štvrtok 17. decembra 2015

RECENZIA: Rúž Pop Lip Colour + Primer od Clinique

Ani september, ani október, ale až koniec novembra bol ten čas, kedy sa v našich parfumériách objavilo sľubovaných osem nových odtieňov rúžov Pop Lip od Clinique. Nie že by tých už existujúcich 16 bolo málo, ale čakala som na kompletné portfólio, aby som si mohla zodpovedne vybrať. A oplatilo sa, pretože z ponúkanej dvadsaťštvorky ma najviac oslovil ten posledný – Raspberry Pop. Malinový úchyl (=ja) sa nezaprie.


Hranatý obal s farebným akcentom je u Clinique takou malou revolúciou, doteraz sme boli zvyknutí na oblé tvary a samú striebornú, pričom každý typ rúžu mal iné prevedenie vrchnáka. U Pop rúžov korešponduje spodná časť obalu viac-menej s odtieňom rúžu. Aj keď zhoda nie je 100%-ná, v prípade, že vlastníte týchto rúžov viac, je to určite praktická rozlišovacia pomôcka. Veľkostne je to taký krpček, ale aspoň sa zmestí aj do tej najmenšej listovej kabelky. Gramážou však zodpovedá bežne predávaným rúžom (čo som si tak pozerala tie, čo mám doma, majú svorne po štyri gramy).

Tento rúž sa hrdí tým, že obsahuje aj bázu s vyhladzujúcimi účinkami, ktorá by mala predĺžiť trvácnosť farby. Odtiaľ aj jeho úplný názov Lip Colour + Primer. U mňa je všeobecne výdrž rúžov veľmi problematická disciplína, a to aj u tých, ktoré sú považované ostatnými spotrebiteľkami za ozajstné držiaky. Pop Lip síce neskončil v tejto kategórii úplne tragicky, ale sľubovaných osem hodín to nebolo ani zďaleka. Zvládne síce nejaký ten nápoj či ovocie, ale väčšie jedlo či dlhší monológ už bývajú nad jeho sily.


Tým som zároveň pomenovala jeho jedinú slabinu. Aj tá sa dá čiastočne vylepšiť - keď som rúž aplikovala pomocou štetca. Síce nevlastním špeciálny štetec na pery, ale tejto úlohy sa veľmi dobre zhostil Good Karma Multi-Tasker Brush od Urban Decay. Podľa rady z videí Lisy Eldridge som rúž naniesla štetcom v niekoľkých tenulinkých vrstvách, aby sa pigment do pier zapracoval na spôsob lip stainu. Nie je to môj preferovaný spôsob aplikácie a určite sa s tým nezabávam každý deň, ale pri špeciálnej príležitosti, akou bol napríklad firemný vianočný večierok (= veľa jedla, pitia a rozprávania), sa tento postup ukázal ako veľmi prínosný. Takto rúž vydržal oveľa dlhšie a ani po niekoľkých hodinách sa z pier úplne nestratil, len akoby vybledol, a ony ostali rovnomerne natónované.

Ostatné vlastnosti rúžu už si zaslúžia len chvály a ovácie. Pigmentácia je úžasná, stačí jedna vrstva a výsledkom je sýta a rovnomerná farba. K takto pigmentovaným rúžom sa viaže legenda, že majú tendenciu vysušovať. Tohto sa to však absolútne netýka, hoci má polomatný efekt, pery hydratuje a zanecháva na nich komfortný pocit. Spomínaný polomatný efekt sa mení v priebehu času - po nanesení je povrch pier saténový, takmer lesklý a keď sa táto vrchná vrstva zotrie (jedlom či rozprávaním), ostanú pery matné, ale stále sýto sfarbené, pričom farba z nich mizne ("bledne") postupne a rovnomerne. Rúž nijako nevonia ani nechutí, čo ja osobne vždy ocením. Pri tomto type výrazného odtieňa nabádam k opatrnosti a precíznosti pri nanášaní, aby sme sa vyhli klaunovskému efektu, ale keď je už raz na perách, nerozlieva sa ani nezalieza do vrások (kontúrovaciu ceruzku nepoužívam). 

Rúž Pop Lip Colour + Primer teda u mňa zabodoval a je dosť možné, že neostanem pri tomto jednom odtieni. Okrem týchto všetkých pozitív, ktoré som vymenovala, je totiž príjemná aj jeho cena – bežne stojí dvacku a ak sa s nákupom neponáhľate, počkala by som si na zľavu 20%, ktorá sa v parfumériách pomerne pravidelne pri rôznych príležitostiach objavuje.    


5 komentárov:

  1. Vies co, ked sa mi do ruk dostane prvy ruz, ktory naozaj vydrzi 8 hodin, tak sa hecnem a pojdem do prace naha. Na 99% viem, ze sa to nikdy nestane :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten rúž je naozaj skvelý - najlepší, aký som mala :-) a mám ho presne v tom malinovom odtieni! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ešte pred nákupom som ho videla u teba na blogu a aj vďaka tvojej recenzii išiel malinový do užšieho výberu :)

      Odstrániť
  3. V eshope marionnaud ho maju za 16 eciek, dorucenie na predajnu zadarmo☺.

    OdpovedaťOdstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.