streda 5. júna 2013

Starostlivosť o telo #2

Článok o telovej kozmetike sme tu mali naposledy v marci. Z vtedajšej zostavy neostal kameň na kameni, preto je na čase aktualizovať osoby a obsadenie. Teda skôr produkty a obsadenie. 



Začnem sprchou - aktuálne používam sprcháč Vichy Essentielles, jemný sprchový gél pre citlivú pokožku s obsahom polyfenolov z ruže. Veľa ľudí sa na kozmetiku Vichy pozerá cez prsty, ale ja som nikdy nemala zlú skúsenosť (na už neexistujúci rad Oligo 25 doteraz spomínam s nostalgiou). Tento sprcháč som dostala od mojej mam a teším sa z neho. Dobre pení, nevysušuje a vonia ako ruže (keby ešte niekto nevedel, jedna z mojich naj vôní). V zložení nie je uvedený parfum, len extrakt z ruže, mám teda tendenciu veriť, že vôňa nie je syntetická a to je pre mňa vždy plus.

Peelingové mydlo s listami verbeny od L`Occitane som dostala ako darček k nákupu. Je veľmi jemné, so sviežou vôňou; neobsahuje žiadne zrnká, ale o peelingový efekt sa starajú práve listy verbeny. Používam ho 1 - 2 razy do týždňa. Na telo je pre mňa akurát, ale na chodidlá, kde potrebujem trošku silnejšiu exfoliáciu, bohužiaľ efekt nie je dostatočný. Preto používam aj starú dobrú pemzu a na noc (nie každú, ale ideálne 2x do týždňa) krém Avon Planet Spa African Shea Butter na chodidlá a lakte s AHA kyselinami. Vyzerá a vonia ako sladené kondenzované mlieko. Na inej časti tela by som túto lepkavú vôňu nezniesla, ale na nohách sa to dá vydržať. 

Keď už sme pri natieracích záležitostiach, telové mlieko Aveeno Skin Relief svoje meno nosí naozaj oprávnene, lebo pokožke poskytuje perfektnú úľavu a hydratáciu. Pre mňa (aspoň zatiaľ) naj telové mlieko ever. Po natretí sa vpije do pokožky, ale zároveň ju zanecháva vláčnu a ona takto vydrží do ďalšieho večera. Niečo neuveriteľné. Na vôňu som si síce musela zvyknúť (ako keď strčíte nos do nádoby s ovsenými vločkami), ale beriem to tak, že nič nie je dokonalé.

Nivea Good-bye Cellulite je taká staronovinka. Tento gél som si kúpila minulý rok a potom som bola lenivá ho používať. No ale už keď ho mám, tak kedy ho použiť, ak nie teraz pred letom. Je mi jasné, že proti celulitíde sa v prvom rade bojuje úplne inými prostriedkami, ale ale tento chladivý a príjemne sviežo voňajúci gél určite neuškodí. Natieram ho na stehná a brucho večer po sprche s nádejou, že aký-taký efekt (i keď asi len optický) sa objaví.

Na ruky striedam dva krémy – o Biotherm Biomains už som toho popísala minule, nebudem sa opakovať, stále som rovnako nadšená. V tube mám ešte jednu tretinu a primárne ho používam v práci, keďže je office friendly (ako hovorí Bebe) - nemastný a rýchlo sa vsiakne. Roger et Gallet Crème Sublime Bois d`Orange sa objavil na mojom wishliste a kúpila som si ho hlavne kvôli tomu, že obsahuje slnečnú ochranu (SPF 15). Nosím ho v kabelke a používam počas jasných a polojasných dní (takže zatiaľ nie veľmi často). Moje prvé dojmy sú rozpačité, jeho omračujúca pomarančovo-orientálna vôňa je na mňa jednoducho príliš silná a núti ma držať ruky ďaleko od tváre (čo na druhú stranu nie je zlé, aspoň si počas dňa nechytám tvár). Uvidím, či si zvyknem, zatiaľ dosť bojujem. 

Ešte ostáva posledná položka - Bourjois Déodorant Minéral + Soin, ktorý je výsledkom úplne spontánneho nákupu - videla som ho v nejakom youtube videu a pri poslednom nákupe na parfums som si ho prihodila do košíka, že testnem. Sprejová forma nie je moja preferovaná, ale napriek tomu som z tohto deodorantu príjemne prekvapená. O to viac, že neobsahuje alumíniové soli (ani parabény a alkohol). Účinné látky sú kamenec a kaolín a parfumovaný je vodou z pomarančového kvetu (doteraz som nemala s pomarančovým kvetom skúsenosť, ale páči sa mi a určite budem pátrať aj po iných výrobkoch s touto parfumáciou). Zatiaľ som s účinnosťou veľmi spokojná, ale ešte nespievam ódy, lebo na teploty, pri ktorých by som mohla toto deo podrobiť ozajstnej skúške, stále všetci túžobne čakáme. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.