štvrtok 7. januára 2016

HAUL: Americké nákupy a Vianoce

Hneď v úvode musím upresniť - nie, nebola som v Amerike - bohužiaľ. Nákupy, ktoré dnes uvidíte v prvej časti článku, "spáchala" moja sesternica, ktorá je zároveň aj pravidelnou čitateľkou tohto blogu a preto by som sa jej chcela aj takto verejne poďakovať, že som si vďaka nej splnila niekoľko kozmetických želaní.


Keď mi oznámila, že bude sprevádzať svojho manžela na zaoceánskej služobke, moja okamžitá reakcia pozostávala z dvoch otázok: (1) či bude mať čas na nákupy; (2) či bude ochotná mi priniesť zopár kozmetických maličkostí. Keďže jej odpoveď bola v oboch prípadoch kladná, prišla vec najnáročnejšia - zostavenie nákupného zoznamu. Z Ameriky by som totiž chcela asi milión kozmetiky, hlavne dekoratívnej. Problémom však bolo vybrať iba na základe fotiek na internete ten správny odtieň, a tak som nakoniec dekoratívku limitovala na zopár položiek a k nej si zaželala už len jedno telové mlieko, ktoré som mala už v minulosti (a poznáte ho aj z blogu). Aby som ale dlhšie nenapínala - tu to je:


Prvý nákup - Sephora. Lícenka Amazonian Clay 12-hour blush od Tarte bola jasná voľba, ale s výberom odtieňa to bolo komplikované. Nakoniec som sa rozhodla pre staroružový "nude" odtieň Exposed. Ďalšia nám nedostupná značka, ktorá je momentálne dosť pretriasaná, je Marc Jacobs. Tam by som vyskúšala najradšej celé portfólio, ale rozhodla som sa začať skromne - s jedným rúžom. Môj pôvodný plán zvoliť nejaký pekný červený odtieň som vcelku rýchlo zamietla a nasmerovala sa k neutrálnejšej tlmenej ružovej s mauve podtónom z radu Le Marc Lip Creme s názvom 216 Kiss Kiss Bang Bang. Mascaru na spodné riasy od Clinique je zbytočné predstavovať, je to môj niekoľkoročný must-have, ale využila som skutočnosť, že jej cena je v USA takmer polovičná a že ponúkajú u nás málo dostupný hnedočierny odtieň. Som veľmi zvedavá, či tam bude nejaký viditeľný rozdiel oproti čisto čiernej. Posledná na tomto zozname bola ceruzka privátnej značky Sephora s názvom Contour Eye Pencil 12hr Waterproof v odtieni 15 Flirting Game (stredne tmavá taupe s trblietkami). Tieto ceruzky majú skvelú povesť hlavne vďaka svojej výdrži a mala som ich vo výhľade už dlhšie, len tých príležitostí k nákupu bolo pomenej.

Druhý nákup v CVS obsahoval iba dve položky - rúž ColorStay Ultimate Suede od značky Revlon (o ktorej viem, že je dostupná vo FAnn parfumérii, bohužiaľ akurát tieto rúže nie) v tlmenom červenom odtieni 050 Couture a z blogu už dobre známe telové mlieko Skin Relief značky Aveeno s výťažkom z ovsa. Už som mala jedno balenie z Londýna, jedno z Dublinu a do tretice všetko dobré prišlo z New York City.

Toto boli predvianočné darčeky odo mňa pre mňa a tým pádom pod stromčekom som toho už z kozmetickej oblasti veľa neočakávala. Ale predsa sa niečo pritrafilo - set Best of Clinique, kde sa pohybujem v už dobre známych vodách - krém a maska z radu Moisture Surge, očný krém All about Eyes a DDML+, to všetko sú moji starí parťáci. Chubby Stick v jahodovom odtieni Super Strawberry má u mňa premiéru rovnako ako tekuté mydlo, ktoré by sa malo používať v kombinácii s čistiacou kefkou. To by som oželela a ak by bol namiesto neho napríklad dvojfázový odličovač, bol by tento set pre mňa skutočne best of... no ale keď už ho mám, samozrejme ho využijem.


O knihe Face Paint od Lisy Eldridge nepočuli snáď iba úplní kozmetickí ignoranti. Ja som o nej pôvodne ani neuvažovala, predpokladala som, že bude zameraná "how to" smerom. Zmenila som názor po zhliadnutí videa, kde o nej hovorí samotná autorka. Akonáhle som zistila, že kniha pojednáva o histórii make-upu, o postavení žien v tej-ktorej dobe (pretože to spolu úzko súvisí) ako aj o histórii najznámejších kozmetických značiek, putovala na môj pomyselný list Ježiškovi. Som veľmi šťastná, že som ju pod stromčekom našla a až ju prečítam, určite o nej podám hlásenie.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.