štvrtok 22. októbra 2015

RECENZIA: Harmonizujúca pleťová maska Aromachologie od L`Occitane

Koniec septembra a začiatok októbra je pre mňa pracovne najnáročnejší z celého roka. Nebudem zachádzať do podrobností, no fičím na plný plyn a jedna z vecí, ktorá ma v danom období motivuje, je vedomie, že po pár kritických týždňoch sa všetko vráti do normálu. Moja pleť sa z toho ale dostáva dlhšie. Celý ten pracovný stres plus príchod chladnejšieho počasia spôsobujú, že má od svojej top formy ďaleko. Ešteže som si prezieravo kúpila pleťovú masku, ktorá by jej mala vrátiť stratenú rovnováhu.


S produktami z radu Aromachologie od L`Occitane som doteraz mala len okrajové skúsenosti. V minulosti som používala šampón na upokojenie pokožky hlavy a relaxačný sprchovací gél. S oboma som bola spokojná, ale podobne kvalitné sa dajú nájsť aj za výrazne nižšiu cenu. Niekedy na začiatku septembra mi pristál v e-mailovej schránke newsletter s informáciou, že rad Aromachologie sa rozširuje a zo spomínaných noviniek ma najviac zaujala práve pleťová maska. No a Dni Marianne mi dali príležitosť kúpiť si ju s príjemnou zľavou.

S obalom masky si tvorcovia veľa práce nedali, papierový obal aj plechová tuba krémovej farby na sebe nesú základné info o vlastnostiach masky vo francúzskom a anglickom znení. Pôsobí to na mňa trochu ako nedostatok inšpirácie, ale úprimne, videla som aj horšie obaly a na kozmetickom produkte toto určite nie je najpodstatnejší prvok.


Tým je samozrejme obsah, preto sa hneď vrhám na jeho zhodnotenie. Pleťová maska je svetlosivej farby a hustej až pastovitej konzistencie. Napriek svojej hustote sa rozotiera veľmi ľahko, nehrudkuje ani nič podobné. Nanášam ju prstami. Vôňa v sebe nezaprie esenciálne oleje, ja som si pričuchla už v obchode, čiže som vedela, do čoho idem. Ako ma uistila konzultantka v predajni, táto maska vonia zo všetkých noviniek Aromachologie najjemnejšie. To ma teší, intenzívnejšiu vôňu už by som asi nezniesla.

Podľa návodu je treba masku naniesť na suchú vyčistenú pleť v tenkej vrstve a nechať päť minút pôsobiť. To som skúsila iba prvý raz, ale hneď som zistila, že na celú tvár asi nebudem túto masku potrebovať - líca mi zbytočne stiahla, a to až tak nevyhľadávam. Po tejto skúsenosti ju aplikujem len na T- zónu a okolie nosa, kde mam najviac rozšírených pórov. Dodržiavam doporučený čas pôsobenia, viac mi naozaj netreba. Oceňujem, že maska na pleti stuhne len veľmi mierne a na rozdiel od iných masiek bahenného typu nestiahne pleť tak, že by som musela stratenú mimiku hľadať najblišží týždeň. S tým súvisí aj jej ďalšia výhoda - ľahko sa oplachuje.

S jej účinkami som veľmi spokojná - z pórov vytiahne nečistoty, ale ich aj dočasne stiahne, čo je samozrejme veľmi vítaný benefit. Rozjasnenie pleti som bohužiaľ nezaznamenala. Masku používam podľa potreby, ale maximálne raz do týždňa. Osobne by som uvítala menší formát masky, pretože pri tomto tempe (vzhľadom na skutočnosť, že jej na jedno použitie stačí malé množstvo) a odporúčanej dobe spotreby šesť mesiacov po otvorení, si nie som istá, či ju stihnem spotrebovať. Napadlo mi ju ešte vyskúšať lokálne - na "ošetrenie" nedokonalostí pleti. Keďže obsahuje esenciálne oleje a má čistiace a sťahujúce účinky, predpokladám, že by mohla fungovať aj v tomto smere.

Určite som nezanevrela na hydratačné masky, ktoré sú u mňa vždy na prvom mieste, ale toto je ich vítaný doplnok, keď si ho stav pleti vypýta. To, čo som od harmonizujúcej masky Aromachologie očakávala, sa naplnilo, škoda len toho nedostatočného rozjasnenia pleti. Ale to je len drobný nedostatok a táto maska sa u mňa v kúpeľni istotne nestratí.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.