pondelok 9. februára 2015

Denná starostlivosť o pleť - zima 2015

Zdalo sa mi, že som o svojej dennej starostlivosti o pleť písala toť nedávno a ono sú to už tri mesiace. Tri produkty ostali od minula, ostatné sú nové (prípadne navrátilci po dlhšom čase).


V rannej časti rutiny sa nachádza jedna starinka a jedna novinka. Najprv to, čo už ste videli - vitamínové tonikum od Bourjois. Môj postoj k nemu sa nezmenil - je fajn, na to, čo potrebujem, stačí, ale k srdcu mi neprirástlo a teším sa, až ho spotrebujem. Nerobí mi zle, takže ho dopoužívam, ale skôr so zaťatými zubami.


Nasleduje krém z môjho zimného wishlistu Hydrance Optimale vo verzii Legere (teda ľahkej) od Avene. Veľmi príjemný, kto má rád upokojujúcu a hydratačnú masku rovnomennej značky (a viem, že si ju zopár z vás na moje odporúčanie kúpilo), nájde veľa z jej vlastností aj v tomto kréme. Pár minút po aplikácii síce ostáva na tvári mierne lepivý pocit, ale veľmi rýchlo sa stratí a ostane krásne hydratovaná svieža pleť, ktorá nie je mastná ani sa neleskne. Moje obavy, aby nebol na zimu príliš ľahký, sa nepotvrdili,.Tomuto obdobiu vyhovuje a ak by malo ešte prituhnúť, doplním ho prípadne nejakým sérom.


Ďalší produkt, pri ktorom sa podrobnejšie pristavím, je balzam na pery. 100% Natural Balm od Figs & Rouge vo variante Rambing Rose som dostala ako darček ku kozmetickému ošetreniu a úprimne, som celkom rada, že som si ho nekúpila za vlastné. Po prvých použitiach som si myslela, že mám jasného kandidáta na flop roka. Pery ma po ňom neuveriteľne štípali, o nejakej úľave či hydratácii nemohla byť ani reč. Vôňu ruže zbožňujem, ale sú aj výnimky a toto je jedna z nich - je to skôr taká zatuchnutá "naftalínová" ruža, ktorá ma vôbec neoslovuje. Balenie sa navyše dosť ťažko otvára a než som chytila ten správny grif, nádobka sa mi niekoľkokrát vyšmykla z rúk a skončila na zemi. Po tomto prvom dojme som nechala balzam tak a po pár dňoch som sa k nemu vrátila. Možno to bolo tým, že počas prvého testovania boli vonku nízke teploty, pery potrebovali viac starostlivosti a tento balzam jednoducho nestíhal; druhý pokus pri miernejších vonkajších teplotách dopadol oveľa lepšie. Napriek tomu, moje výhrady pretrvávajú a som prekvapená z toho množstva pozitívnych recenzií, ktoré som v súvislosti s týmto produktom našla. (No a informácia na obale, že tento balzam sa môže používať nielen na pery, ale aj na tvár, ruky či telo je pre mňa už úplne z inej dimenzie... nechcem si predstaviť, že by som si natrela napríklad ruky niečím takým mastným a lepkavým.) Ale keď teraz neštípe a nerobí inú neplechu, nejako to s ním hádam vydržím. Striedam ho podľa situácie s balzamom Lip Butter od Nivea.

Večernú starostlivosť o pleť reprezentujú produkty, ktoré už na blogu boli viac či menej komentované. Na večerné odlíčenie používam Camomile Sumptuous Cleansing Butter od The Body Shop, podrobne som ho recenzovala tu. Pleť perfektne očistí, takže žiadne ďalšie dočisťovanie (pomocou pleťovej či inej vody) už nie je potrebné. Akurát sa mi zdá, že z neho nejako rýchlo ubúda, po mesiaci používania v nádobke ostala sotva tretina.


Nasleduje očný krém - Caudalie Polyphenol C15. Ako som už písala v článku o očných krémoch, nemám pocit, že by podával nejaké pozoruhodné "výkony". Hydratácia fajn, vyživenie očného okolia dajme tomu, ale že by vyhladzoval vrásky alebo že by očné okolie bolo aspoň vizuálne vylepšoval, som si nevšimla.

Potom prichádza na rad nočný krém, a to buď ten istý ako ráno alebo použijem Moisture Surge Overnight Mask od Clinique (recenzia tu). Mám ju od minulej zimy a na toto ročné obdobie je naozaj ideálna, robí mi krásnu pleť, ktorá je ráno oddýchnutá a svieža.

Posledný produkt pred spaním je balzam na pery, podľa nálady buď ten od Figs & Rouge alebo ten od Nivea.    


6 komentárov:

  1. Ani jedno z toho som neskusala. Zatial :-)
    /kaviareň/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já s Figues and Rouge udělala snad ještě horší zkušenost, do měsíce se mi navíc zkazil a zesmrádnu, hold přešlap vedle.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. OMG, mam sa naco tesit.... navyse tento ma trvanlivost len do 03/15, tak sa s nim asi coskoro rozlucim....

      Odstrániť
  3. Avene používam v zime aj ja, mám variant Riche, ktorý pleť hydratuje, no nezaťažuje, takže aj moja mastná pleť si s týmto krémom sedí, vôbec ma neštípe z tohto krému pleť a je výborný aj ako podklad pod make-up.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som prave vahala, ci Riche alebo Legere, zatial mi toto vyhovuje, ale mozno o rok v zime zo zvedavosti skusim aj Riche.

      Odstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.