štvrtok 15. októbra 2015

RECENZIA: Očný tieň Color Riche Lumiere v odtieni 502 Quartz fumé od L`Oréal Paris

Dekoratívna kozmetika značky L`Oréal - rebrandovaná na L`Oréal Makeup Designer Paris - je pre mňa také drogériové enfant terrible. Cenovo sa tlačí niekde k high-endu, ale kvalita tejto napálenej cene často nezodpovedá. Nedávno prišli s novinkou v sekcii očných tieňov. Zrušili rad Infaillible (ale asi iba u nás, lebo v zahraničí sa normálne predáva ďalej) a nahradili ho monotieňmi Color Riche L`Ombre Pure deliacimi sa do troch skupín (pravdepodobne podľa výsledného efektu na viečku) - Matte, Nude a Lumiere. Z tej poslednej ma zaujal odtieň 502 Quartz Fumé.


Ako som už na blogu písala, chodila som okolo neho v drogérii pekných pár týždňov a jeho cena blížiaca sa k desiatim eurám mi vzdy vystavila stopku. Až Dni Marianne mi priali, vo FAnn parfumérii som ho so zľavou nakoniec získala zhruba polovicu oproti DMke. Tomu hovorím výhodný nákup.

Štvorcový obal so zaoblenými hranami má po okrajoch "zlatý" pás a spomínam ho preto, že sa v ňom všetko odráža a vďaka tomu sa veľmi ťažko fotí. Ale myslím, že bežnej spotrebiteľke tento detail prekážať nebude. Obal je typický drogérkový "plasťák", čo sa prejavuje hlavne pri otváraní a zatváraní. Ako sa hovorí o autách, že drahé sa poznajú od lacných podľa zvuku, ktorý vydáva zatváranie dverí, tak podobnú analógiu môžme použiť aj pri očných tieňoch. Oceňujem neprítomnosť penového aplikátora, lebo podľa mňa by iba zaberal miesto a aj tak by som ho nepoužila. Čo ma ale až tak nepotešilo je uloženie tieňa priamo v obale. Nemá pan a tak moje plány preložiť ho do Z-palette som musela veľmi rýchlo prehodnotiť.


Povrch tieňa ozvláštňuje vlnovkový reliéf. Vyzerá to nevšedne a pekne. Na zadnej strane obalu je uvedené, že sa jedná o očný tieň s gélovou textúrou. Ja som ale už vedela, čo môžem očakávať, lebo okrem toho, že som tieň chodila okukávať, tak som ho aj pár krát omackala. (Samozrejme tester!) Prítomnosť gélovej zložky v tomto očnom tieni spôsobuje, že na dotyk nie je suchý a práši minimálne (jedine ak pri manipulácii, ale pri líčení vôbec). Svoje meno (color riche = bohatá farba) nosí oprávnene, pigmentácia je skvelá. Odtieň sa pohybuje niekde na pomedzí hnedej a fialovej, je tam aj kvapka sivej a bronzovej.... a to všetko s krásnym saténovým efektom. Aplikujem ho väčšinou štetcom  umelými štetinami, ale ide to aj pomocou prsta.  Na viečku si vystačí sám, ja ho vo vonkajšom kútiku oka zintenzívnim ďalšou vrstvou. S výdržou bez bázy to nebola žiadna veľká sláva, zmizol v priebehu dopoludnia, ale to sa mi deje so všetkými očnými tieňmi (okrem krémových). S bázou naopak vydržal celý deň (u mňa cca 16 hodín medzi nalíčením a odlíčením), k večeru akurát už nebol taký intenzívny (hlavne k ohybu viečka by som mala výhrady).

Týmto očným tieňom si L`Oréal Makeup Designer Paris získal moje sympatie. Očných tieňov mám doma dosť (a používam ich menej ako by sa patrilo), čiže pre ďalšie sa len tak nevyberiem (tým viac, že by mal byť práve na ceste ku mne jeden monotieň od Lancôme .... ale to je úplne iná kapitola). No Quartz fumé patrí svojím nevšedným odtieňom a spracovaním  medzi hviezdy mojej malej zbierky a som rada, že som sa vďaka Dňom Marianne preň predsa len rozhodla.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.