pondelok 13. júla 2015

TAG: Highway to smell

Dnešný TAG som odkukala na YouTube u užívateľky Chichou Perle, ale presný link vám neviem dať, lebo video už medzitým zmazala. Nevadí, dôležité je, že som stihla zaznamenať otázky, ktoré som si trošku poupravila na môj spôsob. Ako ste sa dovtípili z názvu, budem písať o obľúbených vôňach kozmetických výrobkov.


1. Si verná jednej vôni?
Absolútne nie. Rada by som našla nejakú, ktorá by ma po roku neprestala baviť a s ktorou by som strávila dlhší úsek života, ale zatiaľ sa mi to nepodarilo. Momentálne striedam dve vône - Black Opium od YSL je moja prvá voľba, ale keď je v rannom zhone zabudnem použiť, mám v kancelárii prvú pomoc - eau de toilette Repetto by Repetto.

2. Obľúbený letný / zimný parfum.
Vône nerozdeľujem na zimné a letné ale na páči - nepáči. Ale keby som už mala rozdeliť tie dve z predchádzajúcej odpovede, tak Repetto bude asi ten "letný" typ, lebo obsahuje sviežejšie tóny a Black Opium by som zaradila ako "zimný" typ, lebo pôsobí hrejivejším dojmom.

3. Ktorý parfum na sebe neznesieš?
Veľmi nemusím parfumy značiek Chloé a Thierry Mugler. Na iných mi neprekážajú, ale nie je to môj štýl.

4. Obľúbená vôňa sprchového gélu.
U sprcháčov mám rada vône neutrálne, čisté, nazývam ich "lekárenské", dobrým príkladom je sprchovací gél Cold Cream od Avene

5. Obľúbená vôňa produktu starostlivosti o telo.
Tak toto bude trochu obšírnejšia odpoveď. Z kategórie sprchový peeling by cenu nielen za vôňu odo mňa získal mandľový od L`Occitane a krém Concentré de Lait z rovnakého radu. Od tejto značky mi ešte voňajú telové mlieka a krémy z radu Shea Butter a tekuté marseillské mydlo na ruky. Z novších objavov môžem spomenúť drogérkový telový krém Softening Care od Garnier. Z drogériových mi ešte vonia mi klasická Nivea a som rada, že som objavila ich sprchový gél Creme Care, ktorý vonia presne ako kultový krém v modrej plechovej dóze. A mala som rada aj produkty Tradition de Hammam od Yves Rocher s vôňou pomarančového kvetu (ach...). V kategórii krémov na ruky už roky u mňa vedie aj vďaka svojej vôni Biotherm Biomains

6. Obľúbená vôňa produktu vlasovej kozmetiky.
Najradšej mám "generickú" vôňu profesionálnej vlasovej kozmetiky, takú, ktorá evokuje kadernícky salón. Ale napočudovanie som si obľúbila aj karamelovo-vanilkovú vôňu môjho ešte stále aktuálneho šampónu so zinkom a šalviou od John Masters Organics.

7. Obľúbená vôňa produktu slnečnej ochrany.
Opaľováky mi voňajú všetky, ale z tých, ktoré máme doma, sa mi najviac páči vôňa toho, ktorý ja nepoužívam, a to Nivea Sun Invisible Protection SPF 10.

8. Obľúbená vôňa produktu starostlivosti o pleť.
Pleťovú kozmetiku preferujem bez vône, čiže by som najradšej odpovedala "krémy Clinique". Ale aj pár voňavých výnimiek sa nájde. Z kategórie lekárenských vôní stojí za zmienku vôňa upokojujúcej a hydratačnej masky od Avene a fyziologického tonika od La Roche-Posay. No a rada by som spomenula aj čistiace mlieko od Sothys so sviežou cistrusovou vôňou a exfoliačnú starostlivosť Gommage Biologique od YSL, ktorá sa zase vyznačuje sladkými až gurmánskymi tónmi.

9. Obľúbená vôňa balzamu na pery.
Reve de miel od NUXE, očakával niekto niečo iné?

10. Obľúbená vôňa produktu dekoratívnej kozmetiky.
Tu by som to s dovolením rozdelila na tri časti:
a, dekoratívka na tvár - make-up Perfection Lumiere Velvet od Chanel, neviem tú vôňu popísať, ale je decentná no zároveň luxusná a maximálne korešponduje s týmto make-upom;
b, dekoratívka na pery - Rouge Sorbet od Marionnaud vonia po ovocí a na perách je to celkom príjemné;
c, dekoratívka na oči - False Lash Effect Baby Doll Mascara od YSL, pretože mascary sprevádza väčšinou charakteristický "smrádek" a táto vonia rovnako ako vyššie spomenutá exfoliačná starostlivosť a posúva používateľský zážitok na inú úroveň.

Nebudem označovať nikoho konkrétneho, ale ak vás TAG zaujal, neváhajte sa ním inšpirovať na svojom blogu a hodiť mi sem odkaz, rada si prečítam.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.