pondelok 27. januára 2014

RECENZIA: Real Techniques Miracle Complexion Sponge

O tom, že štetce značky Real Techniques patria medzi moje veľmi obľúbené, som už na blogu opakovane písala. Preto asi nie je prekvapením, že som sa rozhodla vyskúšať jeden z najnovších prírastkov z portfólia tejto značky, hubku na nanášanie make-upu s názvom Miracle Complexion Sponge. O svoje postrehy sa podelím v nasledujúcej recenzii.


Vonkajší obal je z priehľadného plastu so základnými informáciami na prednej a stručným návodom na použitie a fotkou sestier Pixiwoo na zadnej strane. 

Hubka vyrobená z oranžového pružného materiálu má tvar špicatého vajca, ktorého jedna časť je šikmo zrezaná. Toto špecifické tvarovanie má svoje opodstatnenie, ku ktorému sa dostanem neskôr. (Mimochodom, keď som to vybalila, dostala som otázku od zvedavého Hubbsa v znení, čo je ten oranžový tampón :D ...toľko k prvým dojmom). Na dotyk je Miracle Complexion Sponge vceku pevná, viac pružnosti som dosiahla po jej navlhčení (= dám ju pod tečúcu vodu a následne dobre vyžmýkam). 


Skúšala som ju použiť na sucho aj mokro, s make-upom aj BB krémom a môj záver je jednoznačný - určite preferujem mokrý variant aplikácie s make-upom. Pri použití hubky nasucho totiž dosť veľa produktu končí v póroch Miracle Complexion Sponge a ani výsledný efekt nie je taký wow ako v prípade "mokrej" hubky. Pri použití s BB krémom (od Clinique) preferujem kvôli jeho textúre nanášanie a následné rozotretie prstami. Ani s Miracle Complexion Sponge to nevyzerá zle, ale podľa mňa to nie je úplne ono.

Keďže sa momentálne stále farebne nachádzam medzi dvoma odtieňmi make-upu, zmiešam najprv na chrbte ruky YSL Touche Éclat Foundation a Lancôme Teint Idole Ultra v pomere približne 2:1, nanesiem na tvár v piatich bodoch (čelo, nos, líca a brada), zoberiem navlhčenú Miracle Complexion Sponge a tou zrezanou stranou prechádzam po tvári akoby som pečiatkovala. Podľa návodu by som síce mala plochú stranu používať na miesta okolo očí a nosa a na "väčšie plochy na tvári" použiť zaoblené časti hubky, ale takto po mojom mi to vyhovuje viac. Špic hubky by mal slúžiť na zakrytie nedokonalostí pleti, ale ja ho používam na rozotretie očného korektora a výsledok je veľmi prirodzený. Vyššie uvedený postup u mňa zaručí efekt sviežej, ako by povedali Angličania, glowy pleti. Vyzerá veľmi prirodzene, ale zároveň je upravená a farebne zjednotená.

Miracle Complexion Sponge som v zásade spokojná, ale mám aj zopár výhrad. Taká estetická maličkosť, ale všimla som si to ako prvé, že tá zrezaná časť je na okraji mierne rozstrapkaná, pôsobí to dosť nekvalitne. Našťastie na použitie to nemá vplyv. Ďalšia vec sa týka údržby hubky. Odporúča sa čistiť ju po jednom až troch použitiach a toho sa aj držim. Problém je v tom, že pigment z make-upu sa nedá úplne vymyť, aj keď som sa dosť snažila. Až tak, že som hubku pri tom intenzívnom čistení trochu (asi nechtom) natrhla. Takže čo sa týka (dlhej) životnosti, mám isté obavy.

Vďaka svojej všestrannosti (t.j. použitie s make-upom a korektorom) by mohla Miracle Complexion Sponge byť ideálnou súčasťou cestovnej výbavy, ale pre mňa osobne to má jeden hácik, chýba mi pre ňu nejaký obal na prenášanie. Na štetce mám puzdro, ale kam dám toto čudo, na to som ešte neprišla. Len tak ho hodiť do kozmetickej taštičky sa mi nezdá ako ideálne riešenie.

Napriek týmto drobným výhradám pozitíva prevažujú a tento nákup na feelunique rozhodne neľutujem. Som rada, že som si po štetcoch osvojila aj ďalší spôsob aplikácie make-upu, ktorý mi vyhovuje.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.