pondelok 8. februára 2016

Aktuálne balzamy na pery - Bobbi Brown, Clinique, NUXE

Zvyčajne balzamy na pery zahŕňam do článkov o pleťovej rutine, ale momentálne tu mám "rozpracované" štyri a to už je materiál hodný samostatného blogového postu.


Ráno začínam s Bobbi Brown Lip Balm SPF 15. Kúpený vlani vo Viedni (keď som ešte netušila, že o pár týždňoch sa bude otvárať butik v Bratislave) s veľkými očakávaniami, ktoré zatiaľ plní iba tak na polovicu. Nesedí mi úplne konzistencia, balzam je pomerne tuhý a musím prejsť viac krát po jeho povrchu, aby sa aspoň trochu z neho uvoľnilo a mohla som ho nabrať na prst. Hydratácia fajn, ale už som zažila aj lepšie. Vonia úplne jemne, sotva to postrehnem a na perách nemá žiadnu chuť. Za zmienku určite stojí nádherný plechový téglik so zrkadlovým leskom, v ktorom je tento balzam prezentovaný, Používam ho skoro ráno pred odchodom do práce a keď si potom v práci po raňajkách dávam rúž, pery sú ešte stále hydratované a vláčne.


V kabelke nosím a v priebehu dňa používam dva farebné balzamy od značky Clinique. O "balzamolesku", teda Superbalm Moisturizing Gloss-e nepíšem na blogu prvý raz a rozhodne nie naposledy. Minibalenie v podobe tubičky so skoseným aplikátorom v sebe skrýva lesk, ktorý pery nielen skrášli, ale skutočne hydratuje. Najčastejšie ho používam po obede, kedy sa už ráno nanesený rúž porúčal a pery potrebujú malý refresh. Dodá im síce len náznak farby a decentný mokrý efekt (ja osobne nemusím také tie super lesklé až vinylové lesky, ktoré mi evokujú herečky z filmov pre dospelých), ale jeho sila je práve v tom, že prináša komfort klasického krémového balzamu, ktorý na perách pomerne dlho vydrží.


Ani tónovaný balzam Chubby Stick nie je na mojom blogu neznámym pojmom, odtieň 07 Super Strawberry v mini balení je už tretím v poradí, Znovu si neodpustím poznámku, že ten, kto pomenúval ich odtiene, zrejme nikdy nevidel žiadne ovocie. Táto jahoda, je totiž v skutočnosti malina ako vyšitá, a tým pádom ju nemôžem nemilovať. Strašne rada by som napísala, že je to moja farba pier v lepšom, ale to by som si trošku "zapřeháněla". Ale je to presne tá farba, akú by som chcela, aby mali moje pery, ak by som si mohla vybrať. Dá sa aj vrstviť, čiže ju dávkujem podľa nálady a aktuálnej potreby. Predchádzajúce dva odtiene sa u mňa čo sa týka hydratácie, zlatým písmom nezapísali. Neviem, či sa zmenila receptúra, alebo je to pri každom odtieni iné, ale konktétne tento hydratuje celkom slušne. Popraskané pery a iné ťažké stavy sú nad jeho sily, ale bežnú dennú hydratáciu zvládne. Výdrž by mohla byť lepšia, ale uvedomme si, že je to len balzam.


Večer patrí balzamu Reve de Miel od NUXE. O jeho príbuznom v kalíšku som písala ešte v prapočiatku blogu (presne tu) a potrebovala som si overiť, či je balzam v tyčinkovej forme rovnako úžasný. Asi veľa ľudí sklamem, ale ak nemáte vyslovene fóbiu z naberania kozmetických produktov prstami, radšej ostaňte pri kalíškovej forme. Tento s ním má spoločnú okrem názvu maximálne tak vôňu. Pritom začal dobre, prvý deň používania som nezaznamenala žiadne neprávosti a uvažovala som, prečo je naň toľko negatívnych ohlasov. Pochopila som to na druhý deň (a pár ďalších), kedy sa balzam prestal vpíjať do pier, len ich pokryl mastným nánosom, pod ktorým ostali vysušené. Tak toto teda nie! Riešim to tak, že ho používam iba na noc, vtedy takéto neplechy nerobí. Ale počas dňa, zvlášť pri zhoršených poveternostných podmienkach a vyslovene popraskaných perách, situácii nepomôže, dokonca by som povedala, že ju ešte zhorší (našťastie, vyššie spomenutý balzam od Bobbi Brown všetko napravil). Nejako to s ním už dobojujem, ale v budúcnosti sa vrátim jedine k balzamu Reve de Miel v kalíšku.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.