pondelok 2. júna 2014

RECENZIA: Odličovač Sens`Eyes od Make Up For Ever

Pamätáte sa, ako som bola na konci septembra služobne v Dubline? Jedna z vecí, ktoré som si odtiaľ doniesla, bol aj odličovač Sens`Eyes od Make Up For Ever (ďalej len "MUFE"). Kúpila som si ho napriek tomu, že v oblasti odličovačov očných partií sa držím overených produktov, keďže moje oči sú pomerne citlivé. Dlhé roky som sa odličovala len s Take the Day Off od Clinique. Výnimku som urobila minulý rok so značkami Mixa a Shu Uemura, risk sa ukázal ako zisk a motivovalo ma to k ďalším experimentom v tejto oblasti (po Sens`Eyes od MUFE ma čakajú v zásobe ďalšie kúsky na skúšanie).

MUFE je značka profesionálnych vizážistov a filmových maskérov, ich dekoratívka spĺňa prísne požiadavky kladené na profi make-up, hlavne, čo sa týka výdrže a pigmentácie. Za povšimnutie stojí aj info, že sú partnerom francúzskej reprezentácie v synchronizovanom plávaní - kto hľadá produkty, ktoré vydržia aj takúto záťaž, je na správnej adrese. No a nejako mi z toho vyplýva, že odličovač na všetky tieto dlhotrvajúce, vodeodolné, skrátka "produkty-držiaky" musí byť rovnako profesionálny, ale zároveň by mal byť dostatočné jemný aj na tie najcitlivejšie oči. Či tieto kritériá Sens`Eyes splnil, sa dozviete v dnešnom článku.


Jeho papierový obal pôsobí strohým dojmom - čierne na bielom nám ponúka všetky dôležité informácie. Mne sa to páči, mňa na také tie "činčurinky" a la Benefit veľmi neužije. Na zadnej strane sa ešte dočítame, že okrem očí sa môže použiť aj na odlíčenie pier (ja to napríklad nevyužijem, ale možno niekto iný áno). Vo vnútri sa skrýva 100 ml bledomodrý plastový flakón s dávkovačom vo forme pumpičky. Taká maličkosť, ale poteší - na dávkovači je plastová zarážka, ktorá zabráni, aby sa z neho náhodne uvoľnil produkt. Pri domácom použití je to asi jedno, ale pri cestovaní je to určite praktické.

Zloženie je také.... no, milovníci prírody by asi omdleli, sú tam dokonca aj nejaké parabény a podobné mňamky. A ono sa tam síce píše, že obsahuje extrakt z kvetu bavlníka, ktorý "upokojuje citlivé a podráždené oči a odstraňuje stopy únavy a stresu", no ale keď sa pozrieme, na ktorom mieste v zložení sa nachádza, je jasné, že kvet bavlníka je tam viac-menej na okrasu a aby to medzi tými chemickými zlúčeninami aspoň nejako vyzeralo.

Aj keď som na rôznych vizuáloch videla bledomodrú farbu flakóna, prekvapilo ma, že produkt vnútri je... modrý. Dosť intenzívne šmolkovsky modrý. Má konzistenciu pleťového mlieka, čo vo mne vzbudilo obavy, lebo moje skúsenosti s týmto typom odličovača (prípadne s odličovaním priamo pomocou pleťového mlieka) boli v minulosti iba negatívne. (Ale zas to nebol odličovač od MUFE, ale od iných značiek.) S množstvom potrebným na odlíčenie jedného oka som musela trochu zaexperimentovať - jedna dávka z pumpičky je zbytočne veľa, ale po pár dňoch už viem odhadnúť to akurátne množstvo. Kvapnem ho do stredu vatoveho tampónu, ktorý následne preložím na polovicu, aby sa produkt rovnomerne rozptýlil, potom ho rozprestriem, priložím na oko, nechám niekoľko sekúnd pôsobiť a následne niekoľkými pohybmi stiahnem všetok make-up z oka.

Malý test - k swatchom z článku o krémových očných tieňoch som pridala aj dve mascary od Clinique - klasickú (prvá) a vodeodolnú (druhá v poradí).


Voilà!


No a teraz najdôležitejší verdikt - štípe? Nie, neštípe, je jemný, nevysušuje, neťahá... môjmu oku aj očnému okoliu maximálne vyhovuje. Ako vidno na predchádzajúcich fotografiách, okrem klasickej si bez problémov poradí aj s vodeodolnou mascarou. Áno, má to napísané na obale, ale o niektorých veciach sa rada predvedčím osobne.

Takže 3 krát hurá! S týmto odličovačom som veľmi spokojná, ak by som predsa len hľadala negatívum, našla by som rovno dve - dostupnosť (na Slovensku nie, v ČR ponúka značku MUFE sieť parfumérií Sephora, dostať ju aj pár v zahraničných e-shopoch) a pre mnohých asi aj cena (okolo 20 eur). Inak mu naozaj nemám čo vytknúť.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.