štvrtok 8. mája 2014

Z kuloárov #4: Séraphine

Dnes mám pre vás článok mimo kategórie kozmetických produktov a zároveň tip na e-shop so špecifickým oblečením.


V tomto roku to totiž tak vyšlo, že sme pozvaní na tri svadby. Samozrejme, že som začala riešiť, čo na seba. Za iných okolností by som si obliekla nejaké zo šiat, ktoré mám doma. Lenže je tu jedna "okolnosť" a to môj takmer trojmesačný chlapček, ktorého dojčím. Takže som potrebovala šaty, ktorých strih bude tento fakt zohľadňovať. Po usilovnom googlení (kľúčové slovo "nursing dresses") som našla britský e-shop Seraphine (www.seraphine.com), ktorý zasiela tovar (aj) na Slovensko.

Vybrala som si jednoduché fialové šaty na ramienka a aby im nebolo smutno (známy syndróm jednej položky v košíku?) aj sivo-strieborný kardigán, ktorý sa k nim skvele hodí. Poštovné cez Royal Mail ma vyšlo na deväť libier (je tu aj možnosť cez FedEx za 12). Potvrdila som objednávku a čakala na potvrdenie o odoslaní a čísle zásielky, aby som ju mohla sledovať. Doteraz som nepochopila prečo, ale číslo zásielky mi prišlo z FedExu a na ich stránke som celú prepravu sledovala. Balíček dorazil presne týždeň od objednania a priviezol mi ho... kuriér z FedExu. Sú veci medzi nebom a zemou... Neriešim, hlavne, že som dostala svoj balíček.

Precízne zabalený v sivej fólii.... 


 ...obsahoval zvlášť zabalené šaty a kardigán, katalóg a faktúru.


Oboje som si samozrejme hneď vyskúšala, všetko OK, oboje mi sedí a spokojná som aj s kvalitou. Za mňa môžem tento e-shop len odporúčať a som celkom rada, že som ho objavila až po tehotenstve, lebo toľko nádherného tehotenského oblečenia na jednom mieste, moja peňaženka by asi horko zaplakala :)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.