



9. What is spring like where you live? / Aká je jar tam, kde žiješ?
Tohtoročná jar je hlavne dlho očakávaná :-) jar v Bratislave je super, chodíme k Dunaju, všetko kvitne... mám rada jar v meste.

10. What´s your favorite thing about spring? / Čo máš na jari najradšej?
Darčekyyyy - na jar oslavujem meniny aj narodeniny... ale vážne, najradšej mám to, že odložím zimné svetre a kabáty hlboko do skrine  (nemám rada zimu); to, ako sa každý deň nabíjam novou jarnou energiou a slniečkom a teším sa, že keď pôjdeme s Hubbsom na café, budeme si ho môcť vypiť vonku na terase bez toho, aby nám odmrzli zadky ;-)

11. Are you a spring cleaner? / Chystáš jarné upratovanie?
Doma upratujeme priebežne, takže okrem jarného umývania okien nič špeciálne nechystám.

12. Any plans for spring break or an upcoming vacation? / Plány na jarné prázdniny alebo dovolenku?
Náš londýnsky výlet bol plánovaný ako jarný, ale vzhľadom na počasie to veľmi nevyšlo... Na konci apríla budem mať pár dní dovolenky, lebo moja sestra sa vydáva, tak budem pomáhať so záverečnými prípravami. Inak žiadnu špeciálnu dovolenku nechystám, ale teším sa na májové voľné dni. 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.