štvrtok 19. decembra 2013

Lakotéka #8: Špeciálne efekty

Na prvý pohľad tieto tri laky nemajú nič spoločné. A možno ani na druhý a na ďalší. A predsa je tam jedna spoločná črta - každý z nich má jedn "zvláštne znamenie" alebo špeciálnu vlastnosť.


Maybelline Forever Strong Professional v odtieni 31 Eternal Snow je asi najstarší lak z tých, ktoré momentálne vlastním. Myslím, že v predaji ho už nenájdete, aspoň v tomto  v tomto balení. Síce môže na prvý pohľad vyzerať nudne biely, ale na nechtoch sa prejaví jeho vysoký až metalický lesk. Štetec naberá dosť veľa farby, hlavne na malíčkoch sa lak môže roztekať. Ako to už býva pri tomto type laku, dosť pruhuje. Čo sa týka výdrže, nemám námietky, naposledy vydržal šesť dní a to som lúpala gaštany. Potom odišiel na končekoch, ale s opravami sa jeho životnosť predĺžila o ďalších pár dní.


Lak OPI v odtieni Significant Other Color som dostala od kamarátky, ja osobne by som si ho asi podľa farby vo fľaštičke nevybrala. Jeho zvláštnosťou je, že patrí medzi tzv. duochromes, teda dvojfarebné laky. Vo flakóne prevažuje fialkastá levanduľová farba, ale na nechtoch hrá prím zlatozelená. Lakuje sa easypeasy, štetec naberá primerané množstvo laku. Testovala som dve aj tri vrstvy (viď fotky nižšie), ale osobne nevidím veľký rozdiel. Výdrž je cca týždeň. Má jediné malé mínus - príšerne chemicky smrdí. Jasné, všetky laky smrdia, ale tento má najhorši puch, s akým som sa u lakov stretla.



Posledným z tejto trojice je lak Maybelline miniColorama 46 Sugar Crystals - čisté minitrblietky. Môže sa použiť samostatne alebo ako nadlak. Nanášanie je najjednoduchšie na svete a výdrž... najmenej týždeň. Tak ako skvelo drží, tak problematické je odlakovanie, ale to sa u tohto typu laku dá očakávať, napriek tomu alobalovú odlakovaciu metódu nepoužívam.


Týmto článkom som vyčerpala prehľad lakov na nechty v mojej "zbierke"; lakovacie články odteraz už budú len o novinkách, ktoré do nej pribudnú. Na dva najnovšie sa pozrieme už o mesiac.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.