pondelok 24. októbra 2016

HAUL: Hriešne dobré nákupy s Evou (jeseň 2016), DM a Bobbi Brown

Predchádzajúci nákupný článok som zakončila konštatovaním, že mám momentálne po kozmetickej stránke plný stav a maximálne si pôjdem kúpiť nejaké to telové mlieko či inú "drogérku". A vo wishliste som spomenula, že si chcem kúpiť nový make-up. Na oba body programu sa v sobotu dostalo. Pritrafili sa však aj určité "medzizastávky", takže materiálu na dnešný nákupný článok sa našlo v konečnom dôsledku habadej.


Pri výbere make-upu som zamierila najprv do butiku Estée Lauder. Z tejto návštevy som ale ostala mierne v rozpakoch. Nestretla som sa síce s vyložene zlým zákazníckym prístupom, ale od toho, čo by som si predstavovala u high-end značky, to malo rozhodne ďaleko. Myslím, že požiadavka na tekutý make-up je dostatočne zrozumiteľná na to, aby som sa neocitla v situácii, keď musím odmietať snahu predať mi make-up púdrový či akýsi "EE krém" (x-tá odvodenina BB krému). Aj pokus o nájdenie odtieňa prebehol dosť amatérsky; iróniou bolo, že pri odchode z butiku mi stála v ceste obrovská roleta, na ktorej bol propagovaný iMatch Foundation Finder, akýsi prístroj, ktorý by mal troma meraniami na rôznych častiach tváre zistiť, aký odtieň je ten pravý. Asi by ma to aj zaujímalo, ja mám takéto fičúry celkom rada, ale teda očakávala by som, že mi to personál proaktívne sám ponúkne.

No nič, pokračovala som do L´Occitane (20% na celý sortiment okrem radu Divine), tam som ako vždy číhala na moje obľúbené tekuté aj tuhé marseillské mydlo. Bohužiaľ nemali ani jedno, tak som si ako náhradu zobrala mydlo na ruky s verbenou v náhradnej eko náplni. Marseillskému sa nepodobá ani ani názvom ani zložením, ale aspoň si ich porovnám. Dostala som aj malú kartičku propagujúcu novú verziu vône Arlésienne s nejakou výhodnou ponukou na rubovej strane.


Butik Clinique som tento raz obišla, zľavu nemali žiadnu a darček k nákupu bol rovnaký, ako mali vo FAnn počas Dní Marianne (a ktorý mám už dávno doma). Práve do FAnn parfumérie (zľava 20% na celý sortiment okrem vybraných značiek, na ktoré bola zľava 30%) viedli moje ďalšie kroky. Čo bolo mimo mnou plánovanú líniu nákupu telových mliek, mydiel a make-upu, ale musela som to vidieť na vlastné oči - kolekcia Lancôme x Sonia Rykiel. Tešila som sa na ňu, odkedy som videla prvé vizuály na zahraničných blogoch a tajne dúfala, že bude dostupná aj u nás. Medzitým madame Rykiel zomrela, takže toto bola vlastne jej posledná spolupráca a o to vzácnejšou sa stala v mojich očiach. Vylučovacou metódou som prišla k názoru, že paletky, laky ani lícenka, ale obojstranná ceruzka na pery Parisian Lips Le Crayon je to, čo by som si z nej mala zaobstarať. Zo štyroch odtieňov som si vybrala M02 French Baiser, celkom výraznú malinovú (ako inak). K nákupu som dostala vzorku telového oleja Fenjal a žreb, na ktorom som si zotrela zľavu 25% na produkty Lacoste a 15% na ostatné.

O kúsok vedľa sa nachádza butik Yves Rocher (zľava 35% na jeden produkt okrem tých, ktoré sú označené zeleným bodom) a tu sa konečne dostalo aj na spomenuté mazadlá na telo. A obe sa už na blogu objavili. Na balzam s arganovým olejom a vôňou pomarančovníkových kvetov z radu Tradition de Hammam som si uplatnila spomenutú zľavu a telové mlieko kvet pomarančovníka + mandľa je označné zeleným bodom, takže to šlo za plnú cenu. Týmto som presiahla hodnotu nákupu 17 €, čo ma kvalifikovalo na darček - mono očný tieň. Vybrala som si neutrálny 03 beige doré, ale pravdepodobne si ho aj tak nenechám a bude súčasťou nejakej ďalšej giveaway.

