streda 26. júna 2013

Spotrebované produkty #5

Mesiac jún sa síce skončí až o štyri dni, ale dovtedy sa mi už určite nepodarí spotrebovať žiaden ďalší produkt, preto vám už dnes ponúkam ďalšiu porciu empties aj s mojim stručným komentárom.


Nivea Smooth Sensation Body Soufflé (300 ml)čo sa týka telovej kozmetiky, značka Nivea ma vie prekvapiť. Na jednej strane staré klasiky, ktoré sto rokov nezmenili formuláciu a potom sa vytasia s niečím tak úžasným ako je táto našľahaná pena. Radosť ju používať. Príjemná vôňa, niveovská s niečím jemne sladkým (žeby maslo karité?) naviac, primeraná hydratácia a smiešna cena. Až miniem momentálnu megazásobu telových mliek a krémov, tento si určite kúpim znova. 

Clinique Repairwear Intensive Lip Treatment (3,6 g) – cesty balzamov na pery sú nevyspytateľné. Tento mal ostrý štart, dlho som bola veľmi spokojná a chvíľu som si myslela, že to bude značka ideál, ale v zimných mesiacoch mi jeho hydratačné schopnosti nestačili. Kúpu v budúcnosti nevylučujem, ale určite nie za plnú cenu; jedine, že by som postretla naozaj výhodnú ponuku. 

Bioderma Matriciane Multi-Défense (30 ml) – tento krém som spotrebovala už dávnejšie, len do minulých empties sa z neznámych dôvodov nedostal, preto ho zaraďujem dnes. Čo k nemu povedať? Tešila som sa naň a naozaj som ho chcela mať rada, ale nejako to nevyšlo. Dávkovanie bolo pre mňa nočnou morou, jedna dávka nestačila, dve boli príliš, takže som si ním natierala aj krk a dekolt. Na vôňu som si zvykla, aj keď nebola z tých ktoré by mi sadli. Krém som používala v období doznievajúcej zimy a v chladnejších dňoch nebol dostatočné účinný, na čele a nose sa mi robili suché miesta. S týmto krémom sa už v mojej kúpeľni znova nestretnem, ale možno niekedy vyskúšam nejaký iný z radu Matriciane

Dr. Brandt Flaws No More R3p Eye Cream (2 x 2 ml) – dve vzorky krému mi vydržali mesiac, bol hustý a vláčny, s trochu prisilnou vôňou na očný krém (niečo ako tigria masť). Okolie oka dobre hydratoval, ale to je tak asi všetko, žiadne ďalšie sľubované účinky sa nekonali. Nie je to úplne zlý krém, ale za tú cenu (zasmejme sa spoločne, 62 eur za 15 g, dostupný na feelunique) poviem len:  „No more".

Avene Gentle Toner (200 ml) – jemná dvojzložková pleťová voda s obsahom kremíka, vysokým podielom termálnej vody z Avene a jemnou sviežou vôňou. Ráno pleť príjemne osviežila a večer ju zase po odlíčení pripravila na aplikáciu nočného krému. Vyhovovalo mi nej úplne všetko, preto sa k nej určite v budúcnosti vrátim. 

Clinique Sparkle Skin Body Exfoliating Cream (2 x 40 ml) – to, že som tento telový peelingový krém s celkovým objemom 80 ml používala niekoľko mesiacov a nevedela ho minúť, predznamenáva, že mi až tak nesadol. Na odstraňovanie odumretej pokožky z chodidiel bol výborný, aj na občasný peeling pokožky tela, ktorá po ňom ostala vyhladená. Veľké mínus, cez ktoré som sa nevedela preniesť je veľmi silná až chemická mentolová vôňa tohto produktu. V Clinique si asi povedali, že keď už drvivá väčšina ich prípravkov je bez parfumácie, aspoň jeden poriadne „osolia“. V poriadku, ale nabudúce bezo mňa. 

Clinique Repairwear Laser Focus Wrinkle & UV Damage Corrector (15 ml) – toto sérum bolo pre mňa z kategórie „ani ryba ani rak“. Neviem, či malo nejaký efekt, nepoužívala som ho totiž pravidelne. Našla som mu dve nové využitia – na jazvy po vyrážkach a na upokojenie podráždenej pleti po úprave obočia. Bolo súčasťou darčekovej taštičky k nákupu a v týchto intenciách by som bola ochotná sa s ním znova stretnúť, ale ku kúpe ako takej ma nepresvedčilo. 

Clinique Fresh Bloom Allover Colour 01 Peony (1,8 g) – táto lícenka/rozjasňovač bola moja obľúbená,  bohužiaľ sa už v tomto odtieni nevyrába, preto si ju už logicky nekúpim. Existuje však "náhrada", odtieň 011 Blended Peony. Nevidela som ho naživo, na fotografiách ma nejako neuchvátil, takže otázku prípadnej kúpy nechávam otvorenú (o to viac, že líceniek mám momentálne dosť a jednu na wishliste).

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.