pondelok 9. decembra 2013

FLOPS 2013

Koniec roka sa blíži a s ním rôzne bilancie a hodnotenia. Určite plánujem urobiť TOP 10 produktov za posledných šesť mesiacov (v nadväznosti na tento článok), ale dnes to ešte nebude. Dnes som si vybrala produkty z opačného pólu. Teda tie, ktoré ma neohúrili, neoslovili alebo rovno sklamali. Pri množstve kozmetiky, ktoré kupujem a testujem je zákonité, že musím naraziť aj na nejaké to faux pas. Zostavila som z nich Flop 10, ktorú vám týmto predstavujem. Nechcela by som, aby tento článok vyznel ako vyslovene hejtovací, pretože každému vyhovuje/nevyhovuje niečo iné.


Roger & Gallet Creme Sublime Bois d`Orange - tento krém na ruky som kupovala hlavne kvôli vyššiemu SPF (15). Okrem toho sľuboval výživu, ošetrenie a ochranu a intenzívnu hydratáciu. Hlavne ten posledný bod beriem s veľkou rezervou, pretože som po jeho použití mala úplne opačný pocit, ruky sa mi šúpali viac ako bez neho. A "zaklincovala" to jeho vôňa, vraj očarujúca. Podľa mňa je hlavne príliš intenzívna až rušivá a aj kvôli tomu som ho prestala používať. 

L`Occitane Cooling Hand Cream Gel - krém na ruky gélovitej konzistencie s chladiacim efektom a sviežou vôňou, znie to cool nielen podľa názvu. Až kým som nezistila, že za chladiaci efekt je zodpovedný alkohol, ktorý je v zložení na poprednom mieste. Ten istý alkohol, ktorý má opačné ako hydratačné účinky. S mojimi rukami urobil divy, a to nie nutne v pozitívnom zmysle. Až budem chcieť niečo vysušiť, natriem to týmto krémom.

Bourjois So Laque! v odtieni 21 Cerise Noire - jediné pozitívum tohto laku je jeho nádherná farba. Inak celé zle - lakovanie, výdrž, odlakovanie, plus farbí všetko okolo neho. A nedávno sa ešte aj začal ťahať, čo značí, že je zrelý na odpis.

Maybelline Superstay 14hr Lipstick (odtieň 540 Ravishing Rouge) - do tohto rúžu som vkladala veľké nádeje, hlavne po tom, ako ho v jednom zo svojich videí vychválila Lisa Eldridge. Rúž má krásnu farbu, príjemnú vôňu a intenzívnu pigmentáciu. To, že pery dosť vysušuje, by som mu odpustila, to dlhotrvajúce rúže robia. Keby bol skutočne dlhotrvajúci. Mala som ho na dvoch svadbách, pri aplikácii som postupovala podľa inštrukcií, aby vydržal čo najdlhšie, a on sa porúčal ešte pred prvým chodom, takže zo sľubovaných 14 hodín boli ledva dve. Škoda.

Rimmel Lasting Finish 1000 Kisses (odtieň 500 Unstoppable Red) - v ideálnom svete by som si  fixkovým aplikátorom na jednej strane namaľovala pery a potom ich pretrela balzamom, ktorý sa nachádza ne druhej strane. V reálnom svete fixka vôbec dobre nemaľovala, robila "diery" a rozpíjala sa v okolí pier. A balzam sa roztopil v kabelke cestou z obchodu. O výdrži radšej taktne pomlčím, "tisíc bozkov" je nepodarený pokus o vtip.

Stila Brush 13 - štetec s rovno zastrihnutými štetinami som plánovala používať na aplikáciu gélových očných liniek, kým som ešte nemala MAC 266. Stila je vizážistická značka, preto somjej dôverovala. A potom prišlo toto. OK, štetec je kvalitný, s pevnou rukoväťou, nepĺzne... ale štetiny sú príliš tvrdé a na viečku vyslovene škrabú. Tento štetec používam, keď sú ostatné špinavé, to znamená tak raz za sto rokov.

Sephora 131 Angled Natural Blush - skosený štetec na lícenku s trochu rádioaktivne sfarbenou rukoväťou. Pri ňom nie sú problémom tvrdé štetiny, naopak je vyslovene jemný a mäkký. Jeho zásadným nedostatkom je, že nenaberá dostatočné množstvo produktu. Keby som s ním chcela nanášať lícenku, asi by sa mi čas strávený ranným make-upom predĺžil o ďalších 10 minút (ktoré nemám). Našla som mu alternatívne využitie - aplikujem ním rozjasňovač, pretože v tom prípade nie je striedmosť na škodu.

Avon Planet Spa African Shea Butter Foot and Elbow Cream with AHA - krém na chodidlá a lakte s bambuckým maslom a AHA kyselinami, ktorý vyzerá, vonia a možno aj chutí (?) ako kondenzované mlieko. A neuveriteľne lepí. Pri prvých použitiach som sa utešovala tým, že dávam si ho na nohy, to je ďaleko od nosa a na tú vôňu si snáď zvyknem. Ale je doslova omračujúca, stúpa mi do hlavy a je mi z nej takmer nevoľno, preto som použivanie tohto krému vzdala.

Fekkai Coiff Nonchalant Piecing and Forming Wax - elegantný obal, zvládnuteľná vôňa, ale ten zvyšok... škoda reči. Hustá konzistencia znemožňuje naberanie (alebo máte produkt všade za nechtami). Vosk vlasy kvalitne zalepí a ešte aj zaťaží, takže vyzerajú ako mastné. Mala som iný produkt z tohto radu v minulosti a bol fajn. O tomto vosku sa to povedať nedá. Nútim sa ho dopoužívať, kým sa mi vlasy menej mastia, ale nejakú slávnu budúcnosť mu nepredpovedám.

Clinique Lid Smoothie v odtieni 03 Sassy-fras - na záver možno prekvapenie, že som zaradila aj výrobok svojej najobľúbenejšej značky, ale ak chcem byť férová, nedá sa inak. Tento krémový očný tieň je taký ani ryba ani rak. Videla som niekoľko videí o jeho správnom použití, ale s kovovým aplikátorom je tov praxi veľmi nešikovné. Najlepšie sa nanáša prstenníkom. Je strašne slabo pigmentovaný a výdrž tiež žiadna sláva. Použivam ho len výnimočne, na víkendové líčenie, keď mi nevadí, že sa očný tieň so mnou rozlúči uprostred dňa.

   

1 komentár:

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.