štvrtok 3. októbra 2013

Voyage again

Štyri dni z minulého týždňa som strávila služobne v Dubline a jeho okolí. Vedľajším produktom tohto pobytu budú dva články na blogu. Ten dnešný bude o tom, akú kozmetiku som si so sebou zobrala a ten nasledujúci venujem dublinským nákupom.


Začnem starostlivosťou o pleť. kde som stavila na osvedčené stálice:


Dvojfázový očný odličovač Mixa Bi-phase Cleanser Optimal Tolerance; odličovací gel na tvár Clinique Liquid Facial Soap Mild; odličovacie tampóny v obale Bvlgari, pleťová voda Phytomer Rosée Visage (vo fľaštičke od pleťovej vody Avene), hydratačný krém Hydreane Legere od La Roche-Posay (o ňom aj o očnom odličovači som písala nedávno), Clinique All About Eyes Serum a balzam na pery Avene Cold Cream Lip Balm, ktorý nájdete na nasledujúcej fotke spolu s produktami telovej a vlasovej kozmetiky.


Tu som udržala striktné minimum, keďže som vedela, že v päťhviezdovom hoteli nájdem určite použiteľný sprcháč a telové mlieko. Z telovky som si zobrala len krém na ruky Bee Lovely To Your Hands od Neal`s Yard Remedies, antiperspirant Biotherm Deo Pure a na natieranie nadmerne suchých miest 100% Shea Butter od L`Occitane. Rovnakej značky bol aj mini šampón Lemon Verbena (s hotelovým šampónom som riskovať nechcela). Na styling som si zbalila gel v spreji Redken 08 Wool Shake (už teraz môžem sľúbiť, źe v októbri sa na blogu objaví jeho recenzia, lebo je to naozaj pozoruhodný produkt).


Hotelová kozmetika bola značky Aromatherapy Associates. Musím povedať, že žiaden zázrak. Sprchový gel Revive celkom ušiel (na fotke chýba, ale doniesla som si jeden exemplár domov, takže sa objaví v nasledujúcom článku), ale telové mlieko Balance ma fakt sklamalo, nedalo sa poriadne rozotrieť a čo sa týka zloženia, myslim, že sa môže smelo porovnať s najlacnejšími telovými mliekami zo supermarketov. Not impressed. Ale po tri večery sa dal vydržať. Šampón ani kondicionér som neskúšala.


Ako poslednú tu máme dekoratívku v neodmysliteľnej cyklámenovej taštičke Clinique a štetce. Na oči som si zobrala bázu Too Faced Shadow Insurance, moje dve paletky Clinique a Lancôme (ktoré sa snažím doraziť), klieštiky Shiseido, mascary Clinique High Impact Extreme Volume (recenzia tu) a Bottom Lash, ceruzky na oči MAC Eye Kohl v odtieni Prunella a Clinique Cream Shaper for Eyes v odteni Mink (obe patria to mojej ceruzkovej TOP 10); na obočie som mala so sebou Suqqu Eyebrow Liquid Pen v odtieni 01 Moss Green a fixačný gel Alverde. Ďalej som si zbalila make-up Lancôme Teint Idôle Ultra 24h (recenzia tu), korektor Lasting Perfection (1 Fair) od Collection Cosmetics, kompaktný púder Catrice Skin Finish v odtieni 010 Transperent, lícenku Clarins Éclat Minute Blush (01 Vitamin Pink) a rúž Butter Shine od Clinique (37 Pink-a-Boo). 

Štetce som prepravovala v puzdre Real Techniques, ktoré potom poslúžilo ako stojan (samozrejme, okrem štetca na púder zn. Clarins, ktorý sa zmestil do taštičky). Menovite - Real Techniques Stippling Brush (na lícenku), Buffing Brush (na make-up), Base Shadow Brush (na očné tiene), Deluxe Crease Brush (na korektor pod oči) a Setting Brush (na púder pod oči); Sephora Professionnel 19 Smudge a obojstranný Smudge/Eyeliner (na očné tiene).

Neviem, či je to málo či veľa, ale všetko mi poslúžilo a všetko som využila a na druhej strane - nič mi nechýbalo, čiže môj cestovateľský výber hodnotím veľmi pozitívne.

  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.