štvrtok 12. februára 2015

RECENZIA: Ceruzka Contour Clubbing Waterproof od Bourjois

Rad ceruziek na oči s názvom Contour Clubbing Waterproof existuje už dlhšie a minulý rok do neho pribudlo sedem nových odtieňov. Ja som si vybrala ten s názvom Taupe of the Top a označením 60. Kým som sa odhodlala k nákupu, trochu mi to trvalo. Najprv sa mi táto ceruzka zdala zaujímavá, ale zas až tak som ju nechcela. Potom som chcela, ale práve ju nemali. Až na tretí pokus sa všetky priaznivé okolnosti nákupu stretli.

 

O vzhľade neviem čo napísať, okrem toho, že sa je to (prekvapivo) ceruzka. Farba jej povrchu aj plastový uzáver sú totožné s farbou tuhy a to je veľmi praktické, hlavne ak máte ceruziek viac. 


Tento taupe odtieň je metalická studená svetlohnedá farba. Na fotkách vyzerá takmer ako zlatá, ale v skutočnosti je oveľa "civilnejšia". Nosím ju na denné líčenie ako očnú linku a to okolo celého oka - na hornom viečku i na spodnej vnútornej linke. Nenápadne ale účinne rozžiari pohľad. Veľmi ju odporúčam ženám, ktoré majú rovnako ako ja hlboko posadené oči. Páčia sa mi tmave linky, ale "vďaka" anatómii môjho oka ich veľmi nenosím, lebo keď oko otvorím, oči orámované tmavou farbou ako keby ešte viac zapadnú. Táto farba ich naopak opticky ťahá aspoň trochu von. Túto ceruzku kombinujem s matnými krémovými očnými tieňmi - zvyčajne Paint Pot od MAC v telovom odtieni Painterly, ak chcem byť trošku viac "fancy", použijem Maybelline Color Tattoo 24hr v odtieni 40 Permanent Taupe.


Ceruzka je mäkká, preto aplikácia na viečko sa zaobíde bez drhnutia či škrabania, avšak po každom použití je treba ju zastrúhať. Preto mám trochu otázniky ohľadom jej životnosti, ale ruku na srdce, spotrebovali ste už niekedy ceruzku na oči? U mňa by to bola premiéra. Výdrž na očiach je vynikajúca, potvrdiť 24 hodín síce nemôžem, ale tých štrnásť, čo som s ňou nalíčená ja, sa nepohne z miesta, a to dokonca ani z vnútornej linky (tzv. waterline). Odličovať ju výrobca odporúča produktami na vodeodolný make-up, čo u mňa nie je žiaden problém, pomocou odličovacieho masla od The Body Shop ide dolu raz-dva.

Ceruziek na oči mám doma zopár, napriek tomu celkom vážne uvažujem, že si ešte nejakú z tohto radu, napríklad v nápadnejšom farebnom odtieni, ešte prikúpim. Napríklad taká modrá alebo mätová by v kombinácii s vodeodolnou mascarou mohla byť v lete úplná bomb-dot-com.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.