pondelok 5. júna 2017

Denný, nočný & očný

O aktuálnej pleťovej rutine som písala hneď na začiatku mája, ale odvtedy sa zopár podstatných vecí z nej stihlo zmeniť. Mohli ste to vidieť aj v májových empties, kde skončili sérum, očný aj pleťový krém. Dnes predstavím ich následníkov.


Ako prvý som nahradila denný krém. Mám ich v aktuálne v rezerve niekoľko, ale voľba padla na Instant Moisture+ Cream od značky Sephora. Tento krém v trochu inom obale a pod trošku iným názvom som používala pred rokom. Vtedy ma vyslovene ohúril a dokonca som ho zaradila medzi svoje topky. Nadobudla som ale dojem, že so zmenou obalu nastala aj mierna zmena vo vlastnostiach krému, už mi nepríde taký našľahaný a jemný, textúra sa mi zdá o niečo hutnejšia. Porovnala som zloženie a nie je na 100% totožné, takže tipujem, že pôvod rozdielov treba hľadať tam. Ale aby som iba nekritizovala, hydratačne mi stále vyhovuje, pleť je po použití krajšia, svieža a pôsobí oddýchnuto, tvár po použití nie je mastná a následný make-up sa môže aplikovať okamžite.


Po strašne dlhej dobe som si kúpila nočný krém. Ako a prečo, o tom som písala v májovom nákupnom článku. Multi-Active Nuit od Clarins existuje v dvoch verziách -  pre normálnu až zmiešanú pleť a pre normálnu až suchú pleť. Trochu mi to skomplikovalo výber, lebo pri dennom kréme z rovnakého radu existuje oveľa viac možností, z ktorých pre mňa naj bola "pre všetky typy pleti". Lebo to je môj najčastejší pocit z mojej pleti, že má z každého rožku trošku. Ale keďže som vyskúšala vo vzorke ten pre normálnu až zmiešanú a sedel mi, príliš som to nekomplikovala a vzala som si ho v plnom balení. Opäť sa budem opakovať, ale tégliky krémov Clarins sú tvarovo dosť nafigu a sklenená dóza vyzerá síce luxusne, ale je nepraktická a ťažká. Krém, ktorý sa v nej ukrýva, je našťastie skvelý, takže mu prepáčim aj mierne nepohodlie zo strany obalu. Má prívlastok revitalizujúci a mieri na jemné vrásky vekovej kategórie 30+. Za veľké plus považujem jeho vôňu, ktorá má na mňa až relaxačný účinok. Neviem, čo do nej namiešali, ale veľmi ma upokojuje a naladí na spánkovú vlnu. Krém  je ľahký, do pleti sa vsakuje okamžite a nelepí, čo je skvelé, lebo nemám záujem sa čelom alebo lícom prilepiť na vankúš. Napriek svojej ľahkej textúre je ale veľmi výkonný a účinný, pleť ráno vyzerá "nacucaná" a svieža, nie je mdlá a nikde neťahá.


Ako posledný dnes predstavím očný krém Creamy Eye Treatment with Avocado od značky Kiehl`s. Prvý butik tejto značky v Bratislave otvorí svoje brány už toto leto a nesmierne sa z toho teším. Ja som si svoj exemplár kúpila pred cca rokom v Berlíne a doteraz spomínam na úžasný personál a tajne dúfam, že aj u nás to bude aspoň trochu podobné. Očný krém sa prezentuje v jednoduchom tégliku. Jeho svetlozelená farba naozaj evokuje (zosvetlené) avokádo. Krém je veľmi ľahký a pri zapracovaní do očných kontúr akoby skvapalnie a vzniknutá "vodička" úžasne hydratuje očné okolie. Nie je mastná, ale z rôznych recenzií viem, že iné používateľky sa sťažovali, že si nerozumie s make-upom. Ja ho používam iba večer a tento problém tým pádom nemám; do rána sa všetko pekne vsiakne a korektor mi na očnom okolí pekne drží. Vo veľkej miere je to o zvyku, ja som sa na túto textúru naučila rýchlo. V hrubšej vrstve sa tento očný krém dá použiť ako maska na očné kontúry, zatiaľ nebola príleźitosť do vyskúšať, ale určite tak časom urobím.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.