pondelok 21. septembra 2015

miniHAUL: Dni Marianne 2015

Prečo "mini"? Výber zliav na kozmetiku boli počas slovenských Dní Marianne 2015 veľmi (naozaj veľmi) slabý. Rozumiem, že nemáme tie isté predajne ako v ČR - chýbajú nám Douglas a Sephora a to už dosť zaváži. Ale aspoň na tie značky, ktoré sú prítomné v oboch republikách, by mohli byť rovnakým spôsobom zastupené v oboch častiach zľavovej knižky.... no ale to by som asi chcela príliš. Ja som po tomto ročníku ostala dosť sklamaná. Čo-to som nakúpila, ale ako sami uvidíte nižšie, žiadna veľká sláva. Síce mi dali aj červenú nákupnú tašku ale hompáľala sa mi na pleci poloprázdna. Mimochodom, taška je každým rokom väčšia, ale naplniť ju je stále väčšia výzva.


Niečo z mojich plánov som naťukla vo wishliste. Z neho som dve položky vybavila vo FAnn parfumérii (so zľavou 25%) - antiperspirant Deo Pure Sensitive od Biotherm a mascaru Volume od Chanel. K antiperspirantu taka zaujímavosť - hoci má cca polovičný objem ako jeho "predchodca" (40 ml vs 75 ml), stojí o niečo viac a nemá ani papierový obal. Nákup mascary sa nezaobišiel bez komplikácií - zohnala som ju až v druhom obchodnom centre (prešla som cez Euroveu a Aupark) a aj to v Ultra-Noir odtieni, lebo "obyčajná" čierna je vypredaná (mali len waterproof verziu a tú som teraz nechcela). Celkom ma to prekvapilo, netušila som, že sa jedná o taký bestseller. Plus očný tieň od L`Oréal... chodila som okolo neho celkom dlho, vždy keď idem do DMky sa pri ňom pristavím, ale tá cena ma vždy zabrzdila (a to je ďalší poznatok dňa, že vo FAnn majú takúto "drogérkovú" dekoratívku aj bez zľavy za lepšie ceny ako v drogérii ... potvrdilo sa mi to pri tomto očnom tieni a písala som o tom aj v minulom článku v súvislosti s lakom na nechty Max Factor). No teraz s tou zľavou sa mi to zdalo ako dobrý nápad - nie že by som nemala doma očných tieňov šeja-hoja. Tak teraz mám o jeden viac - Color Riche Lumiere v odtieni 502 Quartz Fumé. (Ešte ma zaujímali Pop rúže od Clinique, ale ako som predpokladala, nové odtiene ešte nie sú, čiže nákup sa odkladá).


Ďalej L`Occitane (zľava 20%) - už staré známe marseillské mydlo na ruky Bonne Mere a novinka, harmonizujúca pleťová maska z radu Aromachologie. To na občasné prestriedanie s hydratačnými maskami, ktorých sa týmto nákupom samozrejme nevzdávam. A dostala som aj (jediný z celého dňa) darček k nákupu - z ponúkaných miniatúr sa mi najviac pozdávalo telové mlieko s obsahom troch esenciálnych olejov. No a na čo u tejto značky nikdy nezabudnú, je spropagovať budúce novinky, v tomto prípade rad Bambucké maslo & med. To je kombinácia, ktorá by sa mi mohla páčiť.

Celé toto nákupné šialenstvo (haha, irony off) som zakončila v Yves Rocher (zľava 35% na jeden produkt) nákupom očného krému z radu Anti-Age Global, ktorý som tiež zahrnula do jesenného wishlistu.

Bola som sa pozrieť aj v Marionnaud, lebo s veľkou slávou oznamovali znovuotvorenie zrekonštuovanej predajne práve v Auparku. Nuž, predajňa je naozaj krásna, bohužiaľ personál ostal rovnako stratený a nevedomý. Tam som nakoniec ani nič nekúpila.

Čiže toľko k mojim bombastickým nákupom. Utešovala som sa tým, že aspoň mi ostane viac peňazí na nákup oblečenia, no ale ani tam som rekordy netrhla - moje výsledné skóre tvorí jedna košeľa (Marks & Spencer), čierne baleriny (Geox), pyžamo (F&F), sivé tričko a tmavomodrý top (obe Lindex).

    

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.