štvrtok 28. apríla 2016

Spotrebované produkty - apríl 2016

Jedného dňa možno tento typ článku bude zložený z fotky a popisku "kupujem opakovane, na blogu ste už toto všetko videli". Dnes to síce nebude, ale blížime sa.... šesť z desiatich prázdnych obalov spadá presne do tejto kategórie.


Clinique Chubby Stick (1,2 g) v odtieni 07 Super Strawberry bol súčasťou setu, ktorý som dostala na Vianoce. Bol to môj tretí "chubbík" a do tretice mi konečne farba ulahodila tak, že som si ho nedávno kúpila v plnom balení.

Zo spomínaného setu pochádzajú aj nasledujúce dva produkty. Maska Moisture Surge Overnight Mask (30 ml), ktorej plné balenie som recenzovala tu. Do ďalšieho asi nepôjdem, ale ak sa ku mne dostane v podobnej mini verzii, rozhodne ju neodmietnem.

Zato hydratačný krém Moisture Surge (50 ml) od Clinique (viac o ňom tu) si v plnom balení kúpim znova, a to aj vzhľadom na skutočnosť, že jeho doporučená cena je od apríla dlhodobo znížená takmer na polovicu (z 52 na 29 eur) vo všetkých sieťových parfumériách aj v Clinique butiku.

Aveeno Skin Relief (354 ml) toto telové "mazadlo" sa na blogu objavilo po dlhšej pauze, ale o to radšej som sa s ním znovu stretla. Ak by nebol problém s dostupnosťou, už by som ho mala doma, taktu budem musieť počkať, kto z mojich príbuzných zase kam vycestuje.

Holiaci krém od EOS (207 ml) tento raz v kombinácii vôní levanduľa-jasmín podľa mňa nevoňal ani po jednom z nich, ale to mi neprekážalo, hlavne, že bol funkčný a pokožka po ňom bola jemná a ošetrená. Aktuálne mám doma vanilkovú verziu a po jej dopoužívaní sa rozhodnem, ktorú parfumáciu si kúpim znova.

Durance Marseille Liquid Soap (300 ml) vo verzii s olivovým olejom opäť nesklamalo, vôňa bola pomerne silná, až mi trochu pripomínala dezinfekciu, ale ja na tomto type vôní ulietávam, takže pre mňa to bolo len plus. Momentálne používame tekuté mydlo inej značky, ale v rezerve už čaká ďalšie od Durance, tento raz s výťažkom z figy.

MAC Blot Film (30 ks) - modré "papieriky" (v skutočnosti sa jedná o pružný gumovity materiál) na odsatie prebytočného mazu z T-zóny. Neznie to veľmi lákavo, ale inak neviem funkciu tejto kozmetickej pomôcky popísať. Dostala som ich od kamarátky a svoj účel splnili, ale za vlastné by som si ich už kvôli cene (okolo 15 EUR) nekúpila, myslím, že podobnú službu a za podstatne menej mi urobia podobné odsávacie papieriky z parfumérie a v prípade núdze aj obyčajná papierová vreckovka.

Odličovač Waterproof Eye Makeup Remover (50 ml) od značky Sephora je vlastne tiež opakovaný nákup, aj keď predtým som ho mala naposledy v "praveku", keď som o blogovaní ani nechyrovala. Za tie roky sa nezmenil. Odličuje perfektne jedným ťahom, patrí síce k mastnejším, ale mne to neprekáža, aspoň nemám z neho suché a podráždené očné okolie. Príležitostne kúpim znova.

Redken Aerate 08 (66 g) - objemová pena, ktorú som recenzovala tu, mala nahadiť milovaný a bohužiaľ zrušený texturizér Wool Shake od tej istej značky. Mala, ale nenahradila. Nebola zlá, ale pre mňa sú to jednoducho úplne odlišné typy produktov. Preto už si tento znovu nekúpim a svoj nový grál v tejto oblasti ešte stále hľadám.

Balance Me Facial Expressions Filler (15 ml) - posledný pohrobok môjho prvého (a zároveň jediného) LookFantastic Beauty Boxu. Dal by sa stručne charakterizovať vetou "nič to nerobí". Ani v krátkodobom ani v dlhodobom horizonte, ani na mojich vráskach na čele (tie mám najvýraznejšie, lebo často dvíham obočie) či v okolí pier som nezaznamenala žiadne zmeny. Je preto jasné, že ďalšie balenie si nekúpim.


4 komentáre:

  1. Aveeno jsem si koupila po tvých recenzích z iHerbu. Poštovné je cca 4 usd a když se počká na 20% slevu na celou značku, tak to vychází v pohodě :) ifoun

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vlastne mas pravdu, na iHerb som uplne zabudla :) budem cihat na tu 20% zlavu.

      Odstrániť
  2. momentálne skúšam krém od Clinique dramatically diffrent ..bla bla :D strašne dlhý názov má ten krém, ale spočiatku som mu moc nedôverovala,ale teraz sa stal naozaj celkom mojím dobrým kamarátom..:) inak sa moc do clinique nerozumiem, ale asi začnem trošku v tejto značke interesovať :D :)

    BeautyMuffin

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Clinique je moja TOP znacka uz 10 rokov, takze toto interesovanie podporujem :)

      Odstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.