pondelok 2. októbra 2017

RECENZIA: Tri textilné masky Sephora Collection (tvár, nohy a ruky)

V prvom októbrovom článku sa podrobnejšie pozrieme na tri textilné masky privátnej značky parfumérií Sephora. Dve z nich (na tvár a na nohy), som si priniesla z dovolenky na Kréte, tretia bola darčekom k českej mutácii časopisu Cosmopolitan.


Začala som maskou, s ktorou - aspoň typovo - už skúsenosti mám, teda na tvár s extraktom z ruže. Veľmi sa mi páčila jej vôňa, jemná a verná aróma ruží, žiadna zatuchlina ani ružové drevo (ktoré nemám rada). To bol prvý bod, ktorý prispel k používateľskému komfortu. Strih masky mi až tak nevyhovoval, otvor na ústa bol malý a ani výrez nosa úplne nekorešpondoval, ale veľkostne bola maska akurát a pokryla mi celú tvár. Výrobca označuje túto masku ako "second skin", teda druhá koža, a ja musím súhlasiť - priľnula na tvár a počas pôsobenia sa nepohla, hoci som nejaký čas z neho strávila chodením po byte, potom som chvíľu sedela a nakoniec som si aj ľahla, nech akože trochu zrelaxujem. Určite za to môže aj množstvo produktu, ktorým je textília napustená - je dostatočne "napitá", ale nič z nej neodkvapkáva. Masku som nechala pôsobiť trochu dlhšie ako odporúčaných 15 minút (mala som rozpozerané video a nechcelo sa mi ho prerušiť). Po odstránení mi na tvári ostalo ešte malé množstvo produktu, ktoré som krúživými pohybmi vmasírovala do pleti a postupne sa vpilo. Na pleti bolo vidno, že dostala extra dávku hydratácie - a že som ju po uplynulom náročnom týždni (veľa práce + krátke noci + nejaký ten alkohol ... samozrejme po pracovnej dobe!) potrebovala. Čo sa týka sľubovaného rozžiarenia pleti, tam úplne nemôžem súhlasiť, ale hydratačné schopnosti tejto masky ma pozitívne prekvapili. Nepoužila som po nej ani nočný krém, ani žiaden ďalší produkt (iba očný krém) a ráno bola pleť v rovnako dobrom stave ako bezprostredne po použití masky.   


Ako druhú som vyskúšala upokojujúcu a regenerujúcu masku na nohy s mandľou. Aj tu musím pochváliť vôňu, ktorá nepripomína úplne mandle, ale skôr nejaký mandľový krém. Je to decentné so strednou intenzitou. Maska sa prezentuje vo forme igelitových ponožiek vystlaných napustenou textíliou. Na úrovni členku sa nachádza lepiaca páska, ktorou sa dá zaistiť, aby "ponožky" lepšie držali na nohe. Teda, aj tak by ste nemali počas pôsobenia chodiť (tých 20 minút sa dá vydržať). Pokožka chodidiel bola po odstránení masky hydratovaná a vyživená, hoci s najsuchšími a zrohovatenými miestami maska toho veľa neurobila. Ale celkovo boli chodidlá na dotyk mäkšie a jemnejšie. Po zvlečení maskovacích ponožiek ostalo na chodidlách ešte pomerne dosť produktu, ktorý som rovnomerne rozotrela a následne som si obliekla klasické bavlnené "spacie" ponožky, takže som vlastne pôsobenie tejto masky ešte o niečo predĺžila.

S poradovým číslom tri prišla na rad arganová maska na ruky. U tej som sa najviac bála vône (v minulosti som mala originál arganový olej z Maroka a páchol kozinou, odvtedy sa mu vyhýbam), ale zbytočne, voňala totiž ako čierny čaj (čo je naopak vôňa, ktorú môžem). Princíp masky bol podobný ako v predchádzajúcom prípade, akurát namiesto ponožiek to boli - logicky - rukavice. Pätnásť minút pôsobenia ubehlo o to rýchlejšie, že som sa nemusela počas nich vzdať ťukania do mobilu. Rukavice sú totiž vyrobené tak, že minimálne ukazovák (ostatné prsty som neskúšala) je "kompatibilný" s dotykovou obrazovkou telefónu. Je fajn telefón aj odložiť a premasírovať si prsty jeden po druhom hlavne na končekoch a v oblasti nechtových lôžok. Keď som rukavice vyzliekla, opäť nastala situácia, že mi ostal nevsiaknutý produkt. Na rukách je to ale problematickejšie ako na tvári alebo na nohách (ak som nechcela spať v rukaviciach). Nakoniec som použila môj kancelársky trik (v situáciách, keď som to preženiem s krémom na ruky) - v dlaniach som pokrčila papierovú vreckovku a nadbytok produktu sa do nej vsiakol. To čo ostalo na chrbte rúk, som nechala tak. Odporúčam preto dať si túto masku ako poslednú vec večer pred spaním - keď máte vykonanú komplet hygienu aj WC a nepotrebujete si už umývať ruky, aby zvyšky masky mohli pôsobiť čo najdlhšie. Maska by mala mať účinky proti starnutiu a zjednocovať tón pokožky. Tomu teda neverím ani jednu sekundu (na takéto zásahy treba iný kaliber), ale hydratatovala fajn a vďaka vyššie spomenutej masáži končekov prstov sa mi aj zredukoval počet záderov. Musím, ale úprimne povedať, že takýto efekt má na mňa aj hocijaký krém na ruky s bohatšou textúrou.

Zhrnutie na záver - všetky tri masky sú zaujímavým doplnkom mojej bežnej starostlivosti. Za must-have ich nepovažujem, ale ak si chcete ozvláštniť svoju rutinu (a máte ich kde zohnať), toto je celkom dobrý spôsob. A ak by som mala odporučiť iba jednu z nich , tak určite tú na tvár s extraktom z ruže, pretože tam som účinky videla najzreteľnejšie.

        

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.