pondelok 13. marca 2017

RECENZIA: Alterna Bamboo Volume 48Hrs Volume Spray*

(*Produkt venovalo lokálne zastúpenie značky pre ČR a SR.) Pred časom som publikovala porovnávací článok, v ktorom som proti sebe postavila dva texturizačné spreje. Krátko potom sa mi ozvali zo spoločnosti Salon Professional, ktorá zastupuje značku Oribe na našom a českom trhu, že by mi radi poslali niečo na vyskúšanie od ďalšej značky v ich portfóliu - Alterna Haircare. Táto ponuka ma nesmierne potešila, preto som na ňu kývla a o pár dní som sa už mohla tešiť z balíčka.


Nevedela som, aký bude jeho obsah, o to bolo to tešenie napínavejšie a musím konštatovať, že sa trafili na 100%. Okrem objemového spreja na vlasy, ktorý bude predmetom dnešnej recenzie, som v balíčku našla aj informačnú brožúru predstavujúcu portfólio značky, čo sa mi veľmi ráta, lebo som ju doteraz poznala iba podľa názvu a veľmi matne som registrovala produktový rad s názvom Caviar, a kartičku s rukou napísaným poďakovaním (to sa mi zdalo natoľko výnimočné, že to musím spomenúť).

Po tomto dlhom úvode sa už vrhám na samotnú recenziu. Bude sa týkať produktu s názvom 48-Hour Sustainable Volume Spray z radu Alterna Bamboo Volume. Zaujal ma už na pohľad svojim obalom v nevšednom hnedobordovom odtieni, v tvare, ktorý imituje bambusový kmeň. Pod vrchnákom sa ukrýva pumpičkový dávkovač s rozprašovacím mechanizmom.


Obsah, ktorý sa jeho prostredníctvom dostáva von, úžasne sviežo vonia. Pred rokmi som mala bambusovú eau de cologne Fraicheur Vegetale Bambou od Yves Rocher a voňala presne takto isto. Bohužiaľ neviem, či vôňa vydrží aj na vlasoch, pre toto skúmanie nemám dostatočne dlhé vlasy (alebo nos).

Čo sa týka sľubov na obale a v priloženej brožúre, bola som trochu skeptická. Objem počas 48 hodín? Tak na to sa pozriem. A aj som sa pozrela. Neviem, či vlasom pridal deklarovaných 105% (ani neviem, ako by som to merala), ale objem, a nie zanedbateľný, rozhodne pridal a vytvoril dojem hustejších vlasov, ako na pohľad, tak aj na dotyk. Bolo to zrejmé už po vyfénovaní (sprej sa totiž aplikuje na vlasy vysušené uterákom, ktoré sa následne vyfénujú - mimochodom, vtedy z nich cítim tú úžasnú bambusovú vôňu po druhý raz) a aj po celý deň. To by ale nebolo nič výnimočné, lebo to dokážu aj spreje bežnejších značiek. Zaťažkávacou skúškou u mňa bolo, ako vlasy ošetrené týmto produktom prežijú noc, a v akom stave budú ráno. No a práve tu sa ukázali jeho vynikajúce vlastnosti, pretože bez toho, aby vlasy zaťažil alebo nebodaj zlepil či zamastil, ich drží na mieste a ráno ich stačí iba jemne upraviť prstami. Neevidujem žiadne kohúty alebo stojace vlasy, čo v minulosti občas býval taký problém, že sa oplatilo vlasy rovno umyť, ako sa pokúšať o príčetný výsledok.

Okrem výťažku z bambusu obsahuje tento sprej (ako aj celý rad súvisiacich produktov) aj extrakt z koreňa maca, ktorý má posilňujúce účinky; naproti tomu v ňom nenájdete sulfáty, ftaláty, parabény ani umelé farbivá. Hoci sa nejedná o čisto prírodnú značku, je vidno snahu o vylepšenie a odľahčenie zloženia oproti mnohým salónnym konkurentom.


Ak by som predsa len mala nájsť na tomto produkte malé mínus, bola by to cena, ktorá nie je najnižšia, v e-shope značky sa predáva za 30 eur a nejaké drobné. Pri objeme 125 ml, ktorý je síce skladný a ak častejšie cestujete, tak aj veľmi praktický, to nie je zanedbateľný faktor. Našťastie sa ale produkt nemíňa príliš rýchlo, aspoň podľa mojich skúseností, pretože na moje jemné vlasy ho naozaj netreba veľa.

Produkty značky Alterna sa dajú zakúpiť v ich oficiálnom e-shope alebo v partnerských kaderníctvach. Jej portfólio je naozaj široké a na svoje si prídu všetky typy vlasov.


2 komentáre:

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.