štvrtok 4. mája 2017

HOT or NOT: Clinique Pep-Start 2-in-1, jednorazové masky Marionnaud a Starskin

Aj v druhom májovom článku sa budem venovať pleťovej starostlivosti, a to jednému peelingovému čističu a dvoma maskám.


Po rozpačitom výsledku s textilnými maskami Garnier (tu a tu) som sa už do podobných pokusov nemala v úmysle veľmi púšťať, ale potom som v Marionnaud objavila túto z ich privátnej značky v rámci nového radu Pick and Go. Moje postrehy sú nasledovné: Maska je veľmi tenká - napriek tomu, že je vyrobená z biocelulózy, materiál tak trochu pripomína latexový kondóm (lepšie prirovnanie som fakt nenašla). V obale ju chránia až dve vrstvy - modrá, ktorú som poznala už z predchádzajúcich masiek a potom štvorec látky s malými dierkami na spôsob tylu. Samotná maska bola dosť napitá tekutinou, tá ale nestekala a trochu z nej ostalo aj v obale. Na hornú časť tváre mi maska úplne nesadla, v dolnej to bolo lepšie. Voňala nevtieravo, krémovo-kvetinovo. Počas použitia na tvári bola príjemná, nechladila ani nezliezala. Po niekoľkých minútach som cítila, ako sa pleť pod maskou vypína a sťahuje, ale takým príjemným spôsobom. Keď som po dvadsiatich minútach masku odstránila, pleť bola nielen hydratovaná a napnutá až "liftovaná", ale všimla som si (aspoň pod umelým svetlom, bolo to neskoro večer) aj zjednotenejší tón pleti a celkovo tvár pôsobila oddýchnutým dojmom. Zvyšok produktu z masky som zapracovala do pleti, ihneď sa vsiakol a tvár neostala mastná ani lepkavá. Krém som už nepoužila, ani mi nechýbal, aj ráno bola pleť v super stave. Jediným mínusom tejto masky je pre mňa bohužiaľ jej cena - 5,90 EUR, čo za jednorazový produkt je podľa mňa fakt dosť. Určite si ju tým pádom nebudem kupovať pravidelne, ale pred nejakou udalosťou alebo naopak po namáhavom dni či na dovolenke si jej použitie rada zopakujem. Počas celého mesiaca máj ponúkajú parfumérie Marionnaud zľavu 20% na sortiment exkluzívnych značiek (kam sa radí aj ich privátka), čo určite využijem a minimálne jeden kus si kúpim do zásoby.

Keď sa minulý rok rozrástla rodina Clinique o rad Pep-Start v obaloch žiarivých farieb, až mi srdce poskočilo. Kto niekedy videl regál s krémami Clinique isto chápe - konečne trochu života do tej nemocničnej zelenej! Jedným z produktov tohto radu je 2-in-1 Cleansing Exfoliator, ktorý sa ku mne dostal nedávno v malom formáte v darčekovej taštičke venovanej k nákupu. Sýto ružová tuba v sebe skrýva oranžový gél, v ktorom na pohľad nie sú viditeľné žiadne peelingové čiastočky. Gél nijako nevonia, čo mi v tomto prípade trošku chýba, tá oranžová mi evokuje citrusy a vždy, keď si pár kvapiek gélu vytlačím na ruku, márne očakávam závan grepu alebo aspoň citrónov. Produkt sa používa na navlhčenú pleť, kde sa vmasíruje a potom opláchne; samozrejme treba vynechať očné okolie. Podľa výrobcu je 2-in-1 Cleansing Exfoliator dosť jemný na to, aby sa mohol používať dva razy denne (teda ráno aj večer). O tom úplne presvedčená nie som, ja s peelingovými záležitosťami zaobchádzam radšej opatrne a tento produkt som si vyhradila na večerné používanie počas dní, kedy nie som nalíčená (teda cez víkend). Exfoliačný proces prebieha jednak mechanicky (mikročiastočky sú rastlinného pôvodu - z bambusu) a chemicky (pomocou kyseliny salicylovej a výťažku z papáje). Pleť je po použití čistá, svieža, jemná a hladká. Nepozorujem zvýšené pnutie ani vysušenie. Cena plného balenia (125 ml) je 18 EUR, čo na pomery Clinique vôbec nie je veľa. Navyše tento týždeň vo FAnn v rámci Májového festivalu krásy ponúkajú na produkty Clinique zľavu 20% (čím sa cena dostane na atraktívnych 14,40).


Jednorazovou maskou som začala a aj ňou skončím. Značku Starskin som poznala iba podľa mena, kým som si v marcovom LF Beauty Boxe nenašla jedno balenie ich vyhladzovacej biocelulózovej masky na očné okolie s názvom Eye Catcher, a tým som dostala príležitosť na jej otestovanie. V obale sa doslova plávali dva kusy masky (pod každé oko jeden) zastrihnuté do nepravidelného tvaru. V pomerne k mojej tvári mi prišli dosť veľké (pre ilustráciu som dala foto na mojej ruke), úplne by stačila polovičná veľkosť. Aj s ochrannými vrstvami boli strašne klzké a mala som čo robiť, aby sa mi nevyšmykli z prstov a neskončili v umývadle alebo na zemi. Keď som ich konečne ako-tak umiestnila pod oči (užšou stranou k nosu a širšou k spánkom), kvôli svojej váhe sa neustále kĺzali dole a niekoľkokrát som ich musela posúvať z lícnych kostí smerom k očnému okoliu. Používateľský komfort nula bodov. Maska nie je nijako parfumovaná, s čím pri produkte na očné okolie vopred počítam, ale nebýva to samozrejmosťou. Keď som po 15 minútach masku odstránila, výsledok ma nijako neohúril. Očné okolie bolo síce hydratované, ale o nič viac ani menej, ako keď použijem svoj bežný očný krém. Produkty Starskin sú okrem známych medzinárodných e-shopov ako Feelunique a Lookfantastic dostupné aj novootvorených parfumériách Douglas v Bratislave (lokálnu cenu tejto masky bohužiaľ nepoznám, na spomenutých e-shopoch je to okolo 10 EUR za dvojbalenie).

Keď to zhrniem, maska od Marionnaud je pre mňa určite hot a ako som písala, napriek vyššej cene si ju príležitostne znova doprajem. Čistiaci peeling od Clinique nie je ničím revolučný, ale považujem ho za solídny produkt s vynikajúcim pomerom kvalita vs. cena. Oba tieto produkty môžem určite odporučiť. Zato Maska Starskin pre mňa nebola užívateľsky príjemná a ani účinky ma o jej kvalitách bohužiaľ nepresvedčili.


4 komentáre:

  1. Od Clinique som mala sadu na mastnú pleť a bola celkom fajn, no nič extra.

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som niekedy používala ich antiaknózne produkty, tie mi sedeli. Našťastie už tieto problémy nemám.

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Vyskúšaj, ja myslím, že tá Marionnaud sa fakt podarila. Ten Starskin je taký rozpačitý, aspoň pre mňa.

      Odstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.