nedeľa 19. mája 2013

Lakotéka #2: When in doubt, wear red

Dnes pokračujem ďalším dielom lakotéky. Prvá časť bola zameraná na moje obľúbené jarné laky, mala by som teda logicky pokračovať s letnými. Ale dovolím si trochu anarchie (kde inde si ju človek môže dovoliť, ak nie na vlastnom blogu?) a dnes napíšem o farbe, ktorú nosím celoročne a nikdy nesklame. Hodí sa ku všetkému od little black dress až po jeansy. Reč bude samozrejme o červenej.

Predstavím tri odtiene červenej, ktoré mám vo svojej zbierke (o štvrtom som už písala). Podľa fotky to síce vyzerá, že sa mi tam votrel jeden ružový, ale je to len skreslenie na fotografii, v skutočnosti je to malinová červená. Ale pekne poporiadku.




Astor Quick`n Go! (odtieň 101) je jediný rýchloschnúci lak, ktorý vlastním. Na flakóne sa uvádza doba schnutia 45 sekúnd, nikdy som to nestopovala, ale uschne naozaj ultra rýchlo. Čo sa týka farby, je to žiarivá červená s červenými a zlatými minitrblietkami. Štetec nepatrí k mojim obľúbeným. Je dosť veľký, plochý a komplikovane sa mi s ním manipuluje. Navyše je zaoblený a ja mám nechtové lôžka skôr rovné. Aplikujem dve vrstvy laku, na nechtoch vydrží skôr podpriemerne dlho, na druhý - tretí deň ho väčšinou musím opravovať. 


OPI Big Apple Red je u mňa synonymom pre klasickú červenú. Jedná sa o krémovú farbu bez trblietok či perlete. Farba sa vo fľaštičke javí s oranžovým podtónom, ale na nechtoch je neutrálna. Lak je pomerne riedky akoby "vodový", ale to nie je prekážkou jednoduchej aplikácie, práve naopak, výborne sa s ním pracuje. Úzky a jemný štetec mi vyhovuje. Plné krytie dosahuje po dvoch vrstvách a vydrží asi štyri dni, potom ho treba buď opraviť alebo odlakovať.


Essie Raspberry je zatiaľ posledný prírastok, pribudol počas nákupného weekendu s časopisom EVA. Maliny sú moje najobľúbenejšie ovocie a ich farba sa mi nesmierne páči. Tento lak som si tak obľúbila, že som si ním nalakovala nechty dva razy po sebe, čo sa mi predtým dlho nestalo (ak vôbec). Aplikácia je jednoduchá, dve vrstvy stačia k perfektnému výsledku a lak má vynikajúcu výdrž, s malými opravami na okraji nechtov najmenej štyri dni. Na tento lak dostávam samé komplimenty a už teraz viem, že to bude moja stálica nezávisle na ročnom období. Hoci sa to na prvý pohľad nezdá, je ten ten istý lak ako na prvej fotke. Vo fľaštičke ťahá do ružova, ale na nechtoch je skôr bordový s jemne fialovým podtónom.


 Tak to boli moje obľúbené červené a nabudúce sa pozriem na letné farby.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.