pondelok 6. októbra 2014

Koho sledujem na YouTube #1

V Liebster Award TAGu som naznačila, že moja "telka" je YouTube. A uvedomila som si, že za celú dobu existencie blogu som sa ešte nedostala k tomu, aby som sa s vami podelila o svojich obľúbencov, ktorí vysielajú na tejto platforme (ok, o pár áno, ale to bolo vrámcci non-beauty článkov). Dnes predstavím anglicky hovoriacu časť. Aj keď "predstavím" je silné slovo, lebo myslím, že väčšina z nich je notoricky známa.

Zdroj: YouTube

Lisa Eldridge, Charlotte Tilbury, Wayne Goss, Pixiwoo - myslím, že k týmto menám nemusím naozaj nič dodávať. Všetci sú to profesionáli, každý z nich mi imponuje pre niečo iné. Lisa je distingvovaná za každých okolností, na Charlotte ma baví, že je viac "rockerka", Wayne robí skvelé a hlavne stručné videorecenzie a vždy ma pobaví jeho mrzuté "tento produkt som si kupil sám, za vlastné peniaze, nikto mi ho neposlal". Odporúčam aj jeho druhý kanál, kde sa venuje osobnejším témam. A ak sa chcete mimoriadne pobaviť, sledujte ho na Twitteri. Keď má dobrý deň, tak dáva také hlášky, že sa neviem dosmiať. No a sestry Sam a Nic, u nich sledujem hlavne reprodukcie (nielen) "dobových" líčení, naposledy sa mi veľmi páčil make-up a la Alexis Carrington zo serálu Dynasty (ktorú som zbožňovala).

Vo Veľkej Británii este ostaneme s menom Essie Button (hoci je pôvodom z Kanady). Essie (alebo Estée) sa venuje nielen beauty videám, ale nakrúca aj vlogy zo svojho života (pre mňa osobne sú najzaujímavejšie reportáže z ciest, naposledy road trip po Škandinávii). Nedávno si založil svoj vlastný YouTube kanál aj jej priateľ Aslan, venuje sa na ňom vareniu a kutilstvu. Na Estée ma baví jej bezprostrednosť, prirodzenosť, pri sledovaní jej videí mám pocit, že sedím s kamoškou a počúvam, čo má nové. A to napriek tomu, že je medzi nami značný vekový rozdiel (mám o desať rokov viac), jej líčenie mi nepríde ničím výnimočné (akože fajn, ale normál) a jej štýl obliekania mi tiež nič nehovorí. Asi to bude tým, že na mňa pôsobí ako milé dievča od susedov, ktoré sa na nič nehrá.

Aj nasledujúca mladá dáma žije v Londýne, ale ani ona nie je Britka. Francúzku Helene alebo LexieBlush som spoznala vďaka jej francúzskemu kanálu, ale keďže je bilinguálna, "vysiela" aj po anglicky. Videí na svojom anglickom kanále nemá zatiaľ veľa, tak snáď sa to zlepší. Má rozkošný prízvuk a neskutočú charizmu, myslím, že dokonale spája francúzsky chic s britským stylish.

Tento svoj výber zakončím v USA, presnejšie v Kalifornii, lebo tu žijú ďalšie tri YouTubberky, ktoré pravidelne sledujem. Prvé dve z nich sú armenskeho pôvodu, sú kamošky a niekedy sa objavujú v spoločných videách. Reč je o Teni Panosian a Soni Gasparian. Teni je herečka a blogerka, Sona je profesionálna vizážistka.

Ako poslednú dnes spomeniem Marlenu, zakladateľku značky Makeup Geek. Paradoxne u nej nesledujem make-up tutoriály (nie je to úplne môj štýl), ale zaujímavé sú jej recenzie kozmetických noviniek a vlogy zo života (jej a jej firmy). Ona je dobrým príkladom splneného "amerického sna" - z učiteľky hudby sa stala šéfkou úspešnej (vlastnej) kozmetickej spoločnosti. Obdivuhodný je aj jej boj s nadváhou a aj tým môže byť inšpiráciou pre mnohé ženy.

Tak toto boli moji YouTuboví obľúbenci. A koho pozeráte vy?

1 komentár:

  1. Díky za tipy! S Essie to mám úplně stejně :) Teď jsem si podle jejího juchání objednala korektor pod oči od Maybelline a zatím super, lepší než NARS (ale ten mám moc světlý, takže se to blbě srovnává). Ifoun

    OdpovedaťOdstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.