pondelok 23. februára 2015

Nákupný tip: Durance v OC Cubicon

Do obchodného centra Cubicon v Bratislave nechodíme často, lebo leží úpne mimo našich zvyčajných trás. Nedávno sme tam ale mali cestu a na moje veľké prekvapenie som zistila, že tam pribudol malý obchodík s (nielen) kozmetikou francúzskej značky Durance. Kedysi, ešte v predblogových časoch, som od nej mala tri produkty z radu Ancian Rosa - hydratačný krém, očný krém a čistiacu penu, ktorá dokonca figurovala v jednom z prvých empties. Produkty boli veľmi fajn, ale problém bol s dostupnosťou, objednávala som z eshopu, ktorý doručoval len do ČR, takže som musela do toho zapojiť ďalšiu osobu... no komplikované to bolo, takže som ďalšie nákupy týmto spôsobom radšej oželela.


Čiže keď som pred sebou zbadala obchodík so známym logom, bolo jasné, že ho musím navštíviť a preskúmať. A ako vidíte podľa nákupnej tašky, neodišla som s prázdnymi rukami. Ale bola som veľmi rozumná, kúpila som si iba produkty, ktoré zakrátko aj využijem, žiadne besné nakupovanie do zásoby sa ani tento raz nekonalo. K nákupu som dostala aj katalóg, aby som si mohla v pohode domova naštudovať viac o sortimente značky Durance (a aby som na ďalší shopping prišla pripravená). Katalóg je nádherný s fotkami "až oči přecházejí", v úvode predstavuje pôvod a filozofiu značky a potom poskytuje vyčerpávajúci prehľad jej portfólia. Dočítala som sa že Durance pochádza z Provence (ešte sa to aj rýmuje), z oblasti Grignan. Ide o rodinnú firmu založenú v roku 1986. Čo sa týka kozmetických produktov, všetky obsahujú najmenej 95% ingrediencií prírodného pôvodu, sú bez parabénov, fenoxyetanolu, silikónov a SLS a netestované na zvieratách. No a teraz už k mojim nákupom.

  
Vôňa pomarančového kvetu patrí medzi moje najobľúbenejšie, to som už na blogu písala x-krát. V Durance majú celý rad telovej kozmetiky s touto vôňou a dokonca aj v podobe eau de toilette. Bola som vo veľkom pokušení si ju kúpiť, ale nakoniec som sa rozhodla iba pre telové mlieko (300 ml / 14 EUR).


Marseillské mydlo je tiež jeden z produktov, o ktorom som sa opakovane pozitívne vyjadrovala a keďže v tekutej forme na umývanie rúk sa zíde vždy, rozhodla som sa jedno si zobrať domov. Výber bol naozaj široký, v ponuke boli napríklad marseillské mydlo s extraktom z maku, z bavlny, z figy, s obsahom olivového oleja či esenciálnych olejov (levanduľa, ruža, verbena, citrón & zázvor). Tá posledná kombinácia ma zaujala najviac (300 ml / 11,50 EUR).

K nákupu som dostala dve vzorky telových mliek vo vôňach, ktoré sa mi okrem pomarančového kvetu páčili najviac, a to Ancian Rosa (čiže starodávna ruža)


a Fleur de Cachemire (kašmírový kvet, aj keď vieme, že kašmír nie je rastlina. Ako som sa dočítala v katalógu, vôňa dostala pomenovanie podľa nežného a hrejiveho akcentu, ktorým sa vyznačuje). Vzorky som si zatiaľ odložila, určite budú praktické na cesty, keďže majú štedrý objem 8 a 10 ml.


Okrem telovej kozmetiky Durance ponúka aj pleťovú (ako som už písala v úvode), už spomínaný rad s ružou, plus ďalšie s olivou alebo levanduľou, rad pánskej kozmetiky a rad s názvom Aromathologie, kde, ako už názov prezrádza, hrajú hlavnú úlohu esenciálne oleje. A tým sme neskončili, lebo Durance to nie je len kozmetika, ale aj bytové "doplnky" - vonné sviečky, aromalampy, difuzéry a bytové vône. Bolo toho príliš veľa na jednu krátku návštevu, ja sa určite do Cubiconu a špeciálne do tohto obchodíku vrátim.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.