nedeľa 26. mája 2013

Goodbye, The Body Shop! (+ mini HAUL)

Tak nám v Bratislave zatvorili jedinú predajňu The Body Shop. Štvrtok 23 máj bol posledným dňom prevádzky. Že obchod končí, som vedela asi týždeň. Keďže okolo neho celkom často chodím, neušiel mojej pozornosti oznam o tom, že sa obchod zatvára a ponúka zľavy až do 70%. V skutočnosti boli však zľavnené len darčekové kazety, ostatné položky boli za plnú cenu. V posledný deň som sa prostredníctvom Facebooku dozvedela, že celý sortiment ponúkajú s 50-percentnou zľavou a to už znelo zaujímavejšie. 

Samozrejme po šiestej hodine večernej už bola ponuka celkom preriedená, ale dalo sa vybrať. Z Body Butters mali len vône, ktoré ma nezaujímali a krém na ruky s obsahom konope už  nebol vôbec. Ale aj tak sa mi podarilo ukoristiť pár zaujímavých kúskov. 



Z dekoratívky to bolo kvarteto očných tieňov Shimmer Cubes Palette 20 obsahujúce farby 01 Indigo Blue, 02 Starlight Silver, 03 Snow White a 04 Midnight Black. Prvé dojmy sú zatiaľ veľmi dobré, čierna trocha práši, ale nie je to nič zásadné.

Čo sa týka pleťovej kozmetky, tam som tápala, nepoznám veľmi dobre produktové rady tejto značky, možno s výnimkou Tea Tree, ktorý som používala jeden čas, keď som mala problematickú pleť. Nakoniec som siahla po mikrodermálnom peelingu Vitamin C Microdermabrasion určenom na pleť bez jasu. Nejaký čas si ešte počká v rezerve, kým spotrebujem momentálne používané peelingy.

Ako som už spomenula vyššie, nezvýšilo na mňa žiadne zaujímavé Body Butter, ale napriek tomu som si dokázala vybrať dva iné produkty telovej kozmetiky - Spa Wisdom Polynesia Monoï Body Balm (telový balzam s tiaré) a Shea Body Whip (telové mlieko s obsahom masla karité). Zvlášt na ten balzam sa teším, jeho exotická vôňa bude v lete perfektná (už len aby leto prišlo... zatiaľ to veľmi nevyzerá).

Keďže nemyslím len na seba, pre Hubbsa som vybrala Arber Hair & Body Wash, umývací gél 3 v 1 - na tvár, telo aj vlasy. Nepodarilo sa mi zistiť, čo je to ten arber, vonia však krásne drevito a Hubbs bol s mojim výberom spokojný.

Ako poslednú vec som si zobrala ratanovú misku, v ktorej je to všetko položené. Za tri eurá som ju tam nechcela nechať a okrem toho ju  budem môcť využiť ako pozadie pri fotení na blog.

Čo dodať na záver? Z výhodného nákupu sa teším, ale radšej by som bola, keby ten obchod nemuseli zatvoriť. A to napriek tomu, že nie som nejaká úplná fanynka jejto značky. Ale produkty, ktoré som od nich skúsila, mali svoju kvalitu (to, či za adekvátnu cenu, je už iná otázka) a vo všeobecnosti som bola s nimi spokojná. Z tých "trvácnejších" vecí mám ešte stále sviečku a nejaké vonné oleje, kefu na vlasy a dva štetce. A plátenú tašku, ktorú používam takmer denne a ktorá komunikuje päť základných pilierov, na ktorých je postavená filozofia značky. 


Nechcem končiť pesimisticky - našťastie je tu internet a kto chce, cestičku k svojim obľúbeným produktom si nájde. A ktovie, možno raz, keď bude lepšia konštalácia okolností, sa kamenná predajňa The Body Shop do Bratislavy vráti. 

2 komentáre:

  1. ty stíny vypadají moc dobře :) škoda že u nás ve městě žádný takový obchůdek není :(

    http://bobunka3liska.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jo, su fajn, najlepsia je ta indigova modra :)

    OdpovedaťOdstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.