pondelok 1. augusta 2016

RECENZIA: Karin Herzog Professional Cleansing Facial Cleansing Gel*

(*Produkt na recenziu venovalo zastúpenie značky Karin Herzog.) Už je to pomerne dlho, čo som opustila čistiace gély a prešla na iné formy odličovania a čistenia pleti. Keď mi však pred časom pristála v e-mailovej schránke ponuka na testovanie niektorého z produktov značky Karin Herzog, najviac ma z ponúkaných možností zaujal práve čistiaci gél.


Mala som v úmysle porovnať si ho práve s olejmi a balzamami, aby som zistila, či o niečo neprichádzam, keď som sa gélov postupne vzdala. Obsah čiernej tubičky (mimochodm minimalistickej a veľmi elegantnej)  ma pomerne prekvapil, pretože svojou hustotou pripomína práve balzam. Pri kontakt s pokožkou, ako je vidno aj na fotke nižšie, trochu povolil a začal sa "topiť", ale tekutého skupenstva nikdy nedosiahol. Jeho tuhšia až voskovitá konzistencia je mne na pleti osobne veľmi príjemná, určite ju preferujem pred riedkymi olejmi, pretože rada cítim pod prstami hmotu, ktorou sa odličujem. V spojení s hrejivou vôňou, vzdialene pripomínajúcou kokos, a teplom, ktoré jeho pôsobením na pleti vzniká, je jeho používanie veľmi príjemným zážitkom. Jediné, čo by som neodporúčala (hoci výrobca má opačný názor), je odličovať si s ním oči. Nie že by ich dráždil alebo robil pre nimi povestnú hmlu. Ale tým, ako je hustý, mi jednoducho príde na túto delikátnu oblasť príliš "hrubý". Na oči som ho použila raz a nie som si istá, či rozpustil úplne celý očný make-up, na to by som musela tie oči žmoliť trochu dlhšie a to mi úplne nebolo po chuti. 


Z pleti sa tento gél najlepšie odstraňuje uteráčikom namočeným v teplej vode (pozor, aby nebola príliš horúca, hlavne ak máte problém s červenaním pleti a kapilárami). Skúšala som ho iba omyť tečúcou vodou, ale nebolo to ono, na tvári ostalo akési voskovité rezíduum a pocit vyčistenej pleti sa nedostavil. Preto som jednoznačne za uteráčik alebo mušelínovú handričku. Značka Karin Herzog na svojej stránke niečo také ponúka, ale ja ich vlastním od iných značiek, preto som logicky použila to, čo mám doma.

Keďže nemám fóbiu z derivátov petrochemického priemyslu, neprekáža mi ani ich zastúpenie v (dosť stručnom) zložení tohto produktu; tým menej, že na pleti neostáva, ale sa zmýva. Nezaznamenala som žiadnu nepriaznivú reakciu, žiadne upchaté póry ani iné nežiadúce sprievodné efekty.

Takmer všetko má svoje "ale" a to dnešné nájdeme na cenovke. Ja osobne nie som pripravená dať takmer sedemdesiat eur za mini balenie (plná veľkosť je 50 ml) čističa/ odličovača na pleť. A nič na tom nemení fakt, že produkt sa používa príjemne, odličuje efektívne a moje pleti vyhovuje. Ale to môžem povedať o x niekoľkonásobne lacnejších produktoch podobného zamerania. Na tomto géle som nenašla nič, čím by som si sama pred sebou obhájila prípadnú kúpu. Ani zložením ani inými špecifickými vlastnosťami nevyčnieva nad ostatnými. Tým nikoho od nákupu neodrádzam; napokon, kto kam dáva svoje peniaze, do toho ma nič, takže ak sa pre tento produkt nájde miesto vo vašom rozpočte, smelo do neho. Ja podobné čiastky vložím radšej do sér alebo krémov, ktoré majú podľa mňa aj nejakú pridanú hodnotu.

2 komentáre:

  1. Niektoré produkty sú príliš predražené. :(

    http://rebelliouslily.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No presne, keď to porovnám napríklad s odličovacím olejom Shu Uemura, ktorý síce stál 59 libier, ale pri objeme 450 ml mi vydržal 9 mesiacov, tak to je uplne iny pomer cena/vykon...

      Odstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.