štvrtok 30. januára 2014

Spotrebované produkty - január 2014

Na niekoľkých blogoch som nedávno videla polemiku okolo empties, či to má význam, či to čitateľov baví a podobne. Za mňa čitateľku môžem povedať, že ako u koho. (Keď vidím sedemdesiaty prvý spotrebovaný sprcháč od Baley, tak ani veľmi nie.) A za mňa blogerku môžem povedať, že to význam má, lebo na mojom blogu patria tieto clánky medzi najčítanejšie a ešte ma ich písanie aj baví - a to je vždy ideálne kombo. Takže, kým bude o čom a pre koho, hodnotenia spotrebovaných produktov budete na tomto blogu pravidelne nachádzať. Tu sú tie januárové:


Avene Cold Cream Nourishing Body Lotion (200 ml) - objav záveru minulého roka, ktorý to dotiahol až medzi moje TOPky. Jediná výhrada je asi len to, že pri objeme aký má, mi vydržal ledva mesiac. Určite kúpim znova, najlepšie v extra veľkom balení (ak existuje).

Bourjois So Laque! (10 ml) odtieň Cerise Noire - celé zle. Tento lak to dotiahol až medzi moje minuloročné faux pas. A teraz ešte aj zhustol a ťahá sa, takže sa nim už nedá poriadne lakovať. Nie je síce prázdny, ale aj napriek tomu putuje do koša a nechcem ho už viac vidieť.

L`Occitane Mom & Baby Balm (50 ml) - balzam na namáhanú pokožku tela mi vyhovoval, síce sa dlhšie vsakoval, ale jeho efekt bol dlhotrvajúci. Je certifikovaný ECOCERT, obsahuje minimum konzervantov, Momentálne mám podobný produkt, ktorý ale pri rovnakej cene má trojnásobný objem a je rovnako kvalitný, preto si tento balzam znova nekúpim (prípadne až pri ďalšom tehotenstve).

Yves Saint Laurent In Love Again Eau de Toilette (80 ml) - moja najobľúbenejśia vôňa na svete, čo viac mám dodať. Tento flakón mi vydržal rok a pol. Teraz síce používam inú vôňu, ale trochu tejto ešte mám v Travalo flakóne (na "špeciálne príležitosti") a určite si tento parfum kúpim znova.

Neal Yard`s Remedies Bee Lovely to Your Hands (50 ml) - s týmto krémom na ruky (ktorý som občas použila aj na chodidlá) som bola spokojná - hydratoval, vyživoval, bol office-friendly a vydržal mi pomerne dlho. Napriek tomu si ho znovu nekúpim, jednak je problém s dostupnosťou tejto značky a potom, krémy na ruky rada striedam a testujem nové.

Clinique High Impact Extreme Volume Mascara (10 ml) - podrobne som ju recenzovala tu. Celkovo spokojnosť, ale nie zase až tak, aby som si ju kúpila opäť, existujú totiž mascary, ktoré mi vyhovujú viac. A potom ešte plno takých, ktoré chcem otestovať.

Aromatherapy Associates Revive Body Wash (40 ml) - uznávam, že kombinácia bergamot a citrusy bola skutočne revitalizujúca. Ale to je asi jediný svetlý bod tohto hotelováho sprchové gélu. Inak žiaden zázrak. Táto značka je známa svojimi éterickými olejmi a salónnou kozmetikou, čo im neberiem, ale tá základná "výbava" je z kategórie mnoho kriku pre nič. Pre zaujímavosť, plné balenie, teda 200 ml tohto sprcháča stojí na feelunique 30 EUR. Glups...

The Body Shop Vitamin E Moisture Cream (50 ml) - denný krém s obsahom vitamínu E bol veľmi príjemný na používanie, a to dokonca aj na nočné. Voňal sviežo, bol ľahký a kompaktné balenie bolo vhodné aj na cestovanie. Nabudúce by som si ho kúpila v jarnom alebo letnom období, lebo na prelome jesene a zimy už hydratačne nestíhal a musela som ho doplniť sérom.

Clinique Bottom Lash Mascara (2 ml) - po pol roku sa tento produkt vracia medzi empties. Môj názor sa nezmenil, stále si myslím, že uviesť túto baby-mascaru na trh bol geniálny ťah. Akurát, by mohla mať dlhšiu výdrž, vyschla po cca piatich mesiacoch. Napriek tomu kupujem opäť.

Clinique Liquid Facial Soap Mild (2 x 30 ml) - obe tieto miniatúry čistiaceho gélu boli darčekom k nákupu, je to jemný čistič, ktorý nevysušuje, mala som ho už aj v plnom balení. Znovu si ho (zatiaľ) nekúpim, rôznych odličovačov a prípravkov na čistenie pleti mám v zásobe habadej, vrátane ešte jedného takéhoto cestovného balenia.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.