pondelok 23. novembra 2015

RECENZIA: Lancôme Ombre Hypnôse Mono - I202 / Erika F

Tento očný tieň by si zaslúžil privítanie s fanfárami aj s červeným kobercom. Viem o ňom viac ako tri roky (od leta 2012, keď Lancôme uvádzal na trh svoje inovované mono tiene). A celý tento čas to bolo také "one step forward, two steps back"... chcem, nechcem, veľa peňazí za mono tieň, aj tak ho chcem, iné priority, potom som ho úplne vypustila... na feelunique som ho už mala x-krát v košíku, ale ten posledný krok som nikdy neurobila. Až tento rok na jeseň som sa pevne rozhodla a nákup zrealizovala (písala som o tom aj tomto článku).


Tak sme sa konečne stretli. S drobnými obavami, že po toľkom čase budú moje očakávania možno mierne nafúknuté a tým pádom budem tak trochu sklamaná, že či to vlastne za to stálo. Z balíčka plného polystyrénových guľôčok na mňa zažiarila hviezda - strieborná, s takmer až zrkadlovým efektom. Teda aspoň tak na mňa pôsobil vonkajší papierový obal. V ňom sa ukrývala čierna štvorcová kazetka obsahujúca očný tieň. Síce plastová, ale s vysokým leskom a sofistikovaným zatváracím mechanizmom (na tom si necht nezlomím, ani keby som sa veľmi snažila). A nemohla chýbať ružička symbolizujúca značku Lancôme.

K vnútornému usporiadaniu mám samozrejme obligátnu námietku.... načo vyhradiť jednu tretinu balenia aplikátoru, ktorý aj tak nepoužijem? Áno, je fancy, s nápisom Lancôme, ale ani to ma nijako nedojíma a neprinúti ma ho použivať. Jediný dôvod, prečo som ho nevyhodila, že je upevnený ku kúsku transparentného plastu, ktorý chráni povrch očného tieňa, a teda pred líčením ho vždy z kazetky aj s onou ochrannou vrstvou vyložím. Ale zaobišla by som sa aj bez neho a radšej by som mala balenie na šírku o tretinu menšie (a lacnejšie).  

 
No a teraz k tieňu. Je nádherný a tým by sme to mohli ukončiť... ale ja to samozrejme ešte trochu obkecám. Svetlá taupe farba s kaki nádychom a miliónom trblietok. Označenie má I202 alebo Erika F. Nemohla som sem dať swatch, lebo doteraz som sa neprinútila siahnuť do neho prstom. To sa nedá. Ešte aj tu ružu v reliéfe štetcom obchádzam. Preto som dala foto na viečku. Je to čisto iba báza a tieň bez akéhokoľvek zapracovania, tieňovania, ... čiže nie je to reprezentatívny obraz môjho líčenia. Tieň absolútne nepráši, nejaká tá trblietka sa v priebehu dňa pod oko uvoľní, ale nie je to žiadne Las Vegas. To pravé Vegas totiž ostáva na očiach. Pri dennom svetle ešte vcelku diskrétne, ale potenciál tohto očného tieňa sa naplno rozvinie až pri umelom svetle. Je to samozrejme neodfotiteľné, ale aspoň malú ochutnávku som sem dala v podobe jednej foto v koláži. Takto sa Erika F. správa, keď na ňu zasvieti slnko. Asi to nebude pre každého, ale ja absolútne neriešim, čo sa má a čo nie a kľudne sa takto nalíčená idem v sobotu doobeda prejsť s chlapčekom do parku, YOLO (ako hovorí naša mládež).

K takémuto klenotu patria len tie najlepšie nástroje a to sú u mňa štetce MAC. Na plochu viečka nanášam štetcom číslo 239, do ohybu, vonkajšieho kútika a na prechody 219kou. Výdrž bez bázy som neskúšala (u mňa to nemá význam), s bázou celý deň. Podľa výrobcu by mali mať tiene z radu Ombre Hypnôse aj vyhladzujúci efekt, na mojom viečku a la stará harmonika však nič také neočakávam. Z tohto očného tieňa nadšená a ľutujem len jediné - že som si ho nekúpila oveľa skôr.

Rad očných tieňov Ombre Hypnôse bol vytvorený tak, aby boli reprezentované nielen rôzne odtiene (oficiálna stránka značky ich ponúka 25!), ale aj aj rôzne efekty a na ich rozlíšenie obsahuje kód očného tieňa aj zodpovedajúce písmeno - M (matte) pre matný zamatový efekt, P (pearly) prejasnený hodvábny efekt, I (iridescent) trblietavý efekt a S (sparkling) pre rozžiarený finálny efekt. Vyberie si naozaj každý. Vzhľadom na cenu si myslím, že ja osobne ostanem pri tomto jednom. Ale ako sa poznám, určite ho využijem naplno. Najbližšie sa ho chystám prevetrať na vianočnom večierku, s čiernou očnou linkou a pár vrstvami mascary, pretože viac naozaj nepotrebuje.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.