Do Marionnaud (zľava 20% na celý sortiment; na privátnu značku akcia 2+1, teda pri nákupe troch produktov najlacnejší zadarmo) som nemala v pláne absolútne ísť, ale keďže ošetrujúci gél na ošetrenie nedokonalostí z radu Anti-Blemish Solutions od Clinique vo FAnn nemali, veľa možností mi neostalo. Tu som bola úspešnejšia (vzala som posledný kus!) a keďže mali aj moje obľúbené papierové vreckovky, zobrala som rovno dvoje a k nim jedny odličovacie tampóny, ktoré som mala tým pádom zadarmo (keďže stoja menej ako vreckovky). K nákupu som dostala mini vzorku tekutého mydlového čističa na tvár od Clinique a kupóny na zľavu 10 EUR pri ďalšom nákupe (nad 59 €). V Marionnaud už mali vyložené prvé vianočné sety a kazety a musím povedať, že tie od Clarins ma zaujali najviac a vedela by som si z nich nejaký určite vybrať.... ale nepredbiehajme.


To bolo v rámci nákupnej akcie s kupónmi z časopisu Eva vlastne všetko, ale ja som mala ešte namierené do DM. Tí majú svoje kupóny a to je doslova mor. V poslednej knižke som napríklad natrafila na zľavu 50% na Color Tattoo od Maybelline a tá ma priviedla k myšlienke kúpiť si celogalakticky obľúbený odtieň 35 On and on Bronze (asi som jedna z posledných, ktorá ho ešte nemala). Pri nedávnych dvoch bežných nákupoch do domácnosti (nad 15 €) som dostala vždy jeden kupón so zľavou 35% na jeden produkt dekoratívnej kozmetiky. Tie som použila na nákup tónovaného balzamu Sexy Balm od L`Oréal (odtieň 111) a zmatňujúcich papierikov od Essence, ktoré mi v komentároch poradila jedna čitateľka.


Eše som mala chvíľu čas a povedala som si, že ho pôjdem stráviť do butiku Bobbi Brown a poradiť sa o výbere make-upu, keď to už u Estée nevyšlo. Nakoniec som tam pobudla takmer hodinu (čas som úplne presne nesledovala) a bol to jeden z mojich topzážitkov, čo sa týka zákazníckeho servisu. Určite o tom viac napíšem v samostatnom článku, ktorý sa bude týkať make-upu, ktorý som si tam kúpila - Moisture Rich Foundation SPF 15 v odtieni 1 Warm Ivory. Okrem neho som si odniesla aj face chart so zoznamom produktov, ktoré mi počas mojej "seansy" vizážistka aplikovala na tvár (v podstate môj budúci nákupný zoznam, hahaha) a brožúru o histórii značky.

Po tomto výkone si dám minimálne mesiac s väčšími nákupmi pokoj, myslim, že nejaké zásadné nákupné akcie nás tento rok už aj tak nečakajú, a čo sa týka Vianoc (Štedrý deň je presne o dva mesiace!), pomaly zbieram inšpirácie, a som veľmi zvedavá, čím sa tento rok značky blysnú.        


4 komentáre:

  1. Chcela by som ísť raz nakupovať s Tebou :-). Zaujímalo by ma, či si v poslednej dobe neskúšala L'Occitane mandľový spevňujúci telový olej. Čítala som recenzie, kde ho nemislosrdne sfúkli zákazníci a vyčítali výrobcovi, že s novým flakónom sa do boja tiahnuť nedá, a čo je neodpustiteľné, že znížili obsah esenciálnych olejov a vôní. Že to už nie je ten typický vôňavučký olej. Tak neviem, zvyžujem kúpu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem :) ja s olejmi velka kamoska nie som (okrem tych odlicovacich), takze ani tento od L´Occitane som neskusala. Z mandloveho radu milujem telovy krem, len keby nebol taky drahy :-/

      Odstrániť
  2. Wau! Tak tomu hovorím nákupy ;-) tento rok išiel Eva Shopping tak trošku mimo mňa (snažím sa šetriť, lebo viem, že by som sa rozšantila po celom Auparku). Veľmi sa potom teším na recenziu Bobbi Brown :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som sa krotila :) hlavne teda v Bobbi, kde som slintala nad paletkou z City Collection, ale make-up som potrebovala viac ;)

      Odstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.