pondelok 25. augusta 2014

Lip colours (rúže, lesky a ostatné)

Veľmi som chcela urobiť TAG Crazy about Lipsticks alebo "rtěnkový tag", ako ho pomenovali na českých blogoch. Ale nebolo by o čom písať, taká som ja ničomná, tých rúžov, leskov a podobných vecičiek mám fakt že pár. Takže namiesto toho si dáme článok, v ktorom ich jednotlivo predstavím a napíšem, ktorý je čím zvláštny a prečo mi (ne)vyhovuje.


Začnem jedným prepadákom, ktorý som už zhodnotila, ale napriek tomu je mi ho ľúto vyhodiť (ak by niekto mal oň záujem, dajte vedieť, rada posuniem). Maybelline Super Stay 14hr Lipstick (v odtieni 540 Ravishing Rouge) odporúčala Lisa Eldrige v jednom zo svojich videí, takže to mala byť tutovka. Ale houbeles. Má krásny odtieň aj vôňu, ale to je tak všetko. Inak sklamanie, čo sa týka výdrže, o tom, źe hrozne vysušuje pery sa radšej nezmieňujem. Do kombinácie k nej som si kúpila kontúrovaciu ceruzku Color Sensational rovnakej značky v odtieni 547 Pleasure Me Red, ale ani tá väčšej výdrži nepomohla.


V negatívnom tóne ešte ostaneme (aspoň si to vybavíme hneď v úvode a potom už "jen samá pozitiva a sociální jistoty..."). Taký ten pocit, keď si po dlhom váhaní niečo kúpite, tešíte sa a potom, keď to začnete používať, tak je to ešte lepšie ako v predstavách? Tak to sa práve so Stila Lip & Cheek Stain NEstalo.Na papieri všetko super, produkt 2 v 1 na pery aj líca v mojej obľúbenej malinovej farbe (odtieň Raspberry Crush). Lip stain je vlastne tónovaný gél, ktorý by sa mal "zakvačiť" a splynúť s pigmentom pier, a tie by vo výsledku mali vyzerať šťavnato. Prezentuje sa vo forme pera, ktorého dolná časť sa dá otáčať a tak sa cez štetinkový aplikátor dávkuje náplň. Naniesť stain na pery týmto miništetcom bolo pre mňa úplne nemožné. Teda možné, ale výsledok katastrofálny - na perách mi to vytvorilo nesúvislú lepivú vrstvu, ktorá sa navyše rozmazávala. Keď som skúsila dávkovať produkt na chrbát ruky a vklepať ho do pier, malo to ešte rozpačitejší výsledok - farba sa uchytila len na vnútornom okraji pier, takže som vyzerala, akoby som práve vypila pohár malinovej šťavy a zabudla si utrieť ústa. Od úplnej katastrofy a zavrhnutia zachránilo tento produkt iba to, že ho môžem používať aspoň ako lícenku, takže to s ním nejak doklepem, ale nadšená teda nie som.


No a teraz nasledujú už len produkty, ktoré mám rada (i keď niektoré s výhradami, ale žiaden z nich nie je také faux pas ako dva predchádzajúce). 

Kozmetika Avene je na tomto blogu (a v našej domácnosti) ako doma, čiže som nemohla obísť ani ich dekoratívku. Zatiaľ len prostredníctvom jedného zástupcu z radu Couvrance a to rúžu a kontúrke 2 v 1. Jedná sa o sýty staroružový odtieň s jemne tehlovým podtónom, pričom v rúži sa nachádzajú drobné trblietky a kontúrka je matná. Pripomína viac pero ako klasický rúž, ale tým, že v sebe spája dve fukncie, je veľmi praktický. Pery nevysušuje a dodáva im komfortný pocit. Nevydrží síce hodiny, ale celkom dobre "starne", teda z pier odchádza rovnomerne. Jediné, čo mi celkom nesedí, je odtieň. Keby bol presne taký, ako je obal, bolo by to geniálne, ale samotný rúž má o niečo teplejší podtón (taký tehlový) a to už nie je ono.



Chubby Stick od Clinique som používala dosť často toto leto. Boli dni, kedy vonkajšie teploty atakovali štyridsiatku a líčenie bolo to posledné, na čo som myslela (čože? súhlasím, úplná anarchia...). Najradšej by som bola strávila deň doma pod ventilátorom, ale niekedy sa inak nedá a povinnosti zavelia, že treba ísť po nejakých pochôdzkach, skrátka medzi ľudí. Aby bola zachovaná aspoň nejaká štábna kultúra, použila som Chubby Stick v cukríkovoružovom odtieni 06 Woppin Watermelon (už som hovorila, že človek, ktorý má u Clinique na starosti pomenovanie odtieňov asi v živote nevidel žiadne ovocie?) Nenalíčené oči sa totiž (aj s časťou tváre) dajú schovať za slnečné okuliare a hovorí sa, že zvýraznené pery odpútajú pozornosť od nenalíčenej tváre. I keď musím priznať, že na moju prirodzenú pigmentáciu pier je tento odtieň príliš bledý a v podstate ich len tak postraší, že áno, niečo tam mám. Ale nosí sa príjemne a v lete mi hydratačne stačí.

Pri značke Clinique ešte ostaneme. Lesky na pery Superbalm Moisturizing Gloss vlastním v dvoch odtieňoch - jasnočervený 02 Raspberry a tlmený bordový 09 Currant (druhý raz už sem tú poznámku o ovoci dávať nebudem, ale ehm, ehm). Môže byť lesk hydratačný? Ťažko sa tomu verí, ale tieto dva potvrdzujú, že je to možné. Hydratujú, nevysušujú, na perách sú veľmi fajn. U dlhovlasých dievčat a žien sa lesky netešia popularite, lebo sa na ne lepia vlasy, ja našťastie tento problém nemám. A keby aj, tieto lesky lepia len minimálne, lepia skôr smerom dovnútra (teda, že prilnú k perám), ale jedna pera o druhú sa neprilepí (nejako veľa lepenia v jednej vete...). Z týchto dvoch odtieňov preferujem 09 Currant, lebo je z kategórie "moje pery v lepšom"; 02 Rasperry je veľmi slabo pigmentovaný, na perách je takmer číry.


Ako posledný tu mám rúž Butter Shine Lipstick tiež od Clinique. Normálne býva obal týchto rúžov v elegantnom striebornom prevedení, ale tento exemplár bol je zmenšenina, ktorá bola súčasťou darčeka k nákupu. To vysvetľuje ten plast nemocničnej zelenej farby. To je ale jediná výhrada, inak je tento rúž skvelý. Odtieň 37 Pink-a-boo je presne tá staroružová so studeným podtónom, aká sedí prirodzenej pigmentácii mojich pier, ale zároveň je dosť výrazná, aby bola vidieť. Čiže stále sme v kategórii "moje pery v lepšom", ale zároveň s jemným shimmerom, veľmi decentné, veľmi chic. Ako názov prezrádza, rúž má maslovú konzistenciu, je teda veľmi komfortný. Nemá žiadnu špecifickú chuť ani vôňu. S nejakou dlhou výdržou síce nemôžem počítať, ale vďaka tomu, že je pre mńa vlastne "nude", dá sa znovu aplikovať v priebehu dňa aj bez zrkadla.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.