streda 3. apríla 2013

Wish list #1


Dnes len tak stručne, na čo si robím chute a čo by som chcela tento rok vyskúšať:

Fekkai Piecing and Forming Wax - vosk na vlasy od známeho kaderníka. Niekoľko jeho produktov som už vyskúšala v minulosti a nikdy som nebola sklamaná. Až spotrebujem terajší stylingový prípravok, rada by som skúsila práve tento.

Clinique High Impact Extreme Volume Mascara - "staršia sestra" tejto špirály menom High Impact patrí k produktom, ku ktorým sa s odstupom času rada vraciam, preto som veľmi zvedavá, ako bude na tom minuloročná novinka s prívlastkom extreme.

Clinique Moisture Surge Overnight Mask - novinka radu Moisture Surge nahrádza Skin Calming Moisture Mask ktorá sa už nevyrába - overovala som si to priamo u Clinique ... moje sklamanie je obrovské, ale nováčikovi dám šancu.  

Stila Convertible Color Dual Lip and Cheek Cream v odtieni Petunia - krémová lícenka a farba na pery v jednom. Pretože líceniek nie je nikdy dosť a pretože ma zaujíma "multifunkčné čudo"  2 v 1.

Yves Saint Laurent Le Teint Touche Éclat Foundation - pre značku YSL mám slabosť a keďže si (zatiaľ) od nich nemôžem dovoliť nič do skrine, vykompenzujem si to aspoň na tvári. Odozvy na tento make-up sú až neuveriteľné, preto sa neviem dočkať až tento zázrak otestujem aj ja.

Roger & Gallet Creme Sublime Bois d`Orange Hand & Nail Cream SPF 15 - z mojej lásky k Biotherm Biomains som sa už vyznala. Na leto však budem potrebovať krém s vyšším UV faktorom, ako je biothermovská štvorka. Snáď bude francúzska klasika správnou voľbou.

Lancôme Teint Idole Ultra 24h Foundation - ďalší make-up s výbornou povesťou, na ktorý si "brúsim" štetce. Som zvedavá ako obstojí v porovnaní s vyššie spomenutým YSL ako aj s Diorskin Nude, ktorý momentálne používam.

Sally Hansen Insta-Dri Top Coat - rýchloschnúci nadlak, do ktorého vkladám nádeje po miernom sklamaní z Essie Good to Go!. Nechám sa prekvapiť.

Stila In the Light Eye Shadow Palette - táto paleta ma láka oveľa viac ako všetky Urban Decay Naked dokopy. Kombinácia farieb sa mi zdá úžasná, súčasťou je aj vodeodolná ceruzka na oči. Jednoducho wow.


2 komentáre:

  1. skusala si uz rychloschnuci lak od NYC? podla mna za tu cenu super:), ale tesim sa az otestujes aj ten od Sally Hansen nech viem, ci sa do neho oplati vrazit peniaze:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. NYC mi nic nehovori, takze neskusala... ten od Sally neviem nikde zohnat, ale mam novy rychloschnuci od Deaborah Lippmann a to je bomba

      Odstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.