pondelok 30. novembra 2015

Spotrebované produkty - november 2015

Uplynulé tri mesiace sa spotreba u mňa pohybovala v dosť vysokých číslach, čiže logicky musel prísť bod, kedy sa to trochu zasekne. Ale novembrová osmička je tiež veľmi slušná. Z toho sedem vecí je skutočne spotrebovaných, ôsmu nepoužiteľnú vyhadzujem.


Chanel Perfection Lumiere Velvet (30 ml) - veľká spokojnosť. Tento make-up mi sadol odtieňom, textúrou, efektom na pleti. Hlavne v letných mesiacoch bol pre mňa nenahraditeľný. Recenzovala som ho tu. Premýšľam, či je nejaký dôvod nekúpiť si ho znova. Vlastne nie, čiže ak o rok v lete nenájdem lepšieho kandidáta, opäť po ňom siahnem.

Clarins Gelée Eclat du Jour (30 ml) - krém so sviežou gélovou textúrou, recenzovala som ho tu a hoci vekovo už som mimo jeho cieľovku, bola som s ním spokojná. Krém som dostala na recenziu, ale nemala by som problém si ho aj kúpiť za vlastné.

Just Levanduľovy krém (60 ml) - je síce označený ako krém pre namáhanú pokožku, ale u nás v rodine je to krém v podstate na všetko. Akurát teda na celú tvár už by som si ho nedala, lebo aróma levanduľového oleja je veľmi silná. Inak je to krém s multifunkčným využitím - ja si ním natieram problematické miesta na tvári, ktoré potrebujú dohojiť, chlapčeka sme vďaka tomuto krému zbavili posledného ekzému na priehlavkoch nôh a muž, ktorý v lete hrával plážový volejbal, si ním natieral namáhané svaly po športovom výkone. Už máme doma ďalšie balenie.

René Furterer Okara (50 ml) - bezsulfátový šampón na farbené vlasy v cestovnom balení. Penil menej ako konvenčné šampóny, ale zvykla som si. Inak som nejaký rozdiel nezaznamenala a ani ma nenalákal kúpiť si plné balenie. Ale so značkou René Furterer som ešte neskončila a nejaký ďalší šampón určite vyskúšam.

Avene Couvrance Mascara (7 ml) - mascara s vysokou znášanlivosťou, o ktorej som písala v tejto recenzii. Riasam dodala objem, pekne ich oddelila a vytvarovala. Vydržala mi cca štyri mesiace, z čoho tie posledné dva týždne už viac-menej na dobré slovo. S jej výkonom som spokojná, ale o opakovanom nákupe neuvažujem, lebo zas až tak na vetvi som z nej neostala.

Fenjal Vitality Body Lotion (400 ml) - toto telové mlieko som si vybrala kvôli jeho parfumácii a akciovej cene. Bolo hustejšej konzistencie a vydržalo mi o niečo dlhšie ako bežné tekuté telové mlieka. Inak na ňom nebolo a nie je nič zaujímavé.  Ak by bolo znova v nejakej mega super-truper akcii, tak si ho asi ešte kúpim, ale nejako cielene po ňom nepôjdem.

Vichy Micellar Oil (125 ml) - jeden z najdostupnejších odličovacích olejov v našich končinách som recenzovala tu. Mojich obľúbencov z trónu nezosadil, napriek tomu nemám, čo by som mu vytkla. Možno riedku konzistenciu, ja obľubujem hustejšie oleje. Znovu si ho nemám v pláne kúpiť, lebo olejov, ktoré chcem ešte vyskúšať, je oveľa viac, ako tých, ktoré už som skúsila.

Avene Couvrance Duo Lip and Lip Contour (1,2 g + 0,25 g) - tento rúž bohužiaľ vyhadzujem, lebo jeho vlastnosti sa natoľko zmenili, že nechcem riskovať nejakú újmu na zdraví. Strašne sa začal "patlať" a nejako normálne si s ním narúžovať pery je nemožné. Myšlienka to bola pekná, mať z jednej strany rúž a z druhej zodpovedajúcu kontúrku. Škoda, že mi od začiatku farebne nesedel, bol o niečo tehlovejší, než unesiem. Moja chyba, dala som sa okabátiť slovami, že sa farba perám prispôsobí. Nič také sa nestalo. Ak by mal Avene v ponuke nejaké nové mne vyhovujúce farby, dala by som mu šancu, ale tento odtieň už nechcem ani vidieť.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.