pondelok 31. októbra 2016

Spotrebované produkty - október 2016

Moja povestná zberná taška opäť prekypuje prázdnymi obalmi, a to znamená, že nastala chvíľa na ich každomesačnú rekapituláciu.


Skupina recidivistov je dnes zastúpená piatimi kusmi. L`Occitane Bonne Mere (500 ml) - toto tekuté marseillske mydlo je moje najobľúbenejšie, kupujem ho vždy, keď naň naďabím a momentálne mám ešte jedno v zálohe.

Vlhčené obrúsky Lactacyd tento raz s podtitulom Fresh (15 ks) na intímnu hygienu boli fajn, ale najviac mi od tejto značky vyhovujú pôvodné Femina, takže k tým sa vrátim.

Celulózovú hubku od Ole Henrikssen som používala na odstraňovanie zvyšku pleťových masiek. Druhý raz už si ju asi nekúpim. Nie že by mi nevyhovovala, ale mám ju z feelunique, kde už teraz nenakupujem (kvôli poštovnému). Ale ak by som na ňu narazila pri inej príležitosti, prečo nie.

Odličovacie tampóny Demak`up vo verzii Sensitive (64 ks) ma až tak nenadchli, dosť sa na okrajoch rozchádzali a mali zvláštnu povrchovú úpravu, do ktorej sa produkty nedobre vsakovali. Momentálne používam variant Expert a tie sa mi zdajú oveľa lepšie.

Očný krém All about Eyes od Clinique v tomto prípade vo forme miniatúry (7 ml) je môj najobľúbenejší doteraz neprekonaný očný krém a zásobe mám už ďalšie plné balenie.

Clinique Anti-blemish Solutions (15 ml) - tento gél na ošetrenie nedokonalostí pleti je ozajstným pamätníkom a objavil sa v jednom z prvých článkov na tomto blogu. Keďže jeho čas už dozrel, lúčim sa s ním (v obale sú aj tak už len posledné zvyšky) a nahrádzam ho produktom s tým istým názvom, iba v novom balení (spomenutým v nedávnom nákupnom článku).

Yves Rocher Pur Bleuet (125 ml) tento odličovač očí patrí k blogovým legendám a ja som sa pridala k jeho fanynkám. Ľahký, nemastný a z očí stiahne aj ten najodolnejší make-up. Určite si kúpim časom ďalšie balenie (ale už v inej podobe, lebo som zistila, že značka inovovala a obliekla tento odličovač do nového šatu a to rovno v dvoch veľkostiach - 100 a 200 ml).

Medimix ajurvedické mydlo (125 g) s výťažkom z 18 bylín úžasne voňalo, pokožku nevysušovalo a celkovo som s ním bola spokojná. Bol to suvenír z ďalekej Indie a ešte jedno od tejto značky (ale trochu inú verziu) mám doma.

Korektor očného okolia MAC Prolongwear Concealer (9 ml) mi vyhovoval odtieňom, pigmentáciou aj výdržou. Musela som za každých okolností používať výdatný očný krém, inak mal tendenciu očné okolie mierne vysušovať a zvýrazňovať vrásky. Len škoda, že zvyšok produktu sa z nádobky už nedá vydolovať. Jeho obal patrí medzi "back to MAC" (za 6 prázdnych obalov z tejto kategórie prinesených do predajne dostávate zadarmo rúž), takže ho nevyhadzujem. O ďalšom balení aktuálne neuvažujem, ale niekedy v budúcnosti sa k nemu asi vrátim. 

Shiseido Perfect Cleansing Oil (180 ml) - tento odličovací olej je pre mňa jedným zo sklamaní roka. Pritom konzistenčne aj odličovacími vlastnosťami má všetko, čo hľadám. Štípe ma ale v očiach, a to preto, že obsahuje alkohol. Nechápem. A pri tej cene (prerátané na 1 ml je to určite najdrahší odličovací olej, aký som si doteraz kúpila) nechápem dvojnásobne. Znova už si ho určite nekúpim a po týchto skúsenostiach by som ho druhý raz nechcela ani zadarmo.

Le Petit Marseillais - o tomto telovom mlieku (250 ml) z radu Douceur som písala minulý týždeň. Veľmi mi vyhovovalo - vôňou aj hydratačnými vlastnosťami. Len škoda, že u nás ani v blízkom okolí sa nedá kúpiť, inak by som si ho určite bez váhania kúpila znova. Dúfam, že budem mať k tomu čoskoro príležitosť.


2 komentáre:

  1. Ten nový obal odličovače od YR je bezva, víčko už není šroubovací, ale odklápěcí, což mě těší. Odložené víčko mi totiž vždycky zamastilo umyvadlo :) Ifoun.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Odklapacie viecka su naj! Dufam, ze si aj ini vyrobcovia zoberu priklad ;)

      Odstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.