pondelok 29. júna 2015

TOP 10: Obľúbená kozmetika január - jún 2015

Prvý polčas roka 2015 je za nami a teraz je tá správna chvíľa na zhodnotenie toho naj za toto obdobie. Ako vždy, než som začala písať tento článok, panikárila som, či vôbec nájdem desať kandidátov a pri písaní som zistila, že tých obľúbencov bolo určite viac a musela som škrtať. Tu sú tí, ktorí boli pre mňa od januára do júna 2015 absolútnymi favoritmi:



Bourjois Contour Clubbing Waterproof – moja najobľúbenejšia a aj najviac nosená ceruzka na oči. Podrobnú recenziu nájdete tu. Pripomeniem jej najväčšie klady - vodeodolná, nerozmazávajúca sa, mäkká, krásne rozjasní pohľad, stojí pár eur. A ak by niekomu nesedela práve táto farba, existuje ich na výber asi 15.

Clarins Gentle Foaming Cleanser – krémový čistič pleti, ktorý som si kúpila ako doplnkový na použitie s čistiacou kefkou. Ale používam ho aj bez nej, v dňoch, kedy nie som nalíčená na večerné čistenie pleti. Tým, že je určený na suchú a citlivú pleť, je veľmi jemný a pleť po jeho použití nie je vôbec stiahnutá ani napätá. Vonia maslom karité.

Clinique Dramatically Different Moisturizing Cream – ako som už spomenula v tomto článku, uvedenie tohto krému na trh bolo pomerne diskrétne a o to viac som rada, že mu teraz môžem udeliť ďalšiu pochvalu a zaradiť ho medzi svojich obľúbencov. Ďalší dôkaz, že Clinique vie robiť hydratačné krémy (teda aspoň také, ktoré mi sedia). Či už na denné alebo večerné použitie, tento krém sa o moju pleť dokonale postaral. A za zmienku stojí aj jeho cena, ktorá je oproti iným krémom tejto značky výrazne nižšia.

Dior Diorskin Star – tomuto make-upu som venovala samostatnú recenziu, takže už len v skratke – rozjasňuje, zakrýva stopy únavy, na pleti dlho vydrží. A našla som pre seba dobre padnúci odtieň. Jasné, cena by mohla byť nižšia, ale našťastie nie sme odkázaní len na kamenné parfumérie, čiže vždy sa dá niečo vyňúrať.

Durance Marseille Soap – veľká konkurencia pre moje obľúbené marseillské mydlo od L`Occitane. Iskrivý zázvor sa v ňom mieša so sviežim citrónom a táto kombinácia ostáva na rukách ešte dlho po umytí. Navyše, ruky vôbec nevysušuje a to je (nielen pre mňa) vždy veľké plus.

Garnier Body Softening Creme – tento telový krém som na blogu spomenula len raz, v posledných empties, ale zaslúži si, aby som o ňom napísala aj v tomto oslavnom článku. Svoje meno nosí oprávnene, lebo kam moja pamäť siaha, je to asi najviac zjemňujúci telový krém. Krásne vyhladil pokožku, bola jemná a hydratovaná celých 24 hodín až do najbližšieho sprchovania. A nemenej sa mi páčila jeho delikátna vôňa. Kiež by sa vyrábal aspoň v pol litrovom balení.

Marionnaud Rouge Sorbet – tento rúž je už starší kúsok (v zmysle, že to nie je novinka posledných šiestich mesiacov), ale práve počas tohto obdobia som ho používala najčastejšie. Dôvody? Lichotivý odtieň, hydratácia a komfortný pocit na perách. Slabú výdrž oželiem, lebo na mne nedržia ani rúže označované ako long-lasting. Všetko ostatné nájdete v tejto recenzii.

NUXE Crème Fraiche – hydratačná maska, ktorú je okrem tváre možné (bezpečne) použiť aj na očné okolie. Pleť krásne osvieži, pôsobí oddýchnuto, všetky dehydratačné ryhy a „vrásky“ miznú. Venovala som jej túto recenziu.

Stila Convertible Color v odtieni Petunia po x mesiacoch konečne prešla z čakacieho módu do používacieho a bola to veľká sláva. Jedná sa o moju určite najčastejšie používanú lícenku od začiatku roka. Sýto pigmentovaná (stačí jej malé množstvo, čiže toto balenie mi vydrží asi do dôchodku), v pevnom balení, ktoré prežije aj nejaký ten presun v kabelke či kozmetickej taštičke a navyše sa bez problémov aplikuje prstami. Pre ďalšie informácie vás nasmerujem k tejto recenzii.

The Body Shop Silky Cleansing Oil – od začiatku roka som používala dva odličovacie oleje a „vyhral“ to u mňa tento s prívlastkom hodvábny od The Body Shop. Jednak preto, že jeho textúra je hustejšia, akoby gélovitejšia a preto sa sním na tvári lepšie pracuje. A ani ostatné parametre nie sú zanedbateľné – diskrétna vôňa a vzhľadom na množstvo produktu aj rozumná cena. (len tá dostupnosť... ale to už je iná story).


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.