pondelok 5. mája 2014

PRVÉ DOJMY: Sothys, Garnier, Nivea a Doliva

Nahromadili sa mi doma nejaké vzorky - z časopisov, darčeky k nákupu a podobne a povedala som si, že by bola škoda ich len tak spotrebovať a nepodeliť sa so svojimi dojmami. Áno, o dojmy pôjde v prvom aj poslednom rade, lebo z jedného-dvoch použití sa určite nedá vydedukovať dlhodobý efekt daného výrobku. Ale môže nám dať istú ideu o tom, ako konkrétny produkt na nás zapôsobil a či nás navnadil ku kúpe plného balenia. 

Nechcem, aby tieto články (určite neostanem pri jednom, ale budem ich zaraďovať občas a nepravidelne) boli kópiou tých o spotrebovaných produktoch, preto budú mať pevnú štruktúru - uvediem značku a názov produktu, popis od výrobcu, pár vetami zhrniem svoje dojmy plus na koľko použití daná vzorka stačila a potom verdikt, teda, či by som si na základe tohto prvého dojmu kúpila plné balenie. Aby to nebolo zbytočne dlhé, v jednom článku ohodnotím 4-5 vzoriek. Pre ľahšie vyhľadávanie tohto typu článku k nemu priradím nový štítok - prvé dojmy.


Tu je dnešný výber:  

Nivea Telové mlieko do sprchy (2x10 ml - hydratačné pre normálnu pokožku a výživné pre suchú pokožku)
Popis: Intenzívna dlhodobá hydratácia normálnej pokožky už v sprche alebo vani hneď po umytí. Zloženie s morskými minerálmi. 
Intenzvna výživa suchej pokožky už v sprche či vani ihneď po umytí. Zloženie s mandľovým olejom. (zdroj: www.nivea.sk)  
Prvé dojmy: Na pohľad i na pričuchnutie evokujú radičné niveovské telové produkty. Kladne hodnotím objem vzorky, 10 ml v pohode vystačilo na jedno použitie na celé telo. Ihneď po použití bola pokožka tela hydratovaná a vyživená, necítila som žiadne pnutie ani svrbenie. Paradoxne mi viac sadla verzia pre normálnu pokožku, po použití tej pre suchú pokožku som na druhý deň mala suché prekolenia, akoby som nič nepoužila.
Kúpila by som si plné balenie: Nie, ostanem pri klasických telových mliekach, ale som rada, že som si tieto mlieka do sprchy vyskúšala.

Sothys Creme jour energisante - energizujúci denný krém (objem neuvedený)
Popis: Cieľ: Odkryť mladistvosť pokožky zvýšením jasu a žiarivosť pokožky. (zdroj: www.sothys.sk).  
Prvé dojmy: v tomto prípade sa nejedná úplne o prvé dojmy, lebo tento krém som už vyskúšala v salóne Laurentis pri Energizujúcej kúre so sibírskym ženšeňom (viac info tu). Vzorka mi vydržala na tri požitia, krém je fajn, hydratoval dostatočne a používa sa príjemne, ale nesadla mi vôňa (má taký bylinkový podtón, ktorý mne úplne nereže). Zvýšenia jasu pleti som nepozorovala, ale na to by ho bolo treba asi používať dlhšie.
Kúpila by som si plné balenie: Nie, hoci nemám vážnejšie výhrady, u tejto značky mám iných favoritov.

Garnier 5 sec Perfect Blur vyhladzujúca skrášľujúca starostlivosť (1,5 ml)
Popis: Za 5 sekúnd: pleť vyzerá viditeľne mladšia. Okamžitý omladzujúci efekt. Aplikujte po dennom kréme (zdroj: reklama v časopise EVA 04/2014) 
Prvé dojmy: svetloružová hladká hmota bez vône sa po pleti pekne rozotierala a splynula s ňou okamžite. Neviem, či sa to ráta ako spomínaný "omladzujúci efekt" , ale pleť vyzerala sviežo a upravene. Vzorka mi stačila na dve použitia, najprv samostatne a druhý raz ako báza pod make-up.  
Kúpila by som si plné balenie: No... som dosť "nalomená". Ako bázu by som ju nevyužila, ale na dni, keď chcem make-up vynechať, ale zároveň nemať úplne nahú tvár, by to mohla byť prijateľná alternatíva. 

Doliva Hand-Balsam (2 ml)
Popis: Poskytuje vlhkosť, ošetruje drsné a suché ruky, ktoré si vyžadujú špeciálnu starostlivosť. Panenský olivový olej a cenný jojobový olej chránia pokožku rúk pred vysýchaním, zjemňujú ju a vyhladzujú. Svieža stredomorská vôňa oleja a čerstvých citrónov vás isto očarí. (zdroj: www.doliva.sk)
Prvé dojmy: Celé zle. Tak najprv, viem, ako vonia olivový olej a citróny, ani jedno som tam neidentifikovala, vôňa je totálne umelá a našťastie nie je výrazná. Ihneď po použití tohto balzamu som mala pocit, že som vopchala ruky do gumených rukavíc. No a ako bonus sa mi pár hodín po použití začali ruky na viacerých miestach šúpať.
Kúpila by som si plné balenie: Nie, ani keby to bol posledný krém na ruky na svete.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.