pondelok 10. marca 2014

(e-)Shopping time!

Dnešný článok venujem svojim obľúbeným e-shopom, z ktorých objednávam kozmetiku pravidelne a ktoré vám môžem odporučiť. Dva sú slovenské a tri zahraničné.


O online lekárni Pilulka24.sk som písala recenziu, takže len stručne zhrniem: na  dermatokozmetiku sú pre mňa TOP, objednávala som u nich aj dosť vecí pre bábätko a vždy som bola spokojná. Ceny majú z najnižších a dodanie je vždy promptné a bez problémov. Za zmienku stoja aj vernostné programy - ak sa zaregistrujete a objednáte postupne v danom časovom rozmedzí určitý počet produktov jednej značky, jeden dostanete zadarmo (viac info tu). 

Druhým e-shopom v poradí (aj v obľúbenosti u mňa) je všetkým dobre známy Parfums.sk. Nebudem ho siahodlho predstavovať, nakupoval v ňom asi každý a kto nie, ten v ňom určite nakúpi v budúcnosti. Páči sa mi na ňom široký výber značiek, už menej som odviazaná z ich novej politiky účtovania si jedného eura za "prepravu na pobočku" pri osobnom odbere. Z tohto titulu u nich momentálne objednávam minimálne a iba produkty, ktoré inde nedostať.

Mojím naj zo zahraničných e-shopov je jednoznačne feelunique. Bol zároveň prvým, ktorého služby som využila. Kedysi bola doprava zdarma na všetky objednávky, dnes len na tie nad 15 eur, ale podľa mojich skúseností nie je vôbec problém túto sumu dosiahnuť. Dodanie je cca do siedmich pracovných dní. Ponuka značiek je široká, od high-endových ako sú YSL, Dior, Carita a Shiseido až po drogérkové ako Maybelline a L`Oréal; nedávno pribudli Urban Decay či Leonor Greyl. Ak by ste si chceli z tejto stránky objednať parfumy, spreje alebo laky na nechty, bohužiaľ nepochodíte, tento e-shop ich na Slovensko neposiela. Čo ale tento e-shop posiela, a to pravidelne, sú newslettre s promo kódmi, na základe ktorých sa dá nakupovať so zajímavými zľavami.

Stránka Beautybay našťastie obmedzenie v posielaní lakov na nechty nemá, preto tam zvyknem objednávať práve tieto položky. Dodacie lehoty majú podobné ako feelunique a poštovné do celého sveta je zdarma, nezáleží na hodnote objednávky. Môžete tu natrafiť na značky Essie, OPI, Deborah Lippmann, Orly, Mavala (keď už som spomínala tie laky na nechty), ale aj značky dekoratívnej kozmetiky ako Urban Decay, Cargo, Stila či Too Faced a rovnako širokú ponuku značiek pleťovej a telovej kozmetiky.

Nakoniec chcem spomenúť www.garden.co.uk. Je to vlastne kamenná lekáreň-parfuméria Garden Pharmacy v Londýne, ktorá prevádzkuje rovnomenný e-shop. Značiek v portfóliu má požehnane, napríklad REN, Estée Lauder, Chanel, Dermalogica, Clinique, Clarins, ... . V tomto e-shope sa platí poštovné okolo desať libier, preto sa oplatia väčšie objednávky, prípadne keď sa dohodne viac ľudí, aby si mohli tieto náklady rozdeliť. Doručenie je rýchle, rekord bol cca tri pracovné dni. Za každý nákup dostanete body, na základe ktorých si môžete uplatniť zľavu pri nasledujúcom nákupe. Často robia promo typu pri nákupe dvoch produktov jednej značky dostanete ako darček taštičku s miniatúrami (jedná sa o deluxe alebo travel size samples). Pred dvoma týždňami som od nich dostala e-mail, ktorým mi oznamovali, že kamenná predajňa končí a ostáva len e-shop a z tohto titulu od 17. marca tohto roka už nebudú mať v ponuke značky Chanel, Clinique, Estée Lauder, Lancôme a Dior. Je to veľká škoda, pretože hlavne prvé tri menované mali za zaujímavé ceny a ponúkali rôzne vyhodné balíčky či limitované edície, o ktorých sme mohli v našich parfumériách len snívať.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.