štvrtok 6. júla 2017

Maskujem sa s Thalgo a Glamglow

Naposledy som o pleťových maskách písala v marci, a čo bolo aktuálne vtedy, už nie je aktuálne dnes. Takže sa žiada malý maskový update. Testovanie a vôbec používanie masiek (najmä hydratačných) mám vo veľkej obľube a vychutnala som si aj skúšanie týchto dvoch exemplárov.


Najprv sa ku mne dostala maska značky Thalgo s názvom Hydra. Zaznamenala som ju ešte v jarnom katalógu Marionnaud (ktorá túto značku exkluzívne predáva) a potom ma k nákupu definitívne nakopla Teta z Prahy svojou recenziou. Produkt, ktorý deklaruje akúkoľvek príslušnosť k moru, zbiera u mňa kladné body už vopred. (Treba ale povedať, že tie sa dajú veľmi ľahko vynulovať, ak by produkt samotný bol o ničom.) Ďalej oceňujem vyklápacie viečko, nebýva to na maskách samozrejmosťou a odkrucovacím viečkam nefandím. Vo vnútri tuby sa nachádza svetlomodrý pomerne hustý, ale napriek tomu ľahký krém, ktorý sviežo "morsky" vonia. Výrobca masku charakterizuje ako SOS produkt, ktorý dodá nielen expresnú hydratáciu, ale aj rozjasnenie. To prvé určite áno, to druhé (aspoň u mňa) nenastalo. Z hľadiska hydratácia však maska naozaj patrí k tomu lepšiemu, čo som skúsila, a to za celkom krátku dobu pôsobenia. Podľa návodu stačí 10 minút a pleť je ako znovuzrodená a tento efekt pretrvá. Hlavne teraz v lete, keď sú slnečné lúče nemilosrdné, je treba k hydratácii pleti pristupovať zodpovedne a masku aplikovať vrámci aftersun kúry. Vaša pleť sa vám za to odvďačí, jednak teraz, ale určite aj v budúcnosti.


Maska Thirstmymud od Glamglow sa objavila na mojom wishliste a hoci túto značku predáva u nás exkluzívne Douglas, videla som tam iba veľké (50 ml) balenia. Našťastie ale existujú e-shopy, kde sa dajú kúpiť aj zmenšeniny, a to som aj využila. Na rozdiel od predchádzajúcej, sa táto maska prezentuje v tégliku. Ten je pevný a kvalitne spracovaný, napriek tomu, že sa jedná o miniatúru. Hmota vnútri je béžovej farby, pri nanesení na tvári (aspoň večer pri umelom svetle) takmer nepostrehnuteľná, takže na rozdiel od príliš svetlých alebo naopak tmavých masiek, nedesíte po aplikácii svoje bezprostredné okolie. Maska je ľahkej krémovitej konzistencie a mierne lepí, chýba mi u nej akási našľahanosť, na akú som zvyknutá napríklad u Sothys-u alebo aj vyššie spomenutej Thalgo masky. Vôňu som dlho nevedela zaradiť, najviac mi pripomína detskú plastelínu Play-Doh. Určite by som túto masku neaplikovala na podráždenú pleť, ja som pri prvom nanesení mala mierne začervenalé okolie nosa (ako následok dvojdňovej nádchy), a maska ma v tých miestach jemne štípala. Masku je možné buď po 10-20 minútach otrieť alebo nechať pôsobiť celú noc ako nočný krém. V tom druhom prípade odporúčam tenkú vrstvu a nechať produkt poriadne absorbovať, aby ste si nezašpinili obliečky. Účinky sú ale v oboch prípadoch menej výrazné, ako u prvej masky. Efekt je veľmi dočasný a krátkodobý a na to, akú má značka popularitu (a cenovú hladinu), som určite čakala viac.

Z týchto dvoch masiek teda môžem odporučiť iba tú prvú; dvojka, hoci nie je vyslovene zlá, ma aj vzhľadom na cenu, nepresvedčila o svojej výnimočnosti. Ak vás zaujala maska Thalgo, odporúčam sa s nákupom poponáhľať, jedná sa totiž o limitovanú edíciu, ktorá v regáloch nebude večne. 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.