štvrtok 31. marca 2016

Spotrebované produkty - marec 2016

Na začiatku mesiaca som si na facebookovom profile blogu dala malú výzvu, vybrala som šesticu produktov, ktoré už mali "na mále". Nakoniec sa mi podarilo spotrebovať z polovicu z nich (s druhou polovicou sa pokúsim skoncovať v apríli), plus ešte niekoľko ďalších.


Aj dnes sa našlo zopár recidivistov. Napríklad marseillské mydlo Durance (300 ml), toto konkrétne s extraktom z maku. Viac o ňom som písala tu a už máme doma ďalšie balenie, tento raz s olivovým olejom. Svoju náhradu už má aj Bottom Lash Mascara (2 ml) od Clinique, pre zmenu však v hnedo-čiernom odtieni namiesto bežného čierneho. Krém na ruky Hemp Hand Protector (100 ml) od The Body Shop som si (zatiaľ) znovu nekúpila, ale urobím tak hneď ako sa vyskytnem v obchode tejto značky.  

Odličovací olej s maslom karité (200 ml) od L`Occitane som strašne chcela mať rada, ale bohužiaľ nie úplne splnil moje očakávania. Viac som o ňom písala tu. Konzistencia, vôňa aj kvalita odlíčenia boli jeho silnými stránkami, bohužiaľ ich zatienil fakt, že mi tento olej robil po odlíčení pred očami "hmlu", hlavne ak som mala nejaký výraznejší očný make-up (preto som na tieto prípady používala radšej dvojfázová odličovač). Z tohto dôvodu o jeho ďalšom nákupe neuvažujem.

Dior Diorskin Star (30 ml) som recenzovala tu. Používala som ho počas celého roka a najlepšie sa mi javil na jar a jeseň. Na leto bol príliš hutný a vysoké teploty nezvládal, cez zimu zase zvýrazňoval suché miesta. Napriek mojej celkovej spokojnosti, by som si ho už druhý raz nekúpila, od tejto značky ostáva mojím neprekonaným favoritom Diorskin Nude.

Clarins Gentle Foaming Cleanser (125 ml) - ako napovedá názov, jednalo sa o veľmi jemný penivý čistič, ktorý som používala prevažne v dňoch, keď som nebola nalíčená (preto mi vydržal takmer rok). Určený na suchú a citlivú pleť a potrebám tej mojej vyhovoval. Krásne voňal po masle karité. V súčasnosti mám niekoľko podobných "mokrých" čističov v zálohe, ale vo vzdialenejšej budúcnosti sa k nemu pravdepodobne vrátim. 

Nivea Antitranspirant Invisible for Black & White (35 ml) - táto miniatúra bola darčekom k nákupu v drogérii, sľubuje veľké veci, ale v skutočnosti podáva priemerné výkony. V plnom balení by som si tento produkt nekúpila.

La Roche-Posay Cicaplast Baume B5 (40 ml) - upokojujúci obnovujúci balzam s obsahom 5% panthenolu a antibakteriálnymi zložkami som kupovala s úmyslom, že ním budem natierať pokožku nášho chlapčeka počas ekzematických epizód. Bohužiaľ na tento účel sa vôbec nehodil, a tak skončil u mňa, používala som ho ako krém po depilácii, prípadne som si nim natierala počas choroby oblasť pod nosom, ktorá má tendenciu sa neustálym otieraním vreckovky podráždiť a začervenieť a tvoria sa na nej nevzhľadné šupiny. Na toto použitie nebol vôbec márny, ale znovu si ho nekúpim, lebo v tejto kategórii si ma získal krém Cicalfate od Avene, ktorého ďalšie balenie už mám doma.

A na záver trojica, ktorá by teoreticky ešte mohla poslúžiť, ale z rôznych dôvodov sa s ňou lúčim. Mascare Outrageous Curl (15 ml) od značky Sephora (15 ml) vypršal čas bezpečneho použitia a hoci ešte ani zďaleka nevyschla, po pol roku od otvorenia sa jej osud naplnil. Z rozpačitej recenzie sa dá dedukovať, že nemám záujem kúpiť so ju znova. Antiperspirant Biotherm Deo Pure Sensitive (40 ml) ma štval už dlhšie a ako sa začalo otepľovať, už absolútne nestíha. Zaradila som ho medzi faux pas minulého roka a v budúcnosti sa mu vyhnem oblúkom. Podobne aj na šampón Cleanse (50 ml) od Toni&Guy (písala som o ňom tu). Keďže primárne nebol určený pre môj typ vlasov, niet divu, že mi nesadol a teda si ho ani neplánujem kúpiť v plnom balení. 


4 komentáre:

  1. Loccitane musel byť úžasný a a šampón od Tonyho som registrovala v drogérke, no musím ho vyskúšať. :)
    Môj blog: http://rebelliouslily.blogspot.sk/
    Ak sa ti páči, pridaj si ma do GFC a sleduj novinky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Praveze ani nie a ak mas poskodene/suche/farbene vlsy, Tony by ti mohol sadnut.

      Odstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.