pondelok 8. mája 2017

RECENZIA: A-Derma Sensifluid Waterproof Micellar Eye Gel

Dnes tu mám niečo, čo sa často nevidí. Jasné, odličovač očí ponúka takmer každá kozmetická značka. Ale gélový, micelárny a odstraňujúci aj vodeodolný make-up? To som musela samozrejme preskúmať. Značka A-Derma nie je na mojom blogu neznámou, a dokonca aj z radu Sensifluid (určeného pre oslabenú a jemnú pleť) som už jednu vec vyskúšala - odličovacie mlieko (bolo to pred necelými troma rokmi, článok nájdete tu).


Ako ale uchopiť micelárny gél? Na obale som sa toho veľa nedočítala. Citujem:"Inovácia. Unikátna textúra, ktorá uvoľňuje micely 100%-ného rastlinného pôvodu; nemastná a efektívna na všetky druhy make-upu. neoplachuje sa. Fyziologické pH." Radu, ako tento gél používať, som sa nedozvedela. Ale ako spieva Miro Žbiro - jednu radu ti dám, poraď si sám. A tak som skúšala - pomocou vatových tampónov, iba s prstami, oplachovať, neoplachovať...  Z môjho niekoľkotýždňového skúmania som vyvodila toto:
  • Najjednoduchšie sa na oko aplikuje pomocou vatového tampóna, ideálne množstvo sú tri dávky z pumpičky na jedno oko;
  • Hustá až balzamová textúra je na oku veľmi príjemná bez pocitu mastnoty (ktorá sa občas dostaví pri dvojfázových odličovačoch, preto ich niektoré ženy neobľubujú);
  • Gél odlíčil všetky typy očného make-upu, ktorý som (postupne) použila - klasická mascara, dlhotrvajúci krémový očný tieň, púdrový očný tieň, dlhotrvajúca očná linka a vodeodolná mascara;
  • Napriek zmienke o neoplachovaní, ja si nemôžem pomôcť - oplachujem. Aspoň tak symbolicky, že na čisty vatový tampón nastriekam termálnu vodu v dostatočnom množstve a prejdem po očiach a ich okolí. Sem-tam toto opláchnutie odhalilo nejaké tie drobné rezíduá, ale nič dramatické, čo by stálo za reč.

Pre zaujímavosť som si s týmto gélom niekoľko krát pokúsila odlíčiť celú tvár, nie len oči. Totiž, keďže sa prezentuje v praktickom balení (tuba s pumpičkovým dávkovačom, čo je moje obľúbené kombo) s veľkosťou 100 ml (= spĺňa požiadavky leteckej prepravy v kabíne), napadlo mi že by z neho teoreticky mohol byť univerzálny "cestovný" odličovač. Úplne ma o tom ale nepresvedčil. Pri klasickom použití a la odličovacie mlieko (teda nasucho) som na odlíčenie tváre minula dosť veľa odličovacích tampónov, ale stále sa mi nezdala tvár úplne čistá. Pri použití namokro (teda ako akýkoľvek iný odličovací gél, ktorý sa následne opláchne vodou), bol výsledok lepší, ale kvality odlíčenia olejom alebo balzamom nedosiahol. Takže na toto použitie jedine ako núdzovka, inak radím držať sa osvedčených produktov.

Čo sa týka odlíčenia očí, tam skutočne nemám čo vytknúť, Raz sa mi nedopatrením trochu dostalo do oka, to dosť štípalo, ale pri bežnom (a bezpečnom) použití je tento gél veľmi jemný a vôbec nedráždi. Navyše nie je parfumovaný. Bohužiaľ sa u nás v oficiálnej distribúcii (čiže v lekárňach) nedá kúpiť, takže v prípade záujmu sa treba pozrieť buď do nejakého (medzinárodného) e-shopu alebo si ho ako ja priviezť ako suvenír z dovolenky.  


2 komentáre:

  1. A-Dermu poznám, ale konkrétne o tomto produkte som doposiaľ nepočula. Nedávno som skúšala novú micelárku od A-Dermy a bola vynikajúca.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A-Drma je super značka, len škoda, že sa o nej nepíše a nehovorí viac. Čo sa týka micelárnych gelov, takúto novinku má teraz aj Garnier, a dosť intenzívne to propagujú.

      Odstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.