štvrtok 30. marca 2017

Spotrebované produkty - marec 2017

V pondelok ste na blogu videli marcové kozmetické prírastky a dnes sa pozrieme na spotrebovancov.


Recidivistov tu máme len dvoch  - masku Garnier Moisture + Comfort (32 g) a mydlo Medimix vo verzii Transparent (125 g). O oboch sa dá povedať, že dva krát a dosť. Po modrej ma maska nepresvedčila ani v ružovej verzii a o zelenej ani neuvažujem. Mydlo bolo fajn, ale pochybujem, že sa niekto z môjho okolia v blízkej dobe dostane do Indie a ak áno, radšej nech mi donesie to sýtozelené.

Caudalie hroznová voda v spreji (75 ml) bola alternatívou k termálnym vodám. Odlišovala sa od nich jednak pôvodom a aj tým, že jemne, sotva postrehnuteľne voňala. Používala som ju ako súčasť rannej rutiny a na odstraňovanie zvyšku masiek. Nebola nejako výnimočná, ale vyhovovala mi, a keby som v budúcnosti niekde na ňu natrafila za dobrú cenu, tak si ju pravdepodobne kúpim opäť. 

O šumivkách do kúpeľa od Yves Rocher s vôňami Olive + Petit grain a Vanille Bourbon (obe 15 g) som písala tu a veľmi ma nepresvedčili, takže o ich nákupe znova neuvažujem.

Farba na vlasy L`Oréal Préférance Mousse Absolue v odtieni 600 sa najprv neukázala v najlepšom svetle, ale ďalšie dva pokusy s ňou boli úspešnejšie a nakoniec som si k nej našla cestu. Či si ju niekedy kúpim znova, je vo hviezdách. A priori nehovorím nie, ale v našich končinách na ňu len tak nenarazím a keby na ňu natrafím v zahraničí, nákup by bol podmienený nejakou vyhodnou cenou (nie 16 eur ako naposledy).

Výživný krém na ruky s bio olivovým olejom (30 ml) od Durance nádherne voňal a hoci bol dosť hutný, vsiakol sa do rúk okamžite a nezanechávam mastný film. Rada by som vyskúšala aj iné parfumácie, ale nebránim druhý raz ani tejto olive.

Z balzamu na pery REN Vita Mineral Lip Balm (15 ml) som bola v rozpakoch počas celej doby používania, nejako som sa s ním nezžila. Síce hydratoval dostatočne, ale prekážala mi jeho lepivá textúra a hlavne zvláštna vôňa. Znovu už by som ho nechcela.

Objav uplynulej zimy a absolútna láska je Clinique Comfort on Call (50 ml). O mojich skúsenostiach v zimnom období som písala tu, neskôr som ho používala ako nočný krém. Na zvyšok roka by bol určite príliš hutný, ale budúcu zimu sa naň opäť s dôverou obrátim.

Clarins Multi-Active Jour pre všetky typy pleti (50 ml) som používala striedavo s predchádzajúcim krémom (podrobnosti tu). Na prelome jesene a zimy bol skvelý, ale potom prestal stačiť, tak som si dala od neho pauzu. Dopoužívala som ho teraz na začiatku jari, kde sa opäť ukázal ako výborný hydratačný krém, ktorý dodá pleti to, čo potrebuje. Jedinú negatívnu poznámku mám k tégliku, ktorý má veľmi nepraktický tvar a je celkom zložité loviť krém z okolia hrdla. Napriek vyššej cene si krém pravdepodobne kúpim aj v budúcnosti.

Aveeno Positively Nourishing Comforting Whipped Soufflé (170 g) nebolo až tak famózne, ako telové mlieka od rovnakej značky. Síce sa dobre rozotieralo, aj hydratovalo a nelepilo, ale vôňa ma po krátkom čase omrzela. Tým pádom som bola aj celkom rada, že sa mi produkt pomerne rýchlo minul. Ak budúcnosti niečo od tejto značky, tak opäť telové mlieka, suflé ma o svojej výnimočnosti nepresvedčilo.


2 komentáre:

  1. Všetko vyzerá byť super, najviac ma zaujala Caudalie voda, tú potrebujem. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Urcite stoji za vyskusanie. Normalne je v bielo-zelenom, tato "ruzova" bola limitka.

      Odstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.