štvrtok 1. decembra 2016

Wishlist - Vianoce 2016 (& zima 2017)

Nebýva to na mojom blogu zvykom, ale tento raz som sa rozhodla môj zimný wishlist uverejniť trochu skôr a zakomponovať do neho tipy na darčeky (= na darčeky pre mňa, ale inšpirovať sa nimi môže ktokoľvek). Takže, milý Ježiško, na Vianoce si želám niečo z nižšie uvedeného ... a zvyšok si neskôr kúpim sama.


Niekoľko vianočných setov má aj tento rok na svojom konte značka Clarins. Mňa najviac zaujal ten s názvom HydraQuench Collection. Krém som už mala v menšom balení a vyhovoval mi (recenzia tu), ale viac by som bola zvedavá na miniatúry séra a masky, ktoré majú kade-tade výborné hodnotenia.

Obávam sa, že mini maska mi dlho nevydrží a chcelo by to nejaký väčší kaliber. Masku Drink Up Intensive Overnight Mask od Origins chcem skúsiť už strašne dlho, ale donedávna ho neponúkali žiadne európske e-shopy. To sa ale pred časom zmenilo a jej získaniu teraz už naozaj nič nebráni. Existuje v dvoch rôznych obaloch, buď "bežný" zelený alebo biely s motívom ružovej stužky, ktorým sa značka zapojila do kampane BCA. 

Odličovacie oleje sú môj preferovaný prostriedok odstraňovania make-upu, ale musím konštatovať, že za rok 2016 ma žiaden nejako nezaujal (ak áno, tak v negatívnom zmysle). Preto vkladám veľké nádeje do oleja od Clinique z radu Take the Day Off, z ktorého mám už vyskúšaný očný odličovač, balzam aj mlieko a všetky tri sú podľa mňa skvelé. Od tohto ich "príbuzného" neočakávam nič iné.

Nebude to dnes iba o pleťovej kozmetike, pretože sa našlo miesto aj pre telový peeling, Tento od Yves Rocher má prívlastok relaxačný a vonia kombináciou kvetu pomarančovníka, levandule a petit grain (čo je esenciálny olej z listov a vetvičiek horkého pomarančovníka).

Dekoratívka sa tento raz na wishlist nedostala, ale z nej mi nič také nechýba. Najbližšie budem potrebovať očný korektor, mám nejaké v predvýbere, ale zatiaľ nič záväzné.

Čo sa týka predchádzajúceho wishlistu, mám všetko (ako ste mohli vidieť v tomto nákupnom článku).


S recenziami je to trochu horšie, stihla som až jednu - o očnej linke Pretty Easy od Clinique som písala tu. Pleťová voda a krém sa dostanú k slovu už onedlho, mascara si počká trochu dlhšie. 


2 komentáre:

  1. Drink Up Intensive Overnight Mask jsem si loni dovezla z NYC a je skvělá. Teda nevnímám to jako masku, ale jako hutný noční krém, momentálně jediná věc, se kterou se ráno vzbudím s hydratovanou pletí :) Pomalu už dochází, tak budu číhat na nějaké slevy na Feelunique :) Ifoun.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to je pre mne dobra sprava, nieco take prave teraz velmi potrebujem :)

      Odstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.