pondelok 23. septembra 2013

Nedeľný brunch & Spa v hoteli Kempinski

Písať o weekende v pondelkovom článku nie je z mojej strany provokácia, i keď sa to tak môže na prvý pohľad javiť. Dnes ponúknem inšpiráciu ako stráviť nedeľné popoludnie - napríklad s milovanou osobou, s kamoškou/kamošom, s rodinou (nehodiace sa prečiarknite, chýbajúce doplňte) a to v prípade, že ste milovníkmi výborného jedla a/alebo wellness. Ako už vyplýva z nadpisu, budem sa venovať nedeľnému brunchu v hoteli Kempinski River Park v Bratislave.   


Odohráva sa každú nedeľu (s výnimkou letnej prestávky) medzi dvanástou a pätnástou v reštaurácii River Bank v už spomenutom hoteli. Tématický brunch je vždy zameraný na nejakú národnú kuchyňu. Asi vás neprekvapí, že my sme si (ehm, na moje malé naliehanie) vybrali francúzsku. Po príchode a overení rezervácie sme boli usadení k stolu pri okne (to mi vyhovuje, rada pozorujem pohyb na nábreží) a dostali sme pohár sektu na privítanie.

Brunch prebieha formou bufetových stolov; obsluha nosí nápoje a spratáva použité taniere a príbory zo stola. Obsluhujúci sú jedným slovom profíci - vždy v pravú chvíľu na pravom mieste bez toho, aby boli vtieraví alebo vám "dýchali na krk" (z titulu svojej práce som už zopár "lepších" reštaurácií navštívila, takže viem, že to nie je vždy pravidlom). Vec, ktorá ma v dobrom slova zmysle dostala, je prítomnosť klavíristu, ktorý sa stará o hudobný doprovod brunchu. Toto je niečo, čo som predtým poznala snáď len z filmov pre pamätníkov a stolovaniu dodáva neuveriteľnú atmosféru.

A teraz to, kvôli čomu sme tam išli hlavne - jedlo. Fantastické. Inak sa opísať nedá. Najradšej by som ochutnala zo všetkého, čo samozrejme nebolo možné (najmenej desať druhov predjedál, dve polievky, okolo desať druhov hlavných jedál a len o niečo menej dezertov). Z predjedál som vyskúšala variáciu údených rýb so šalátom, cibuľovú polievku (je to jedna z mojich naj, preto som vždy zvedavá, ako ju robia inde), ako hlavné jedlo pražmu s ratatouille, ustrice a na záver dezert - makrónky a mousse au chocolat. Mondieu!  Od úžasu som zabudla fotiť, preto táto osamelá ustrica so sektom je jediný obrázok jedla, ktorý sa z toho dňa dochoval.


(Hubbs si už nepamätá, čo všetko jedol - s výnimkou polievky bouillabaisse a kurčaťa marensin - ale vraj to bolo vvynikajúce.) Po káve (tá jediná nebola v cene) sme sa výťahom vyviezli na najvyššie poschodie do Zion Spa. Samozrejme sme sa hneď takí najedení nevrhli do bazéna, asi by sme okamžite šli ku dnu, ale počkali sme, kým nám ako-tak vytrávi. Zatiaľ sme čítali časopisy alebo obdivovali výhľad na lesy na brehu oproti:


Pomaly sme sa mohli pripraviť na plávanie:


Potom hurá do vírivky:


Veľmi dobre nám padla aj domáca mätová limonáda:


 Páči sa mi motto Zion Spa:


A záverečný pozdrav zo šatne :)


Asi nemusím hovoriť, že to bolo popoludnie ako zo sna. Všetko, čo mám rada, s tým, koho mám najradšej. Značka ideál. Je mi jasné že za 39 EUR na osobu nebude táto aktivitka väčšíne ľudí dostupná na týždennej báze, ale ako darček k narodeneninám či výročiu to už môže byť zaujímavé (my sme poukaz dostali ako vianočný darček). A verte mi, že za svoje peniaze dostanete vy alebo obdarovaný prvotriednu kvalitu (ako hovoria Angličania, je to "worth every penny"). V cene je okrem jedla "all you can eat", nápojov (pohár sektu, minerálka, džúsy) zahrnuté aj parkovanie a samozrejme už spomenutý vstup do spa. Viac informácií nájdete priamo na stránke hotela.

A prečo o tom všetkom píšem práve teraz, keď od našej návštevy prešlo už niekoľko mesiacov? Od nedele 15. septembra sa po letnej pauze vrátil nedeľný brunch do "repertoáru" reštaurácie River Bank, preto je táto téma opäť aktuálna. A s prichádzajúcou jeseňou a sychravými dňami je to dobrý spôsob ako si rozjasniť a spríjemniť nedeľné popoludnie.


2 komentáre:

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.