pondelok 22. decembra 2014

RECENZIA: Pleťový krém Moisture Surge Intense od Clinique

Tento pleťový krém som dostala pred rokom na Vianoce. Začala som ho používať v priebehu roka 2014 (mihol sa v tomto článku o letnej pleťovej rutine), ale musela som si dať od neho pauzu, lebo na letné obdobie bol príliš hutný. Asi pred mesiacom, keď som spotrebovala vtedy aktuálne pleťové krémy, som si spomenula na tento a vylovila ho zo svojej rezervy.


Normálne sa predáva v balení s objemom 50 ml, ale ja som mala šťastie, že "Ježiško" natrafil na toto 75 mililitrové balenie (za zmienku stojí, že ich predajná cena je rovnaká). Papierový obal v nemocničnej zelenej farbe v sebe skrýva svetloružovú priesvitnú dózu s vrchnákom striebornej farby.

Najpríjemnejšia vlastnosť tohto krému je jeho bohatá gélovito-krémová textúra. Tesne po nanesení na tvár síce trošku lepí, ale tento pocit veľmi rýchlo odoznie a oná "lepivosť" má za následok akurát to, že make-up na pleti drží celý deň ako ... no, ako prilepený. Aby to naozaj fungovalo, odporúčam nechať medzi aplikáciou krému a make-upu pauzu najmenej 15 minút. 

Hoci na začiatku leta mi jeho používanie až tak nesadlo, teraz je to značka ideál a ja si ho vyslovene užívam. Na začiatku leta, keď sa teploty šplhali k tridsiatke, som po použití Moisture Surge Intense mala pocit, že som si tvár práve prikryla mohutnou perinou a moja pleť sa pod ňou doslova potila, následkom čoho mi na ňom nedržal ani make-up. Čo bolo predtým katastrofou sa však v aktuálnom období (a počasí) ukázalo ako výhoda. Tá spomenutá "perina" totiž pleť vynikajúco chráni pred externými vplyvmi (počasie, ovzdušie).


S čím nemôžem úplne súhlasiť, je vyhlásenie výrobcu o 24-hodinovej hydratácii. Ani som to neskúšala, krém používam 2x denne a to ráno a večer a za týchto podmienok hydratuje naozaj par excellence. Nemám žiadne pocity napnutej pleti či nebodaj suché mapy alebo drobné vrásky ani iné príznaky dehydrovanej pleti.


Pleťový krém Moisture Surge Intense je určený pre veľmi suchú až suchú a suchú až kombinovanú pleť (v "názvosloví" Clinique je to typ pleti 1 a 2). Ako sme už zvyknutí u tejto značky, je 100% bez pridanej parfumácie, vonia neutrálne, "lekárensky", ale to mi ani v najmenšom neprekáža, lebo na tvár uprednostňujem neparfumované produkty.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.