štvrtok 29. októbra 2015

Spotrebované produkty - október 2015

Ani v októbri som nepoľavila a strhujúcim tempom som plnila moju špeciálnu empties tašku. K deviatim prázdnym obalom sa tento mesiac pripojili aj dva síce nespotrebované produkty, ale na konci s dychom.


Úvod patrí aj tento mesiac produktom-recidivistom, dnes v počte dva. Collection Cosmetics Lasting Perfection Concealer (objem neuvedený) v najsvetlejšom odtieni Fair je ten najlepší korektor na svete v pomere kvalita-cena. Toto bolo moje druhé balenie a ďalšie v zásobe bohužiaľ nemám. Ak by som sa dostala do UK (čo v najbližšej dobe neplánujem, ale stať sa môže všetko), tak si ho určite ešte kúpim. To Nail Polish Corrector Pen (3 ml), teda "pero" na opravy laku od Marionnaud, je podstatne ľahšie zohnateľné. Jedno aktívne používam a ďalšie si určite kúpim.

Krém na holenie od EOS (207 ml) vo verzii granátové jablko a malina som recenzovala tu. Balenie celkom dlho vydržalo, akurát bol trochu problém dostať z neho posledné zvyšky krému. Momentálne používam verziu levanduľa a jazmín, o ktorej sa na blogu určite ešte dočítate.

Clinique Dramatically Different Moisturizing Lotion+ (125 ml) je môj ideálny denný aj nočný "krém" (v skutočnosti ľahká emulzia) na leto. Toto balenie strávilo so mnou dokonca letá dve, lebo má dlhú životnosť (24 mesiacov po otvorení) a hygienické pumpičkové dávkovanie. S príchodom chladnejšieho počasia už mi však nevyhovoval a som rada, že sa mi ho podarilo doraziť, lebo do ďalšieho leta som ho už nechcela skladovať. Určite kúpim znova.

Palmolive Ultra Moisturization (750 ml) mydlo na ruky v eko-náplni. Písala som o ňom v tomto článku. Je to taký drogérkový priemer, neurazí - nenadchne, ale aspoň pekne vonia a nevysušuje. Účelovo po ňom nepôjdem, ale je možné, že ho niekedy opäť kúpim.

Nivea Lip Butter Original (16,7 g / 19 ml) - tento balzam na pery bol nekonečný. Keby nebol taký dobrý, tak by sa mi určite zunoval skôr. Ale ja na neho nemôžem povedať nič zlé. Splnil všetky požiadavky mnou kladené na tento typ produktu. Hádam okrem dostupnosti, i keď možno svitá na lepšie časy, lebo na viacerých českých blogoch som videla zmienku, že sa začal predávať v DM pod značkou Labello. Ak je tomu tak (a nebodaj by prišiel aj na Slovensko), rada vyskúšam aj jeho iné varianty.

Yves Rocher Oriental Shower Oil (200 ml) - sprchovací olej, ktorý podľa zloženia olejom vôbec nebol, ale napriek tomu (alebo práve preto?) ma jeho používanie bavilo. Krásne voňal a nebolo treba sa po použití natierať telovým krémom či mliekom. Príležitostne by som si ho kúpila znova (napríklad o rok v lete).

Suchý šampón na gaštanové až hnedé vlasy (50 ml) od Klorane ma príjemne prekvapil nielen tým, že do bodky splnil zadanie, ktoré vyplýva z jeho funkcie (teda predĺžil interval medzi umytiami), ale poslúžil mi ako skvelý produkt na úpravu vlasov. Dodal im objem a textúru bez nejakého zlepenia či zaťaženia. Momentálne je to pre mňa zbytočný produkt, ale ak budem chcieť nejaký suchý šampón zaradiť do svojej vlasovej rutiny, bude to určite tento.

Farba na vlasy L`Oréal Excellence Creme - písala som o nej v článku o vlasových novinkách. Používateľsky veľmi príjemná (zarába sa vo flakóne, nie v miske) a sýta farba, mojich pár šedín prekryla. Deklarovaný oslnivý či žiarivý lesk sa nekonal, ale inak som spokojná. Moju naj farbu od Garnier síce neprekonala, ale viem si predstaviť kúpiť si ju znova.

Na záver tu mám ďalšiu dvojicu, a síce produkty, ktoré nie sú spotrebované, ale musím ich vyhodiť. Balzam na pery Balzamiss Zelený čaj (4,11 g) vyhadzujem, lebo už je jednak mesiac po dátume spotreby a druhak vysoký ochranný faktor v najbližších mesiacoch potrebovať nebudem. Nijako zvlášť ma nezaujal (hydratoval síce dobre, ale aróma mi až tak nesadla), preto si ďalšie balenie nekúpim. 

Toni & Guy Casual Sea Salt Texturizing Spray (75 ml) som síce minulý rok pasovala medzi svoje letné top produkty, ale tento rok som sa s ním nejako nevedela stotožniť. Pravdepodobne bol príliš dlho otvorený, inak si jeho zmenu neviem vysvetliť. Vlasy mi skôr zlepil ako by im dodal objem a to si teda neprosím. Preto som bola nútená zvyšok balenia vyhodiť. Znovu si ho pravdepodobne nekúpim, lebo pri mojej dĺžke vlasov nemám šancu spotrebovať v rozumnom čase ani toto malé balenie.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.