štvrtok 9. marca 2017

Wishlist - jar 2017

Ani sme sa nenazdali, a je tu ďalší - jarný - wishlist. V tých predchádzajúcich som sa viac zamerala na pleťovú starostlivosť a teraz svoju pozornosť obrátim sa dekoratívku a podobné huncútstva. Lebo treba si občas dopriať aj nejaké to skrášľovadlo, že áno.



Tak napríklad nová mascara je vždy dobrý nápad. Na teplejšiu časť roka preferujem vodeodolné a tento raz som si vyhliadla Eyes to Kill Wet od značky Armani. Netreba zdôrazňovať, že vzhľadom na cenu očakávam špičkový výkon.

Ďalšie veľké meno, na ktoré si robím zálusk, je Tom Ford. Presnejšie vôňa od neho. Odkedy som zacítila Neroli Portofino, vedela som, že raz bude môj. Kombinácia citrusov a neroli je neobyčajným spojením sviežich a púdrových tónov a na nasledujúce mesiace bude ako stvorená.

Prípravou na leto zaváňa aj ďalšia položka na tomto wishliste - Radiance-Plus Golden Glow Booster od Clarins. Sú to kvapky, ktoré sa primiešavajú do krémov a výsledkom by mal byť žiarivý a opálený vzhľad. Ja nemám nič proti svojej bidetovej farby pokožky, ale kde by som trochu farby privítala, sú nohy. A keď budem veľmi odvážna, možno ich vyskúšam aj na iné časti tela.

Balzamov na pery skončilo aktuálne na mojom radare niekoľko, ale najviac z nich sa mi pre túto chvíľu pozdáva pivonkový od L`Occitane s SPF 25. Existuje v štyroch farebných prevedeniach. Mňa najviac oslovuje ten bezfarebný, ale uvidíme, pre ktorý sa nakoniec rozhodnem.

A nakoniec tu mám aj niečo z drogérky, aj keď zo zahraničnej, lebo make-up Healthy Mix Serum od Bourjois sa u nás nepredáva. Aktuálne sa síce na blogosfére rieši Healthy Mix bez prívlastkov, presnejšie, či je jeho nová verzia skutočne lepšia ako pôvodná. Ja to budem zisťovať inokedy a teraz dostane prednosť jeho "súrodenec" s prívlastkom sérum.

A na záver ako vždy malá rekapitulácia predchádzajúceho wishlistu. Splnené všetko (hlavne vďaka Čiernemu piatku a Vianociam), zrecenzované čiastočne.


O intenzívnej nočnej hydratačnej maske od Origins som písala v tomto článku. Relaxačný peeling od Yves Rocher dostal priestor v tejto recenzii a masku z radu HydraQuench od Clarins som spomenula na tomto mieste.


Odličovací olej Take the Day Off od Clinique začnem používať už onedlho a pravdepodobne sa o ňom dočítate v článku o jarnej pleťovej rutine. O sére a kréme z radu HydraQuench neviem, či má zmysel sa rozpisovať, keďže končí a nahrádza ho inovovaný produktový rad Hydra-Essentiel, ale v nejakom článku sa o nich určite aspoň okrajovo zmienim.


4 komentáre:

  1. aj ja privolávam, Tom Ford paletku, som videla na IG u jednej bloggerky, srdce mi piští (a peňaženka bude tiež :-)). Dobrý wishlist máte pripravený :-) na Clarins som obzvlášť zvedavá.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak Tom Ford make-up je dalsi level :) a prosim o tykanie ;)

      Odstrániť
  2. Clarins booster...asi nevydrzim cakat na tvoj nazor:-) pozeram po nom, odkedy je na trhu a momentalne uz treti den riesim dilemu chcem chcem chcem ale potrebujem??

    Dovol, aby som aj ked s mesacnym sklzom zablahozelala k 4.narodeninam blogu. Beautycouloir ma bavi!Vyhovuje mi tvoj pisomny prejav, druh recenzovanej kozmetiky a rada citam aj nekozmeticke clanky. Vsetko najlepsie a hlavne chut do dalsieho pisania :-)

    Mariana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem za krasny koment :-*

      Na ten Clarins som aj ja velmi zvedava, nakoniec sa mi mozno aj samoopalovaky zapacia :D

      Odstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.